La 1.2.2025 Otteluseuranta (Liiga)

• 22 651
  • 702

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miro jatkoi vielä urputusta tuomaristolle boksista päästyään ja nappasi itselleen kympin. Onneksi Ässät antoi Salmelan KalPalle ja otti itselleen tuon älykääpiön.
En kyllä ymmärrä miksi tuo idiootti Liigassa vielä pelaa.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sapalta mitään pois ottamatta, pelas hyvää kiekkoo, mutta vituttaa ku näyttää joukkue olevan täynnä mikkihiiriä ja uimahyppijöitä.
Oho! Illan kovin filmimies löytyi kuitenkin patapaidoista, muuan Erholz, nimittäin.

Aika hyvä provo sinulta, kieltämättä.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kyllä Saipa kova vastus tänäänkin, oli ei käy kiistäminen.

Tsepteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ilves
JuoppoMirolla ei PATA kestä!
Tulee pilaamaan tod näk monta Ässien peliä tuolla toiminnalla.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllä Saipa kova vastus tänäänkin, oli ei käy kiistäminen.
Hyvin pelasi Ässätkin, mutta se ei tänään riittänyt enempään kuin yhteen pisteeseen.

SaiPa hyytyi aika pahasti kolmannessa erässä, mutta onneksi selvisi jatkoajalle saakka.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Hyvin pelasi Ässätkin, mutta se ei tänään riittänyt enempään kuin yhteen pisteeseen.

SaiPa hyytyi aika pahasti kolmannessa erässä, mutta onneksi selvisi jatkoajalle saakka.
Jep. Pelko oli persiissä, milloin Ässät menee ohi, mutta SaiPan kannalta nämä 2 "erityistä" pelaajaa hommasivat SaiPalle ylivoimaa jonka turvin 2 pinnaa lappeeseen. Ässät on kyllä kova, kunhan saavat näihin muutamiin sankareihin kuria, taivas on rajana.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liigan raskaimmat fanit bar none, ainakin Jatkoajan keskustelupalstalla.
Äläs nyt. Siellä on vuosikausia vedetty ihan vihkoon kaikki hommat. Nyt sujuu, niin purkautuuhan nuo. Anna kavereitten nauttia, muistellaan omaa saagaa divarireissusta. Nää on ihan hyviä tyyppejä, nyt vähän riehaantuvat. Mutta lätkässä tärkein on tunne. Varsinkin vahva tunne. Sitähän minä olen mieltä.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Äläs nyt. Siellä on vuosikausia vedetty ihan vihkoon kaikki hommat. Nyt sujuu, niin purkautuuhan nuo. Anna kavereitten nauttia, muistellaan omaa saagaa divarireissusta. Nää on ihan hyviä tyyppejä, nyt vähän riehaantuvat. Mutta lätkässä tärkein on tunne. Varsinkin vahva tunne. Sitähän minä olen mieltä.
Aamen vaikken uskovainen olekkaan! Ja tunteesta allekirjoitan joka sanan.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Erittäin hyvin sanottu. Täällä ollaan katseltu Tirkkosen ajanjakson jälkeen jos jonkinnäköistä "mestaria", on TET-harjoittelijaa, tammenkasvattajaa, yhteistyökyvytöntä huippuvalmentajaa jne. Niin onko mikään ihme, että vähän lähtee jutut laukalle.

Tuskin salama toista kertaa nytkään samaan paikkaan iskee, ensi kaudella SaiPa lienee taas siellä tutun turvallisilla sijoilla 10+ ja rauha on palannut tällekin palstalle.

Edit. Ja pahoittelut siitä aikaisemmasta pillastumisesta sinua kohtaan. Näimme tilanteet vain niin eri tavoin. Tunne (kenties vahva sellainen?) vei täälläkin päässä.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Erittäin hyvin sanottu. Täällä ollaan katseltu Tirkkosen ajanjakson jälkeen jos jonkinnäköistä "mestaria", on TET-harjoittelijaa, tammenkasvattajaa, yhteistyökyvytöntä huippuvalmentajaa jne. Niin onko mikään ihme, että vähän lähtee jutut laukalle.

Tuskin salama toista kertaa nytkään samaan paikkaan iskee, ensi kaudella SaiPa lienee taas siellä tutun turvallisilla sijoilla 10+ ja rauha on palannut tällekin palstalle.
Ei se noin mene, varsinkaan, kun Raipe jatkaa. Hän on suomikiekon kovimpia ukkoja. Se, mitä me ei tiedetä, tapahtuu noissa pukukopeissa. Luulen, että puheet ja teot viimeìnkin kohtaa. Ainakin Lappeenrannassa. Kova arvostus tuohon kaveriin. Aina ollut. Pitäkää hänet, maksaa mitä maksaa. Ei lopulta maksa yhteisölle mitään. Mutta tulosta tulee....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy