Adblock tottakai on. Sekö sen nyt sitten aiheuttaa?@Rocco onko adblock softaa tai pluginia käytössä?
Adblock tottakai on. Sekö sen nyt sitten aiheuttaa?
Tekee sitä edelleen vaikka otin pois päältä. No, katsotaan josko löytyisi jotakin muuta kokeiltavaa.Se nyt ekana tuli mieleen. Toki muitakin syyllisiä tuli vastaan kun tuota googletteli. Kokeile ensin ilman adblockia.
Tekee sitä edelleen vaikka otin pois päältä. No, katsotaan josko löytyisi jotakin muuta kokeiltavaa.
Sen verran olen huomannut, että YouTube tekee tätä vain kun lähetän kuvan ChromeCastilla televisioon. Jos katselen tietokoneella, niin silloin ei tätä automaattilatausta tapahdu. Ja tuo historian tyhjennys ei tosiaan auttanut.Seuraavaksi voisi kokeilla "Privacy and security" (eller samma på finska) asetuksista "Clear browsing data" ja sieltä "Cookies and saved website data" ja "Cached data and files".
En tiedä ratkesiko ongelmasi jo, mutta itselläni samanlaisiin ongelmiin (Asuksen läppäri) auttoi BIOS:in päivitys. Kone on vuosimallia 2015/2016 ja BIOS:ista oli julkaistu uusin versio vielä vuonna 2018, joten kannattaa tarkistaa tilanne vähän vanhemmallakin koneella. Omalla koneella syyllinen oli Realtekin verkkokortissa, joka herätessään lepotilasta aiheutti ajuripäivityksen X jälkeen resurssiristiriidan. Windowsin lokivalvonnan selailu paljasti tässä tapauksessa syyllisen.
Olen huomaavinani samanlaista ikäänt...kypsymisen aiheuttamaa tyyneyttä. Jos se lopulta toimii, niin saa kelvata. Itsekin jaksoin sietää puoli vuotta viestissäni mainitsemaa ongelmaa. Nuorempana olisi kääntänyt kivet ja kannot saadakseen vian ratkaistua. Luultavasti jossain vaiheessa koneen olisi saanut täydelliseen tööttiin, mutta kuinkas muuten se oppi parhaiten tarttuu kuin oman kantapään kautta.eiköhän tästä ongelmasta pääse:D Tässä kun miettii miten paljon omaa tietokonetta käyttää, niin jokseenkin surkuhupaisaa elää tällaisten vikojen kanssa kuukaudesta toiseen.
Sama tapahtuu Mac & Chrome yhdistelmällä. Taitaa olla Googlen päässä vikaa.Tänään ilmeni YouTubessa jonkinlainen ongelma. Sivu nimittäin on ruvennut automaattisesti päivittämään itseään noin 10-15 sekunnin välein sivu latautuu uudelleen. Onneksi katson videoita Chromecastin kautta televisiossa ja siellä ne näkyy moitteetta, mutta siltikin se tietokoneella oleva sivu latautuu jatkuvasti uudelleen ja uudelleen.
Ja Windows10 sekä Chrome-selain.
TechJunkien sivulta voi loytya apu. Jos FB-tili on yrityksen, pitaa erikeen antaa Installe lupa postata Faceen. Lisaksi tarkistaa FB:n puolelta luvat yms.Instagram ongelma.
Eli kun minulla on yritykselleni instagram tili, jonka olen linkittänyt hallinnoimaani fb sivuun, jonka ylläpitäjä olen, eli yrityksen sivu.
Kuinka saan jaettua instan suoraan sinne yrityksen fb sivulle? Olen linkittänyt tilit instassa ja silti insta tarjoaa aina, että juttu jaetaan minun omille sivuille, enkä saa sitä muutettua. Olen monta kertaa tapellut asian kanssa ja lopulta saanut jotenkin sen aina sinne yrityksen sivuille, mutta seuraavan kerran sama ongelma.
Puhelimella käytän sovelluksia.
Tässä taas yksi vanhus pulassa. Ostin veljien suositusten perusteella eräästä liikkeestä HP Elitebook 840:n.
Muuten toimii kivasti, mutta osoitin, tai mikä se kosketuslevyn mukaan liikkuva nuoli onkaan, jähmettyy paikalleen
noin 5-10 minuutin käytön jälkeen. Puhutaan ihan tavallisesta uutisten, iltapäivälehtien tms. nettiselailusta.
Harmittaa ottaa aina uusi käynnistys, jotta palaa nuoli normaaliin vilkkaaseen liikkeeseen. Apuva!
Itellä kävi noin jossain koneessa jos oli liian hikiset/rasvaiset sormet. Meni siitä sekaisinTässä taas yksi vanhus pulassa. Ostin veljien suositusten perusteella eräästä liikkeestä HP Elitebook 840:n.
Muuten toimii kivasti, mutta osoitin, tai mikä se kosketuslevyn mukaan liikkuva nuoli onkaan, jähmettyy paikalleen
noin 5-10 minuutin käytön jälkeen. Puhutaan ihan tavallisesta uutisten, iltapäivälehtien tms. nettiselailusta.
Harmittaa ottaa aina uusi käynnistys, jotta palaa nuoli normaaliin vilkkaaseen liikkeeseen. Apuva!
Picasa oli hyvä mutta lakkasi taannoin toimimasta. Otin sitten tilalle Google Photos, vaikkei se niin hyvä olekaanMikä olisi Macille hyvä ja ilmainen kuvankäsittelyohjelma? Käyttö on kevyttä, lähinnä rajaamista ja valoisuuden / värien muokkaamista. Photoshopista ei kannata tällä käytöllä maksaa.
Eikö tuo nyt ihan Macin omalla Photos (Kuvat)-appilla onnistu? Käyttöliittymä on ankeahko, mutta säätöjä löytyy kyllä käytännössä samat kuin esim lightroomista. Tuolla onnistuu siis kuvan käsittely, eli rajaus, valoisuus, värit jne, mutta sitten taas photoshopin kaltaista kuvamanipulaatiota tuolla ei saa tehtyä.Mikä olisi Macille hyvä ja ilmainen kuvankäsittelyohjelma? Käyttö on kevyttä, lähinnä rajaamista ja valoisuuden / värien muokkaamista. Photoshopista ei kannata tällä käytöllä maksaa.
Eikö tuo nyt ihan Macin omalla Photos (Kuvat)-appilla onnistu?
Joo, ei sen käyttö herkkua ole, mutta tossa kun hetken olin ilman lightroom-lisenssiä, niin parhaaksi totesin tuon ilmaisista vaihtoehdoista. Noin muuten, niin Lightroom lienee sitten se ainoa oikeasti hyvä valokuvien kehitysohjelma.Ehkä täytyy yrittää vielä uudestaan, hermot meni aika nopeasti kun sillä yritin.