Otteluraportti kuvina
Tässä olisi kuvia useista Ässien peleistä. Pistäkää linkki kiertoon....
www.teamjasa76.com
Tässä olisi kuvia useista Ässien peleistä. Pistäkää linkki kiertoon....
www.teamjasa76.com
... Ymmärrän myös sinun pointtisi, mutta ei muutaman laatupelaajan loukkaantuminen pitäisi painaa liikaa eikä sen taakse saa mennä....
Eilinen Jokerit on paras nippu, mitä olen tällä kaudella nähnyt. Ässät on voittanut tuon Jokeri-nipun jo kahdesti peräkkäin tiukalla puolustamisella. Voin hyvin kuvitella, että voittoja Jokereita vastaan tulee lisääkin.
Mä taas olen varma, että mikäli keväällä kohdataan niin Jokerit voittaa 7 sarjassa varmasti. Kuten sanoit, että paras nippu mitä olet tällä kaudella nähnyt. Sama vika.
Allekirjoituskamaa tuollaiset "varmuudet" tässä vaiheessa kautta.
Laita kuule ihmeessä siguksi. Tee ihmeessä se välittömästi. Jokerit on pelannut 3 peliä Ässiä vastaan tällä kaudella. Me ollaan voitettu yksi ja hävitty yksi ja kolikon heitossa hävittiin toinen. Aika tasaista ollut, mutta kyllä noissa peleissä on Jokerit on painunut mieleen hyviä otteita esittäneenä. Siitä tämä varmuus.
Ei kuitenkaan kannata sortua loukkaantuneiden pelaajien vähättelyyn. On olemassa kaksi eri asiaa:
1) Lätkäjargon, mitä valmentajat ja pelaajat jauhavat. Eli "ei loukkaantumisilla ole väliä, sillä pitää pärjätä mitä kaukalossa on". Tuo on joukkuehenkeä nostattavaa ja lajiin kuuluvaa paskanjauhantaa, millä miehekkäästi ei sorruta hakemaan "tekosyitä" (ja ihan oikein, koska asialle ei mitään voi).
2) Todellisuus, missä loukkaantuneiden pelaajien poissaolo vaikuttaa paitsi heidän henkilökohtaisen panoksen puuttumiseen, niin myös pitkällä tähtäimellä toimivien ketjujen ja kentällisten kemian luomiseen. Jokaisen pitää ymmärtää, että väite missä ei ole väliä pelaako Ossi Väänänen vai randompelaaja X on loogisesti täyttä hölynpölyä, mutta sen toitottamiselle löytyy psykologiset perusteet kohdasta 1.
Mitä tulee loukkaantumisista selittelemiseen, niin lainaisin tässä erästä meidän leirin kirjoittajaa, joka kiteyttää asian mielestäni erittäin hyvin:
Järkyttävän sekavaa tekstiä palstaveljeltäsi.
Mut aatelkaa, että tuolla nipulla pari pojoo Jokereilta, mitä se sitten kun on ukot takaisin rosterissa, sama henki päälle, pitää kaverin jo pelata tod hyvin pärjätäkseen.