En kyllä ymmärrä miksi tuo idiootti Liigassa vielä pelaa.Miro jatkoi vielä urputusta tuomaristolle boksista päästyään ja nappasi itselleen kympin. Onneksi Ässät antoi Salmelan KalPalle ja otti itselleen tuon älykääpiön.
En kyllä ymmärrä miksi tuo idiootti Liigassa vielä pelaa.Miro jatkoi vielä urputusta tuomaristolle boksista päästyään ja nappasi itselleen kympin. Onneksi Ässät antoi Salmelan KalPalle ja otti itselleen tuon älykääpiön.
Liigan raskaimmat fanit bar none, ainakin Jatkoajan keskustelupalstalla.Johan on Lappeessa noussut jo päähän kommenttien perusteella.
Näin tehdään!Johan on Lappeessa noussut jo päähän kommenttien perusteella.
Nauttikaa kun vielä voitte.
Oho! Illan kovin filmimies löytyi kuitenkin patapaidoista, muuan Erholz, nimittäin.Sapalta mitään pois ottamatta, pelas hyvää kiekkoo, mutta vituttaa ku näyttää joukkue olevan täynnä mikkihiiriä ja uimahyppijöitä.
No sitä mä just kattelin.Liigan raskaimmat fanit bar none, ainakin Jatkoajan keskustelupalstalla.
En kyllä ymmärrä miksi tuo idiootti Liigassa vielä pelaa.
Noh noh. Ilveskin pelaa Liigassa.Liigan raskaimmat fanit bar none, ainakin Jatkoajan keskustelupalstalla.
Ässät myös.Kyllä Saipa kova vastus tänäänkin, oli ei käy kiistäminen.
Hyvin pelasi Ässätkin, mutta se ei tänään riittänyt enempään kuin yhteen pisteeseen.Kyllä Saipa kova vastus tänäänkin, oli ei käy kiistäminen.
Ja sulla on tainnut palaa nakkikastikkeet pohjaan.Näillä petmanin veljeksillä taitaa olla Liigan tuomareiden nakki syvällä kurkussa.
Jep. Pelko oli persiissä, milloin Ässät menee ohi, mutta SaiPan kannalta nämä 2 "erityistä" pelaajaa hommasivat SaiPalle ylivoimaa jonka turvin 2 pinnaa lappeeseen. Ässät on kyllä kova, kunhan saavat näihin muutamiin sankareihin kuria, taivas on rajana.Hyvin pelasi Ässätkin, mutta se ei tänään riittänyt enempään kuin yhteen pisteeseen.
SaiPa hyytyi aika pahasti kolmannessa erässä, mutta onneksi selvisi jatkoajalle saakka.
Tässä saavutettiin kyllä joku parodiahorisontti.Ei pitäisi olla enää putoamisesta tai konkasta siellä pelkoa?
No olihan se ihan vitun neitimäinen hyppy jatkoajalla teidän änärimieheltä.Ja sulla on tainnut palaa nakkikastikkeet pohjaan.
Korkki kiinni?No olihan se ihan vitun neitimäinen hyppy jatkoajalla teidän änärimieheltä.
Äläs nyt. Siellä on vuosikausia vedetty ihan vihkoon kaikki hommat. Nyt sujuu, niin purkautuuhan nuo. Anna kavereitten nauttia, muistellaan omaa saagaa divarireissusta. Nää on ihan hyviä tyyppejä, nyt vähän riehaantuvat. Mutta lätkässä tärkein on tunne. Varsinkin vahva tunne. Sitähän minä olen mieltä.Liigan raskaimmat fanit bar none, ainakin Jatkoajan keskustelupalstalla.
Aamen vaikken uskovainen olekkaan! Ja tunteesta allekirjoitan joka sanan.Äläs nyt. Siellä on vuosikausia vedetty ihan vihkoon kaikki hommat. Nyt sujuu, niin purkautuuhan nuo. Anna kavereitten nauttia, muistellaan omaa saagaa divarireissusta. Nää on ihan hyviä tyyppejä, nyt vähän riehaantuvat. Mutta lätkässä tärkein on tunne. Varsinkin vahva tunne. Sitähän minä olen mieltä.
Erittäin hyvin sanottu. Täällä ollaan katseltu Tirkkosen ajanjakson jälkeen jos jonkinnäköistä "mestaria", on TET-harjoittelijaa, tammenkasvattajaa, yhteistyökyvytöntä huippuvalmentajaa jne. Niin onko mikään ihme, että vähän lähtee jutut laukalle.Äläs nyt. Siellä on vuosikausia vedetty ihan vihkoon kaikki hommat. Nyt sujuu, niin purkautuuhan nuo. Anna kavereitten nauttia, muistellaan omaa saagaa divarireissusta. Nää on ihan hyviä tyyppejä, nyt vähän riehaantuvat. Mutta lätkässä tärkein on tunne. Varsinkin vahva tunne. Sitähän minä olen mieltä.
Ei se noin mene, varsinkaan, kun Raipe jatkaa. Hän on suomikiekon kovimpia ukkoja. Se, mitä me ei tiedetä, tapahtuu noissa pukukopeissa. Luulen, että puheet ja teot viimeìnkin kohtaa. Ainakin Lappeenrannassa. Kova arvostus tuohon kaveriin. Aina ollut. Pitäkää hänet, maksaa mitä maksaa. Ei lopulta maksa yhteisölle mitään. Mutta tulosta tulee....Erittäin hyvin sanottu. Täällä ollaan katseltu Tirkkosen ajanjakson jälkeen jos jonkinnäköistä "mestaria", on TET-harjoittelijaa, tammenkasvattajaa, yhteistyökyvytöntä huippuvalmentajaa jne. Niin onko mikään ihme, että vähän lähtee jutut laukalle.
Tuskin salama toista kertaa nytkään samaan paikkaan iskee, ensi kaudella SaiPa lienee taas siellä tutun turvallisilla sijoilla 10+ ja rauha on palannut tällekin palstalle.