Ei helvetti tuota Tapparan puolustamista tänään. Aivan karmeaa kohellusta, säntäilyä ja sohlausta.
Rautakorpi kokeilee erilaisia pelitapoja, että osaa keväällä valita oikean.
Ei helvetti tuota Tapparan puolustamista tänään. Aivan karmeaa kohellusta, säntäilyä ja sohlausta.
Sääli, ettei Ässät pääse poffeihin ja juuri Tapparaa vastaan. Rautakorven Tappara, Juha Metsola&Porin ilta on Ässä-fanin näkövinkkelistä paras mahdollinen yhdistelmä.
Vastustaja kiilailee Tapparoita laitaan ja meidän pojat vaan yrittää kiekkoa. Hauista porukassa kyllä olis
Olen päättänyt jo ajat sitten, että jos en tiedä, mistä matsista tai kenestä pelaajasta puhutaan, matsi ja tilanne tuskin kiinnostaa minua.Kuten yllä todettiin, niin Jani Rita on kyseessä. Pitäisi varmaan löysätä vannetta pään ympärillä, mutta eikö voi kirjoittaa vaikka näin: "1-2 Jani Rita" ja otsikkoon mielellään matsikin.
Terveisin
Tiukkapipo
Viime vuoden finaalit uudestaan?
Ässät viimeistelevät kovalla %:lla.
Tämmösiä pelejä katsoessa harmittaa kovasti Tapparan taklauskielto. Vastustaja kiilailee Tapparoita laitaan ja meidän pojat vaan yrittää kiekkoa. Hauista porukassa kyllä olis
Viime vuoden finaalit uudestaan?
Ässät viimeistelevät kovalla %:lla.
Rautakorpi kokeilee erilaisia pelitapoja, että osaa keväällä valita oikean.
jos Ässät saa hyvän paikan --> kiekko häkkiin.
Olen päättänyt jo ajat sitten, että jos en tiedä, mistä matsista tai kenestä pelaajasta puhutaan, matsi ja tilanne tuskin kiinnostaa minua.
Terveisin
Löysin rantein
Eikös tuon pitäisi olla 7min yv:tä? Ensin se 2min ja sitten 5min jatkuisi siitä? Jos sama pelaaja ottaa kaksi jäähyä, eikai siitä voi tulla 5vs3 ylivoimaa?Hetkinen. Siirretty rangaistus tulossa TPSn Willsielle. Peli poikki ja jäähy tulossa, Willsie keihästää Tikkasen. Willsie 5+20min ? Mihin se siirretty kakkonen jäi ? Eikös kuuluisi Lukolla olla 2 min 5 vs.3 ylivoimaa.
Eikö mielestäsi Ässillä ollut avauserässä kuin tuo yksi hyvä maalipaikka?