Latasin koneelleni uusimman IE-selaimen. Kun yritän purkaa sitä koneelleni, niin näyölle tulee vain teksti "Tämä asennus ei tue nykyistä käyttöjärjestelmän kieltä". Miten pitäisi siis toimia että saan sen asennettua?
Helppo: Älä käytä IE:tä! Nykypäivänä IE aiheuttaa lähinnä vain ja ainoastaan ongelmia. Jos ei kuvailemiasi, niin sitten se tuo kaikenmaailman troijalaisia koneelle. Suosittelen lataamaan netistä esim. Mozilla Firefoxin uusimman version, joka lyö IE:n vastaavan nopeudessa ja luotettavuudessa vaivatta.
Latasin koneelleni uusimman IE-selaimen. Kun yritän purkaa sitä koneelleni, niin näyölle tulee vain teksti "Tämä asennus ei tue nykyistä käyttöjärjestelmän kieltä". Miten pitäisi siis toimia että saan sen asennettua?
Näyttää ainakin tuo IE7 tukevan vain näitä käyttiksiä..
# Windows XP Service Pack 2 (SP2)
# Windows XP Professional x64 Edition
# Windows Server 2003 Service Pack 1 (SP
Kannattaa pysytellä vain siinä mozillassa tms. IE:kin voi jossain tilanteissa tarvita, mutta eiköhän siihen vähään riitä IE6..?
Eipä siinä huippuyhteydetkään auta, jos Youtube tykkää muuten vaan jumittaa. Katsopa lähteekö video bufferoimaan (palkin tummanpunainen osa). Pistä touhu aluksi stopille ja anna videon latautua kokonaan, ennen kuin alat katsomaan.Miksi mulla tökkii youtuben videot, ja pahasti? Nettiyhteys on ihan riittävän hyvä (8/1), joten ei sen siitä ainakaan pitäisi olla kiinni. Videot lähtee käyntiin, tökkää, käyntiin, tökkää jne.
Eipä siinä huippuyhteydetkään auta, jos Youtube tykkää muuten vaan jumittaa. Katsopa lähteekö video bufferoimaan (palkin tummanpunainen osa). Pistä touhu aluksi stopille ja anna videon latautua kokonaan, ennen kuin alat katsomaan.
Näytät tuntevan Firefoxia, joten kysynpä ihan samantien, että kun mulla näyttää olevan Firefoxista kaksi versiota asennettuna, niin voinko surutta poistaa vanhemman asennuksen?
Tästä tulikin mieleeni, että itse joudun aina käsin poistamaan vanhan Javan (JRE) jälkeenpäin, kun asennan uuden. Kysyisinkin, että onko tämä ihan ominaisuus vai jokin bugi? Jokainen Java-asennus on käsittääkseni omassa kansiossaan.Aina on Firefox osannut asennuksen yhteydessä poistaa vanhan. Mutta jos nämä versiot ovat eri kansioissa, niin uskaltaisin poistaa.
Tästä tulikin mieleeni, että itse joudun aina käsin poistamaan vanhan Javan (JRE) jälkeenpäin, kun asennan uuden. Kysyisinkin, että onko tämä ihan ominaisuus vai jokin bugi? Jokainen Java-asennus on käsittääkseni omassa kansiossaan.
Jospa saisin täältä paremmin vinkkejä. Kiitos, tack.Igor33 kirjoitti:Kertokaapa joku, mistä saan Nokian N73:n hyvän ja monipuolisen GPS-ohjelman ja kartaston? Jos vielä ilman sitä Nokian GPS Bluetooth-palikkaa toimivan ohjelman joku tietäisi, kumartaisin syvään.
Laitanpa tämän tännekin, minkä eilen laitoin tuonne muualle.
Jospa saisin täältä paremmin vinkkejä. Kiitos, tack.
Kiitos infosta. Eli N73:ssa ei siis ole GPS-toimintoa itse luurissa.Karttaohjelmat ovat maksullisia (esim TomTom tai Navicore). Ja N73.ssa ei ole sisäistä GPS mohkulaa joten joudut ostamaan juuri tuon BT.llä toimivan mohkulan siihen lisäksi.
Parilla kaverilla moinen viritys puhelimessa ja hyvin toimii!
Kiitos infosta. Eli N73:ssa ei siis ole GPS-toimintoa itse luurissa.
Tämän tarvitsinkin tietää!
En osaa sanoa suoraa vastausta kysymykseesi, mutta kokeileppa purkaa paketti 7-zip -nimisellä ohjelmalla.Onko mitään tehtävissä kun monesta pienemmästä .rarista koostuva isompi tiedosto on korruptoitunut? Ennen Winrar ilmoitti mikä tiedosto on noista monesta syypää (eli riitti kun uusi sen), mutta nyt näyttää vaan lopputiedostoa korruptuneeksi....
Onko mitään tehtävissä kun monesta pienemmästä .rarista koostuva isompi tiedosto on korruptoitunut? Ennen Winrar ilmoitti mikä tiedosto on noista monesta syypää (eli riitti kun uusi sen), mutta nyt näyttää vaan lopputiedostoa korruptuneeksi....
Ööh, en tajunnut tuosta oikein mitään... Säilyttämään rikkinäiset tiedostot, what? Jostain asetuksista vai?Itse teen sillein, että laitan winrarin säilyttämään rikkinäiset tiedostot. Jos on esimerkiksi kymmenistä tai jopa sadoista pienistä rar-tiedostoista koostuva paketti ja vaikka vain yksi paketti on korruptoitunut, niin todennäköisesti "korruptoituneisuutta" tuskin edes huomaa. Tosin kokeile ihmeessä ensimmäisenä 7-zipiä.
Öitä kaikille!
Osaako joku (jälleen) auttaa..? Haluaisin lähettää automaattisen vastauksen minulle tuleviin sähköpostiviesteihin mökkikierroksen aikana, eli että olen lomalla jne, jne... Haluaisin tämän toiminnon sekä Outlook Expressiin että Hotmailiin... Outlook Expressissä on by the way englanninkielinen versio... Onnistuuko ja miten?! Kiitos jo etukäteen!
Olisiko tästä linkistä hyötyä? Hotmailiin en osaa auttaa, koska en omista tiliä sinne.
edit. Tarkennetaan tutkimisen jälkeen sen verran, että postit näyttävät lähtevän kaikkiin muihin paitsi hotmail-tileihin.