Miten IE8 saadaan avaamaan linkit uuteen välilehteen, eikä uuteen ikkunaan?
Tools -> Internet Options -> General -> Tabs -kohdasta (alareunassa) Settings. Tuolta löytyy tabeihin vaikuttavia säätöjä.
Miten IE8 saadaan avaamaan linkit uuteen välilehteen, eikä uuteen ikkunaan?
Tools -> Internet Options -> General -> Tabs -kohdasta (alareunassa) Settings. Tuolta löytyy tabeihin vaikuttavia säätöjä.
Itsellä vanha Excel. Muotoile solu -> Aika ja sitten oikealta sopiva valinta. Valinnan yläpuolelta näet mallin, miltä se näyttää solussa. Itse löydän siitä muodon 24:20:00.
Varsinaista "experttiä" nyt kaivataan, mutta kertokaa nyt joku, missä XP:ssä saa itse tehtyä cd:n kannet? Aikoinaan löysin siis ohjelman Windowsista, johon siis vaan lisättiin kuva etu- ja takakannen paikkaan ja printattiin. Missä hemmetissä tuo nyt olikaan...
Kiitos etukäteen!
Taisi olla joku "sivuohjelma", olisiko XP:lle esim. joku poltto-ohjelma, jonka ominaisuus tämä kansien printtaus olisi?En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta ohjelmasta joka olisi tullut XP:n mukana
Ainakin itselläni käytössä olevalla Audacityn versiolla (v1.2.3) pystyy tallentamansa äänen viemään suoraan MP3-tiedostoksi. Löytyy Tiedosto -> Vie MP3-tiedostoon ja valitsee vain minne tallennetaan ja millä nimellä, helppoa.Voi olla helpompikin keino, mutta itse olen tehnyt seuraavasti vastaavassa tilanteessa. Audacityllä tallentanut äänen, leikannut sopivaksi (alusta ja lopusta liiat pois) ja sitten muuttanut Ease Audio Converterillä mp3:ksi. EAC:ssä on biisien kääntämisen määrällinen rajoitus ellei maksa, mutta itsellä tarve on niin vähäistä, että tuo on riittänyt. Audacitystä en osaa sanoa, voiko sillä myös tehdä tuon kääntämisen mp3:ksi.
Imuroin tässä ihan tovi sitten koneesta pahimmat pölyt, joten en tiedä tuosta. Voihan sitäkin tietysti kokeilla.^Kotelo auki ja prossan päältä pölyt pois.
..
Voisiko siis olla viruksesta kiinni, vai voiko joku tekninen vika olla taustalla?
Pöytäkoneesta on kyse tosiaan. Tässä vähän aikaa sitten imuroin koneesta pahimmat pölyt, mutta voihan se tosiaan olla, että sitä on tullut uudelleen tai en tehnyt huolellista työtä.Eli lisätietoa kehiin tai imuri käteen ja koppa auki koneesta.
Takuu on mennyt kyllä jo aikoja sitten, kyseessä on 2004 ostettu masiina. Tuota samaa ongelmaa on kyllä arvailleet muutamat muutkin.Voi kanssa olla että virtalähde vetelee viimeisiään. Jos takuut on jo menneet niin availe rohkeasti virtalähde, ja katsasta josko konkat ovat turvonneet ja vuotaneet sisältöjään pihalle.
Uusi kone on käynnissä ja kaveri joka asensi laitteen laittoi siihen virustorjunnaksi avast!antivirus -nimisen virusohjelman. Onko pätevä vai pitääkö minun kipin kapin ostaa, lainata tai varastaa Nortoni jostain?
http://www.timeanddate.com/counters/customcount.htmlTietääkö kukaan saittia jonne voisi värkätä laskurin joka laskee aikaa johonkin tapahtumaan?
Päivitin joku aika sitten tämän Hosts -tiedoston että netin selaaminen vähän nopeutuisi kun kone ei joka välissä yritä ottaa yhteyttä niihin "adserver.xxx" -juttuihin ja siitä olikin apu. Mutta mukana tuli myös sellainen ongelma että Nelosen videot eivät toimi. Nelosen netti-tv, Radio Rockin videot jne. antavat vaan virheilmoituksen "Virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä". Mitään erillistä adblockia minulla ei ole käytössä ja selaimena on Opera 10, joten tuosta hosts-filestä tuon virheilmoituksen täytyy johtua.
Osaisikohan joku nyt sanoa että mitkä rivit minun pitäisi tuolta hosts-filestä poistaa että nuo Nelosen videot lähtisi taas toimimaan.
Tuon hosts-filen latasin tästä osoitteesta, ja tästä näkyy sen filen sisältö.
Todennäköisesti riittää kun poistat rivin:
127.0.0.1 adserver.adtech.de #[ADTECH Group JavaScript TAG]
Ainakin tuliketun adblockia käytettäessä, kyseisen osoitteen salliminen auttaa tuohon ongelmaan..
Tarkoitatko näitä? DVI naaras / VGA uros adapteri DVI-I (uros) - VGA (naaras) adapteri.En onnistu mistään löytämään d-sub/dvi adapteria, onko kellään tietoa mikä kauppa tuollaisia myy. Ongelmana nimittäin, että minulla on näytössä dvi ja d-sub liittimitet ja tuohon d-subiin pitäisi saada pleikka kiinni jotenkin. En keksinyt tähän hätään kuin hdmi-dvi piuhan, mutta ongelmaksi muodostuu silloin juuri d-sub liitin. Ilmeisesti mitään av-multi out - d-sub liitintä ei ole?