Älä siirry ainakaan pesiksen pariin, Sotkamon ja Vimpelin kannattajat matsaavat just nyt Hiukan stadionin ulkopuolella, Sotkamossa.
Kyllä, samaa mieltä. Videoklippejä odotellessa, mutta tuo että Ville Peltonen hakataan yksipuolisesti väkisin aivotärähdyskuosiin kuullostaa täysin käsittämättömältä. Jotain arvostusta sentään veteraania kohtaan!! 1995. Mielestäni tuollaisen toiminnan jälkeen on kaikki vahingoituskeinot Ben-Amoria kohtaan sallittuja. Muutenhan tämä ottelu tuntuu menevän ihan naurettavuuksiin. Toivottavasti Semir joutuu vastuuseen toiminnastaan.
Mikään muu tässä ei vituta kuin tuo tapaus Ben-Amor. Vähän kunnioitusta saisi olla. Kostotoimenpiteisiin lähdettiin, mutta vähän voisi käyttää sitä järkeä eikä lähteä hakkaamaan vastustajan kapteenia ja yhtä suomikiekon ikonia törkeällä tavalla. Mitään porua ei olisi syntynyt, jos olisi esimerkiksi käynyt Liivikin, Talajan tai vastaavan kimppuun samalla tavalla.
Mikä siellä on tilanne? Siis stadionin ulkopuolella? Natsipallo ei kiinnosta.
Sanasta sanaan samaa mieltä. Itse Jokerifanina en hyväksy sitä, että Semir valitsi kohteekseen Villen. Vilpittömästi toivon, ettei Villelle ei käynyt pahasti.
Eiköhän suurin osa Jokeri faneistakin ole samaa mieltä, tästä tekee vielä herkullisen, että Semir vastaakin niihin kuitteihin. ; )Loistavaa mainosta alkavalle liigakaudelle tämä matsi. Muuten ei kummempaa valittamista, mutta tuo Ben-Amorin temppu meni kyllä alta riman, ja uskon että myös monien jokerifanien mielestä. Jos takana oli jotain(Villekin osaa pikkusian), niin tarkistan toki mielipidettäni, mutta ulos koodista tuossa nyt taidettiin mennä turhan rankasti. Tuota ei voi jättää kuittaamatta.
Taitaa tästä pelistä tulla aikamoiset lukemat rangaistusten suhteen. Mikähän mahtaa olla yhden pelin jäähyennätys? Lasketaanko valmentajien ulosajot näihin mukaan?
Huutonaurua täältä Melartille. Ties kuinka monennen kerran Ruutu kyykyttää Melartia, kun ei pudotakkaan hanskoja.
Minä en taas näe siinä mitään värää, että valitsee parikseen taitopelaajan.
Eiköhän Melart ihan tasan tarkkaan tiennyt, että ei pudota.
Minä en taas näe siinä mitään värää, että valitsee parikseen taitopelaajan. Mutta tuo loukkaantumiseen asti telominen on ainoa, jonka minäkin näen tuossa ikävänä asiana.
Samalla logiikalla tietysti hyväksyt Melartin parivalinnan taitopelaajaksi tituleerattua Ruutua kohtaan ja häpeät Jarkon jatkuvaa pakoilua.