La 04.01.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 104 068
  • 586
Tila
Viestiketju on suljettu.

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Virta voisi koittaa Heinoa tuossa Lähteenmäen ja AustinSmithin välissä. Menevät ihan hukkaan tällä hetkellä. Toki tätäkin on varmaan jo koitettu....

Niemen turhake voisi opetella pelaan nelosessa muiden "rangaistusvankien" kanssa, jätkä tuhoaa tehokkaasti ketjunsa pelin..
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
PEL-TPS

28:47 1-0 YV Timo Pärssinen (Redenbach, Männikkö)
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Erik Riska jaahylle. Paskaan paikkaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät yyvee. Nyt sitä johtomaalia kiitosta!!
 

Ralph

Jäsen
Kärpät ylivoimalle, Ossi-Petteri Grönholm istunnolle.
 

Gemondo

Jäsen
Tuli verta niin piti heittää ulos. Aivan käsittämättömii vellihousui noi tuomarit.

On se kumma jos jengi ei ole vieläkään hiffannut että näin toimittu jo viime kaudesta lähtien. Ei noista oikein tuomareita voi syyttää, taustalla on joku Liigan nerokas linjanveto jolla kitketään jääkiekosta väkivalta.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
VITTASMÄKI SÄ OOT MUN IDOLI! Jos mun päivä on huono, voin aina lohduttautua sillä että joku on omassa ammatissaan vielä huonompi mitä minä olen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kakkosen arvoinen, syynä vakivaltaisuus.

Oisin antanu ylimääräsen kybän epäurheilijamaisuudesta eli siitä viimesestä niitistä joka oli aivan tarpeeton ja ehkä extrakakkosen koska tuli verta, mutta en lähe kiistelee näkemysasioista.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
On se kumma jos jengi ei ole vieläkään hiffannut että näin toimittu jo viime kaudesta lähtien. Ei noista oikein tuomareita voi syyttää, taustalla on joku Liigan nerokas linjanveto jolla kitketään jääkiekosta väkivalta.

Joo mutta on se käsittämätöntä että lyöt oman naamas jäähä ni kaveri lentää ulos.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
VITTASMÄKI SÄ OOT MUN IDOLI! Jos mun päivä on huono, voin aina lohduttautua sillä että joku on omassa ammatissaan vielä huonompi mitä minä olen.

Se oli ammattilaisen näyte siitä miten maalinedustaa puolustetaan.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tuomareiden onni, että nimet ovat lähteneet heidän paitojen selästä. Vähentää tässäkin pelissä niitä katsojia, jotka haluaisivat kaivaa myös tuomareiden nenästä sitä verta.

Vitun idiootit, painukaa vittuun jääkiekkopelejä tuomitsemasta. Ei helvetti sentään.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
On se kumma jos jengi ei ole vieläkään hiffannut että näin toimittu jo viime kaudesta lähtien. Ei noista oikein tuomareita voi syyttää, taustalla on joku Liigan nerokas linjanveto jolla kitketään jääkiekosta väkivalta.
Onhan näin toimittu vuosia. Loukkaantuminen koventaa 2 min -> 5 min + PRK. Tästä pitäisi päästä eroon kyllä heti mutta toisaalta ongelmana on myös tuomarien kehno taso. Sen jälkeen pitäisi luottaa tuomarien harkintakykyyn sen suhteen onko itse teko pienen vai ison jäähyn arvoinen.

Oikea tuomio tuosta tilanteesta olisi ollut Morrison 2 min väkivaltaisuus ja Pekkala 2 min mailasta kiinnipitäminen. Nyt Pekkala löi päänsä jäähän Morrisonin yrittäessä päästä eroon Pekkalan otteesta ja tulos oli mitä oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös