La 02.12.2006 JYP - Jokerit

  • 56 880
  • 274
Tila
Viestiketju on suljettu.

Happis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, Liverpool FC
salla kirjoitti:

Nyyh.

Lorvi kirjoitti:
Jep,
Ikinä en tule ymmärtämään noita kaikenmaailman jalkapallo hulinan tapaisia savutulipaskapommeja sun muuta.

Hulina? Missä pelaa? Katso ensin edes youtubesta mitä on hulina ja tule sitten viljelemään tänne totuuksia. Soihdun vieminen tielle ei ehkä ollut fiksuin teko, mutta ei se kovin isokaan asia voi olla? Vai voiko? Vain Suomessa.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Miten olisi pieni ryhmäkuri tai jotain, vai onko kivempaa antaa poikien vain hölmöillä ja leikkiä sitten JA:ssa marttyyria?
Typeryys ei edelleenkään ole paikkakunta sidonnaista, vaikka täällä on jo ehditty kaikki helsinkiläiset jo haukkumaankin. Samanlaisia rankopettereitä löytyy Porista, Mansesta ja jopa Oulustakin. Itse eri kaupungeissa asuneena en pysty ymmärtämään joidenkin henkilöiden stadi-vastaisuutta, kai se on jonkilaista rasismia?

Mitäköhän muita yhteiskunnan epäkohtia saadaan tähän otteluketjuun vielä mahtumaan? Ainakin J. Tammisen opetuslapset ja Sport-Liigaan hörhöt on jo tännekin löytäneet..
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
korkki kirjoitti:
No mitähän kamalaa tuossa videonpätkässä oli.
Vissiin porissa ihan hyväksyttävää heitellä soihtuja autotielle?
 

Pikainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Macnevisille:
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa=) Taitaapi kaveria ottaa tosissaan kupoliin kun joku hieman asiasta avautuu. Viime vuonna hakametsän jäähallilla mm.lyötiin naista sekä alaikäisiä. Olin itse paikalla ja näin kaiken. Kun poliisi soitettiin paikalle lähtivät kaikki n.30-50 jokerifania raukkamaisesti häntä koipien välissä karkuun eikä tekijöitä saatu koskaan kiinni. Oliko tämä ensimmäinen kerta? No eihän se ollut. Pelkästään hakametsästä tehdyistä narritempuista riittäisi tarinaa kirjan verran.
Hyväksykää tämä: Olette LÄHES jokainen keskenkasvuisia idiootteja! Ja se, että olen kirjoittanut vasta yhden (ja tämän toisen) viestin ei tarkoita sitä, että olisin junnu. Raja, jonka olen vetänyt omiin kirjoituksiini täyttyi tämän mulkvistien tempauksen jälkeen. Taidat olla itse junnu kun viitsit puuttua toisten kirjoittamien viestien määrään tuolla tavalla...taitaa sinullakin olla yhtä heikko itsetunto kuin muillakin Hjalliksen pojilla.
Hakkaatsä mut nyt?
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
batman83 kirjoitti:
Jokerifanit ovat pistäneet Hannikaisen Esson uuteen kuntoon. Poliisi sulki katuja Jyväskylässä, kun jokerifanit heittelivät istutuksia, yms tielle. Alkoivathan fanit jo nuotiotakin kyhäämään Esson viereen.

Vituttaahaan saa, mutta rajansa kaikella.

Edit: Oli muuten joku sankari heittänyt jäähallin ison ikkunankin rikki.

Tämän perusteella ei Blackien puheet roskasakista osuneet kovasti viereen. Olisi voinnut kuvitella Jokerifaneilta vähän sivistyneempää käytöstä.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dhearted kirjoitti:
Tämän perusteella ei Blackien puheet roskasakista osuneet kovasti viereen. Olisi voinnut kuvitella Jokerifaneilta vähän sivistyneempää käytöstä.

Luitko yhtään viimeisimpiä kirjoituksia?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Derby kirjoitti:
Vissiin porissa ihan hyväksyttävää heitellä soihtuja autotielle?
Katsoppas nyt Derby se video uudelleen ja kerro minullekin missä kohtaa heitettiin soihtu autotielle. Onko meillä eri video?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Pikainen kirjoitti:
Macnevisille:
Hyväksykää tämä: Olette LÄHES jokainen keskenkasvuisia idiootteja!

Suksi Sudaniin tai ainakin pois tästä ketjusta tekemästä itsestäsi naurunalaista. Voin sanoa, että olet pahasti metsässä tuossa väitteessäsi. Satun tuntemaan(kunniaa Sporttilan Jarille) faniporukkani ehkä hieman paremmin kuin sinä Hervannan sydämestä, oletan. Kyllä jokerifaneissakin yksilöitä löytyy, joilla joskus ryöpsähtää yli alkoholin suurkulutuksen seurauksena, mutta tämä on vain murto-osa koko porukasta.

Oli muuten hellyttävä avautuminen teikäläiseltä aiemmin tässä ketjussa. Hyvät naurut sai heti aamun alkajaisiksi.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Derby kirjoitti:
Vissiin porissa ihan hyväksyttävää heitellä soihtuja autotielle?

Ja Helsingissä ei ole hyväksyttävää virtsata kadulla. "Toivottavasti" siellä on jotain muutakin tapahtunut, ettei lähemmäs 200 viestiä ole tämän soihdun takia kirjoitettu.
 

Happis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, Liverpool FC
Pikainen kirjoitti:
Viime vuonna hakametsän jäähallilla mm.lyötiin naista sekä alaikäisiä. Olin itse paikalla ja näin kaiken.
Minäkin olin paikalla ja kumpaakaan ei tapahtunut. Joku jopa taisi täällä myöntää hieman värittäneensä tapahtumia. Silti itse elät edelleen siinä uskossa, että alaikäistä ja naista (ja niiden yhdistelmää?) olisi lyöty vähintään toistuvasti päähän. Niin ja joo, Jyväskylässähän alaikäistä tyttöä heitettiin soihdulla? Vai heitettiinkö sittenkään?

Pikainen kirjoitti:
Kun poliisi soitettiin paikalle lähtivät kaikki n.30-50 jokerifania raukkamaisesti häntä koipien välissä karkuun eikä tekijöitä saatu koskaan kiinni. Oliko tämä ensimmäinen kerta? No eihän se ollut. Pelkästään hakametsästä tehdyistä narritempuista riittäisi tarinaa kirjan verran.
Mulle heti yks, saanko omistuskirjoituksella?

Pikainen kirjoitti:
Hyväksykää tämä: Olette LÄHES jokainen keskenkasvuisia idiootteja!
Niinno, eipähän vedetä täällä itkuraivareita asiasta, jota ei edes oltu todistamassa.

Pikainen kirjoitti:
Ja se, että olen kirjoittanut vasta yhden (ja tämän toisen) viestin ei tarkoita sitä, että olisin junnu. Raja, jonka olen vetänyt omiin kirjoituksiini täyttyi tämän mulkvistien tempauksen jälkeen. Taidat olla itse junnu kun viitsit puuttua toisten kirjoittamien viestien määrään tuolla tavalla...taitaa sinullakin olla yhtä heikko itsetunto kuin muillakin Hjalliksen pojilla.
Kuka sinua on junnuksi haukkunut? Joku mainitsi JA:n kirjoitusurasi alkaneen heikosti (annan myös ääneni tälle), mutta kukaan ei puhunut iästäsi mitään. Mutta mites se menikään; "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa=)"
 

tiikeri

Jäsen
Happis kirjoitti:
Uuh, tule hakemaan janari. Odottelen.

Vasta palstalle rekisteröityneitä finninaamaisia lukiolaistrolleja ei varmaan tarvitse niin kovalle kädellä opettaa, ettei tule lastensuojeluviranomaiset välittömästi päälle.

Ihan hauska video tosiaan, eikä siinä mitään vaarallista näyttänyt tapahtuvan. Tosin tuskinpa vajaan kahden minuutin pätkässä kaikkea tapahtunutta näkyisikään?
 

Jeffrey

Jäsen
Jaahans. En tahdo kommentoida jyväskylän tapahtumia sen enempää kun en paikalla ollut, mutta mikäli nuista lehtijutuista voi jotain päätellä niin eihän siellä ole mitään tapahtunut?

Tuosta korvaus vastuu hommasta ihan sen verta, että varmasti joutuu Jyp edesvastuuseen. Jokerien pelaajat, valmentajat, hyoltajat yms. joukkueenjohto matkusti paikalle jo perjantaina ja asuivat yön hotellissa. Sanoohan sen jo järkikin , että n.30 ihmisen matkat, ruoat sekä hotelli yöpymiset eivät varmasti olleet mitään ilmaista puuhaa fanien rahallisista menetyksistä puhumattakaan. Vaikka Jyp ei halliaan omistaisikaan on heillä silti edesvastuu ottelun järjestämättä jättämisestä koituneista kuluista. Jyp voi sitten jälkeenpäin periä maksuja heidän taloudellisten menetysten aiheuttajalta eli Diskoksen A:n tilistä.

Eiköhän 150 000 ole jo aikamoista perseilyä, mutta uskoisin kuitenkin, että n. Nielikäinen-VDB tasoa on kulut Jypille korvattavien kulujen ja mahdollisten sakkojen osalta.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
kosh kirjoitti:
Vain Suomessa saadaan tuollaisestakin nostettua meteli. Laulu raikaa ja soihdut palaa... hyvä meininki!

Muuten ihan asiallista toimintaa mutta tuon soihdun heittäminen autotielle on vähän tyhmää. Mikäs siinä jos haluaa kupitella Esson pihassa soihdut kädessä. Kun ei kerran halliin pääse niin voihan sen tehdä Esson parkkiksellakin. Ei valittamista tuosta.
 

Biski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, The Hammers
kosh kirjoitti:
Vain Suomessa saadaan tuollaisestakin nostettua meteli. Laulu raikaa ja soihdut palaa... hyvä meininki!
Ja vain suomessa tuota voidaan sanoa hyväksi meiningiksi. Laulu raikaa ja soihdut palaa? Muutama deeku puoliksi sammaltaen hoilottaa jotain naurettavaa ja kaksi soihtua palaa esson pihassa! Hyvä meininki!
 

Happis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, Liverpool FC
tiikeri kirjoitti:
Vasta palstalle rekisteröityneitä finninaamaisia lukiolaistrolleja ei varmaan tarvitse niin kovalle kädellä opettaa, ettei tule lastensuojeluviranomaiset välittömästi päälle.
Anna tulla sitten edes pehmeämmällä kädellä, niin uhkaukseesi tulee edes jotain uskottavuutta.

Biski kirjoitti:
Ja vain suomessa tuota voidaan sanoa hyväksi meiningiksi. Laulu raikaa ja soihdut palaa? Muutama deeku puoliksi sammaltaen hoilottaa jotain naurettavaa ja kaksi soihtua palaa esson pihassa! Hyvä meininki!

20 rumpua paukkuu, hyvä meininki!
 

McWerkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
korkki kirjoitti:
No mitähän kamalaa tuossa videonpätkässä oli. Tuon perusteella ei tapahtunut yhtään mitään vaarallista tai erikoista. Toisaalta on hassua että Jyväskyläläiset haukkuvat muita junteiksi...
Niin, tuon jälkeen alkoivat saada kyytiä pullot, lämmistystolpat ja nuo puut tuossa välissä. Yllättäen sitä ei tuosta Jokerifanien videosta näy. Kun itse ajoin paikan ohi ennen viittä, oli tiellä melkoisesti lasia ja lankunpätkiä.

Tämä siis itse paikanpäältä nähtynä, ei minkään videon tai lehtikuvan perusteella. Toki pääjoukko käyttäytyi varsin asiallisesti ja tuo rikkominen tapahtui muutaman watipään toimesta...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
McWerkko kirjoitti:
Toki pääjoukko käyttäytyi varsin asiallisesti ja tuo rikkominen tapahtui muutaman watipään toimesta...
Tämä on hassu juttu, että näistä tämäntyyppisistä tapahtumista saadaan aikaan aina helvetin vilkas keskustelu. Minun silmin katsoen periaatteessa kaikkien pitäisi olla yhtä mieltä lähes kaikista perusasioista eli;

- omaisuuden rikkominen ja muukin huliganismi sekä pahoinpitelyt ovat yksiselitteisesti tuomittavia asioita,
- näihin tekoihin syyllistyy arviolta 1 % faneista,
- tällaisiin tekoihin syyllistyneet "fanit" ovat toimineet väärin,
- ylivoimainen enemmistö käyttäytyi hyvin.

Jos tätä ilman sen kummepia tunteita arvioi niin lopputuleman luulisi olevan toteamus, että helvetin tyhmää käytöstä heiltä, jotka em. tekoihin syyllistyvät ja that's it.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Youtuben pätkä todisti myös paskapuheeksi HS:n ja Keskisuomalaisen väitteet, että poliisit olisivat muka tulleet Esson pihalle asti.

Näitten tahojen uskottavuus on jatkossa tasan nolla.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SergeiK kirjoitti:
Jokeri-fanien riehumista ei saa kritisoida, jos ei osaa taputtaa tarpeeksi lujaa?

Just.

Täällä on varmaan taas paljon näitä näin radiosta kaiken -tyyppejä. Mikä juttu muuten tää huoltoaseman hajottaminen on? Itse en sellaista havainnut.
 
Viimeksi muokattu:

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Jääkiekossa kannattajakulttuurin kasvaminen sinänsä on oikea asia, mutta kuinkahan moni eilisistä pellevittumarkoista teiniviikset vipattaen on sitten valmis hyväksymään siihen liittyvät poliisien tehostetut toimet, joita eilisen kaltaiset tapahtumat tulevat tulevaisuudessa edistämään. Kun poliisi sitten ensimmäisen kerran tulee tekemään sen ensimmäisen ylilyönnin pampun muodossa, veikkaanpa, että myös täälläkin itketään, kun "mehä ei tehty mitään" ja "vitun natsikytät". Tämä onneksi ei kuulu vielä myöskin seuraamaani Tshekin extraliigan fanitoimintaan suuremmassa mittakaavassa, mutta Tshekin jalkapalloliigassa se on arkea.

Oikeasti Jokereiden fan-clubin (tai mikä se nyt onkaan) johtohenkilöiden tulisi tuomita eiliset tapahtumat. Jalkapalloon kuuluvat lieveilmiöt eivät ainakaan minun mielestäni kuulu jääkiekkoon ja jos poliisi alkaa oikeasti huolehtimaan järjestyksenpidosta otteluissa ja varsinkin korostaa omaa toimintaansa ennen otteluita ja otteluiden jälkeen, niin sen pampun heilahtamiseen on aika lyhyt aika. Sitten on enää turhaa itkeä.

Onkohan modet viettämässä pikkujoulua, kun tämä ketju edelleen on ottelufoorumin alla? Laittakaa nyt helvetti jonnekkin muualle, vaikkapa omana ketjunaan "Parhaat naurut netistä" -ketjun alle.
 

Kaivanto

Jäsen
salla kirjoitti:

Kun noita joukkohysterian vallassa jollottavia imbesillejä kuuntelee, alkaa harkita lätkän ja oikeastaan muunkin urheilun seuraamisen lopettamista leimautumisen välttämiseksi. Se, mikä on jääkiekossa, jalkapallossa ja monessa muussa lajissa kaukaa katsoen hyvää meininkiä, joka saa hallin katon nousemaan, on läheltä katsoen typerintä, mitä maa päällään kantaa.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SergeiK kirjoitti:
Youtuben pätkä todisti myös paskapuheeksi HS:n ja Keskisuomalaisen väitteet, että poliisit olisivat muka tulleet Esson pihalle asti.

Eipä tulleet poliisit Essolle asti. Sulkivat tien muutamasta suunnasta ja valokuvasivat meidän menoa.

Muutamat soihdut ja bangerit lentelivät, parit tolpat solmussa ja TaNperelaiset janarit ovat heti tuomitsemassa meidät linnaaan!


"Matti jahtaa Mervii puukollaa, Matti jahtaa Mervii puukollaa..."
 

Kaivanto

Jäsen
Kaivanto kirjoitti:
Kun noita joukkohysterian vallassa jollottavia imbesillejä kuuntelee, alkaa harkita lätkän ja oikeastaan muunkin urheilun seuraamisen lopettamista leimautumisen välttämiseksi. Se, mikä on jääkiekossa, jalkapallossa ja monessa muussa lajissa kaukaa katsoen hyvää meininkiä, joka saa hallin katon nousemaan, on läheltä katsoen typerintä, mitä maa päällään kantaa.

Yhyy no mee sitten vaikka kattoon ringetteä tai balettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös