La 1.3.2008 SaiPa-TPS

  • 18 456
  • 136

masamasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä minun silmin #33 paistaa kentällepäin koko ajan, siinä mitään selkää käännetty. No, tilanteet tasan, 0min+0min, linja pysyi, pelin henki, ja täällä voi molemmat fanit itkeä. Hieno voitto ja rantapalloja itärajalle.
 

masamasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Höpsis. Selvää tuossa on, että selkä on kentällepäin koko ajan. Kulma siinä vähän muuttuu, mutta selkään tuo pommi oli tulossa joka tapauksessa.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Jos Sweatt olisi jatkanut luistelua pysähtymättä ja kääntymättä, niin pommi olisi osunut vastapalloon / oikeaan kylkeen. Pyörähti kuitenkin viimeisellä mahdollisella sekunnin kymmenyksellä kääntäen selän kohti Yli-Torkkoa. Livekuvassa pyörähdys on vielä selvempi. Selän suunnalla suhteessa kenttään ei ole mitään tekemistä selästä taklaamisen kanssa.

Minulle tapaus on muuten suht yhdentekevä, mutta pääasia ettei kukaan pääse muodostamaan yksin sinun sokeutesi perusteella mielikuvia TPS-kannattajista.
 

JiiTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä oli ilo seurata eilistä TPS:ää, etenkin toisessa ja kolmannessa erässä.

Ensimmäinen erä oli hienoista SaiPan hallintaa, erä olisi voinut päättyä huonolla tuurilla 2-tai 3-0. Salak otti kuitenkin pari huikeaa koppia juuri oikeaan paikkaan.

Toinen erä oli todella hyvää peliä Tepsin osalta. Luistin ja kiekko liikkui, kotijoukkue joutui ottamaan jäähyjä ja Tepsi hallitsi. Onneksi myös saatiin ne tarvittavat maalit. Kaikki kunnia Teemu Laineelle! Kaverilla riitti virtaa ja taisteluntahtoa, mikä heijjastui koko joukkueen pelaamiseen.

Kolmas erä oli sitten Tepsin osalta maltillista ja viisasta pelailua, vaikka toki painetta saatiin luotua edelleen Tarkin maalille. TPS:llä ei hätää juurikaan omassa päässä ollut, siitä piti huolen kaksikko Berg & Kiprusoff. Etenkin Berg pelasi sillä tasolla mitä häneltä on odotettu. Se jos mikä tietää hyvää jatkoa ajatellen.

Mikäli pelaamisen kokonaistaso pysyy eilisen kaltaisena, uskon mahdollisuuksiin suurta ja mahtavaa iiefkoota vastaan. Salakin on kuitenkin otettava samanlaisia haamukoppeja kuin eilen, se on varma. Teemu Laineen loistovireen löytymisen myötä mahdollisuudet eivät ainakaan ole huonontuneet. #92 on kaudella 2007-2008 se pelaaja jonka mukana TPS elää ja kuolee.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minulle tapaus on muuten suht yhdentekevä, mutta pääasia ettei kukaan pääse muodostamaan yksin sinun sokeutesi perusteella mielikuvia TPS-kannattajista.

Ai tepsifanien profiili määritellään muutaman Jatkoajan kirjoittajan perusteella. Eiköhän me fanit olla samanlaisia joka puolella tätä pientä maatamme. Aina löytyy omia kantoja mutta näin pitääkin. Mistäs se keskustelu sitten lähtisi käyntiin?

Masamanin kanssa olen asiasta samoilla linjoilla...vähemmistönä tottakai.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Ai tepsifanien profiili määritellään muutaman Jatkoajan kirjoittajan perusteella.
Kyllä Jatkoajan foorumin perusteella vedetään mielikuvia kannattajista. Fanit ovat sitten ihan eri asia. Itse olen vannoutunut TPS-kannattaja, mutta TPS-fanipaitaa en ole koskaan julkisesti kantanut, koska en halua profioitua TPS-faniksi. Tarkkaa hommaa, kato.

Mitä taklaukseen tulee, niin en nyt lähde tarkastamaan, mutta muistaakseni sinä viittasit enemmänkin ryntäykseen ja masamasa selästä taklaamiseen. Minä otin kantaa jälkimmäiseen. Ryntäys on tuossa niin hiinä ja hiinä, että mielipiteet menevät varmasti 50/50.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitä taklaukseen tulee, niin en nyt lähde tarkastamaan, mutta muistaakseni sinä viittasit enemmänkin ryntäykseen ja masamasa selästä taklaamiseen. Minä otin kantaa jälkimmäiseen. Ryntäys on tuossa niin hiinä ja hiinä, että mielipiteet menevät varmasti 50/50.

Niinpä...tuollaisista vihelletään ja ei vihelletä. Yli-Torkko tulee tilanteeseen aika äärirajoilla ja Sweatt ei osaa odottaa tuota eli menee noutamaan kiekkoa aivan normaaliin tapaan. Jos tuosta kakkonen olisi ryntäämisestä vihelletty...tai selästä taklaamisesta niin en usko Saipafanien asiaa liiemmin kritisoineen.
 

masamasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Sweatt olisi jatkanut luistelua pysähtymättä ja kääntymättä, niin pommi olisi osunut vastapalloon / oikeaan kylkeen.
Ei. Pommi olisi osunut oikeaan kylkeen, jos Sweatt olisi viime hetkellä kääntänyt oikean kylkensä YT:tä kohti. Taklattavan vastuu, kato.

Selän suunnalla suhteessa kenttään ei ole mitään tekemistä selästä taklaamisen kanssa.
Ei, mutta silloin on, jos taklaus tulee selkään. Ei tokikaan silloin, jos se tulee edestä tai sivusta. Rautalankaa?

Minulle tapaus on muuten suht yhdentekevä, mutta pääasia ettei kukaan pääse muodostamaan yksin sinun sokeutesi perusteella mielikuvia TPS-kannattajista.
Tietysti on hyvä, että te herra Oikea Totuus tuotte julki yleisen TPS-fanien mielipiteen. Hyviä jätkiä, kato. Mutta minäpä se jatkan omien mielipiteideni esittämistä.

Itse tapaushan on minullekin sinänsä yhdentekevä, mitään oikeusmurhaa ei ole tapahtunut. On näitä ennenkin jätetty viheltämättä ja joskus vihelletään pienemmästäkin. Mielestäni selvä jäähyn paikka silti, tuskin täällä edes väännettäisiin aiheesta mikäli 2min tai 2+10min jäähy olisi tullut.
 

dabs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ottamatta kantaa oliko tuo YT:n taklaus Sweattiin jotenkin rangaistava, niin tuossahan ei Sweatti huomaa ns. puskista tulevaa YT:tä vaan on kiinnittänyt katseensa tiukasti kiekkoon. Tahallista selän kääntämistä ei tuossa kyllä ole ja YT:n puolenkentän vauhtikin tekee tilanteesta erittäin vaikean havaittavaksi Sweatille. Alokasmainen virhe Sweatilta, hyvä ettei kuitenkaan loukannut tuossa itseään ja oli sen verran lähellä laitaa ettei käynyt todella pahasti.

Toki Sweat tuttuun liigatyyliin kääntyy selkä kentälle päin kun hakee kiekkoa päädystä ja tilanne valmis. Änärissä tuollaisia ei kovin yleisesti näe, koska taklauspeli on sen verran kovaa ja jatkuvaa, että tuollaista kiekon hakua ei uskalla tehdä tai tulee ns. noutaja.
 

dexteri

Jäsen
Melkoinen vauhtihan tuohon taklaukseen oli, mutta en kommentoi sitä sen enempää. Onneksi tilanteesta ei muodostunut saipalle mitään maalia tai edes maalipaikkaa. Ja onneksi sweatmasteri ei loukkaantunut, se lienee tärkeintä. Tilanne ei vaikuttanut lopputulokseen mitenkään, paitsi ehkä tämä taklaus jopa sytytti tepsinkin pelaamaan, radion perusteella bergikin intoutui pari kertaa taklaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös