Eihän siellä Kuopiossa kukaan vaivaudu edes peliä katsomaan, niin ei kai ne nyt voi ketjuakaan avata, kun eivät kai tiedä edes että on peli tänään.Huonot on lähtökohdat, kun edes @Ralph ei vaivaudu pohjustamaan illan kamppailua. Kuopiolaisista puhumattakaan.
Onko todella näin? Käsittääkseni KalPa ei tällä kaudella ainakaan aiemmissa peleissä ole ylikiekkokontrolloinut peliä tyyliin jättö-jätönjätönjättö kertaa 40/vaihto. Kai se KalPa voittaa tänään tai sitten ei.Mielenkiinnolla odotan, että miten Virta ja ylikiekkokontrolli toimii Pennasen kiekkokontrolliia vastaan.
Käsittääksesi? Hah eli et ole sinä(kään) KalPan pelejä nähnyt. Olen kyllä kullut urbaania legendaa, että jostain päin Savoa löytyy joku, joka on KalPan pelin nähnyt. Mutta kuten muidenkin satujen kanssa, minä suhtaudun tämänkin tarinan alkuperään varsin skeptisesti.Onko todella näin? Käsittääkseni KalPa ei tällä kaudella ainakaan aiemmissa peleissä ole ylikiekkokontrolloinut peliä tyyliin jättö-jätönjätönjättö kertaa 40/vaihto. Kai se KalPa voittaa tänään tai sitten ei.
Tänään sen näkee, jos näkee. Mitä tarinoihin/satuihin tulee, niin Kerhon kannattajana voinet kertoa, että onko se Kaira - Kai Rautio oikeasti olemassa?Mutta kuten muidenkin satujen kanssa, minä suhtaudun tämänkin tarinan alkuperään varsin skeptisesti.
SatuolentoTänään sen näkee, jos näkee. Mitä tarinoihin/satuihin tulee, niin Kerhon kannattajana voinet kertoa, että onko se Kaira - Kai Rautio oikeasti olemassa?
Komppaan täysin! Vähän samaa henkeä myös edellisessä Kärppä matsissaKalpan 2-0 munkkimaalin jälkeen tuli huudettua pari minuuttia vittu-perkelettä. Ensimmäisen kerran pariin vuoteen Kerhon peli kiinnostaa niin paljon, että hermot menevät häviön uhatessa. Jos Kalpa olisi tämän voittanut, olisi se ollut yksi kiekkohistorian suurimpia vääryyksiä kenttätapahtumiin suhteessa. Savolaisia vietiin kaksi erää kuin mätää kukkoa ja ensimmäine meni lievästi Kerhon merkeissä.
Näytti että syötöt karkasi puoltoista metriä eteen, ilman sen ihmeempää tarkoitusta.Uskomatonta kun joka ikinen 2-1 hyökkäys koitettiin jotain toivotonta syöttöä nollakulmaan.