Ihan ensi alkuun pitää todeta, että tämä on loistoketju. Täältä löytää aina vastauksen kysymykseen tai ratkaisun ongelmaan!
Sitten itse aiheeseen. Mitähän vattua on tapahtunut kun tuossa pari päivää sitten huomasin, että Chrome jumittaa. Tai ei edes jumita vaan ei suostu käytännössä toimimaan ollenkaan. Avaa kyllä selaimen hidastelematta, mutta ei suostu lataamaan ainuttakana sivua. Pallukka pyörii ikäänkuin se lataisi sivua, mutta mitään ei tapahdu. Eikä tule lopulta edes sitä virheilmoitusta, että "sivusta ei ole käytettävissä, tarkista asetukset". Se jää vain latailemaan loputtomasti ilman että mitään tapahtuu. Chromea ehdin käyttää ihan moitteitta muutaman kuukauden ja nyt sitten tämä. Loistoselain kaikin puolin ainakin omaan makuuni. Firefoxin olin heivannut aiemmin. Koitin poistaa ja asentaa Chomen uudestaankin, mutta ei sillä ollut vaikutusta. Nyt pakon sanelemana asensin Firefoxin uudestaan, mutta sekään ei oikein pelitä. Avaa kyllä sivut, mutta vähän väliä kaatuu ja sulkee koko selaimen. IE on siis ainoa mikä näistä kolmesta toimii ja se on jo ajatuksena jotenkin nihkeä.
Voisiko joku haittaohjelma tehdä tällaista vai mitä luulette? Virustorjunnat ym. eivät löytäneet mitään hälyyttävää. Enkä mä nyt niin paljon pokesivuillakaan käy, kai...