Lawless kirjoitti:Tämän jälkeen pitäisikin sitten aseman toimia normaalisti.
Jep, nyt alkoi toimimaan. Kiitos paljon avusta!
Lawless kirjoitti:Tämän jälkeen pitäisikin sitten aseman toimia normaalisti.
Jamais Vu kirjoitti:Kysymys: Miten saan valokuvasta tämännäköisen:
http://www.ahjteam.com/upload/koiraristipisto.jpg
Elikkäs tarkoituksen olisi tehdä valokuvasta ristipistotyö lahjaksi, ja sitä varten tarvitsen tyttöystäväni kuvasta kyseisen kuvan näköisen ruudukkoversion.
PSPn Gridmakerilla saan kyllä ruudukon tehtyä, mutta pienten neliöiden sisällä saattaa olla montaa eri väriä, kun yhdessä ruudussa pitäisi olla vain yksi väri.
Ja vielä, miten voin kyseisessä hommassa vielä muuttaa eriväristen neliöiden määrää, eli ettei tarvitsisi hommata työtä varten 50 eriväristä lankaa, vaan ennemminkin vaikka 10.
Ja edelleen,: "Tämä on helppo muuntaa myös sellaiseksi, että värien sijaan näkyy symbolit, mitä väriä pitää käyttää."
Miten onnistuu?
Kiitoksia.
http://www.pspvinkit.net/keskustelu/viewtopic.php?t=26&highlight=materiaalipalettiJamais Vu kirjoitti:"Laita materiaalipaletissa patterniksi tuo juuri piirtämäsi kuva (Scale 100, Angle 0)."
Tuohon kohtaan asti nyt pääsin, eli tuota en vielä onnistunut tekemään..... hetken tässä jo yrittänyt pohtia.....
Liian iso kuva tai väärä formaatti. MMS-viestien kokorajat vaihtelee puhelimittain (pienimmillään 30 kt, isoimmillaan 300 kt). Lisäksi eri puhelimet tukee eri formaatteja (jpg, gif jne). Eli ei muuta kuin muokkaamaan kuvaa, pienentämään, muuttamaan tiedostomuotoa jne.Igor33 kirjoitti:(En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, tai onko matkapuhelinonkelmille omansa, mutta) Osaisikohan kukaan sanoa, mistä johtuu, kun yrittää Samsungista Nokiaan lähettää kuvia, ja Nokialainen "ei tue tiedostomuotoa"? Nokiasta Samsungiin kuvat näkyvät mainiosti, mutta toisinpäin ei. Mikä mättää?
Kertoisitko vielä millainen kone on alla ja millä käyttöjärjestelmällä?SS#31 kirjoitti:Kuten otsikosta ilmenee, koneessa on jokin häikkä.
Gigantista viime joulukuussa ostettu Fujitsu Siemens. Koneen tietoja voit katsoa täältä tarkemmin. Itse en nimittäin koneista tiedä paljoakaan. Käyttöjärjestelmä on siis Windows XP.Ruutiveijari kirjoitti:Kertoisitko vielä millainen kone on alla ja millä käyttöjärjestelmällä?
Useimmiten syynä hidastumiseen on yksinkertaisesti muistin puute. Epäilemättä koneeseen on asennettu kiitettävä määrä kaikenlaisia käynnistyksessä muistiin latautuvia ohjelmia (useimmiten näkyvät alapalkissa kellon vasemmalla puolella) ja kun itse alkaa ohjelmia avaamaan alkaa kone swappaamaan eli käyttämään kovalevyä keskusmuistin jatkeena -> kone hidastuu dramaattisesti. Vaihtoehtoja on kaksi:SS#31 kirjoitti:Gigantista viime joulukuussa ostettu Fujitsu Siemens. Koneen tietoja voit katsoa täältä tarkemmin. Itse en nimittäin koneista tiedä paljoakaan. Käyttöjärjestelmä on siis Windows XP.
Tinke-80 kirjoitti:mikse:
juu en. Ai miksi? No en osaa.
Rekisteröidy tuonne foorumille, siellä ne osaavat auttaa miestä hädässä.
- tinke.80
Tinke-80 kirjoitti:bunghole:
Paras konsti tuollaisiin ongelmiin on HijackThis-ohjelma joka löytää sen vihoviimeisenkin pikku pirulaisen. Täältä ohjeet ko. ohjelman käyttöön:
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hijackthis.htm
Logit voit lähettää moneen eri paikkaan mutta tätä sivustoa suosittelen: http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=index
vaatii rekisteröinnin.
- tinke.80
bunghole kirjoitti:Juu. Kiitos vain. Mutta olen kyllä ennenkin kolunnut noita foorumeja ja ainakin englanniksi löytyi tuollekkin tapaukselle ohjeet. Eli siis ketjussa joku kyselijä lähettää aina Hijackthis:n logeja sinne ja he ehdottelevat uusia toimintatapoja. Ajattelin vain kysellä josko joku tietäisi yhden ohjelman jolla tuon saisi poistettua suoraan eikä tuollaista ravaamista tarvittaisi.
Jos ei mikään ohjelma siihen pysty niin täytyypä noita ohjeita sitten seurata mitä noilla foorumeilla on annettu. Vituttaa vain että näköjään ovat kiusantekijät nykyään hyväntekijöitä (rahantekijöitä) huomattavasti edellä kun alkaa olla noita haittaohjelmia ja viruksia niin paljon sellaisia joita puhdistusohjelmat eivät edes löydä tai eivät pysty poistamaan. Itse en ole pitkään aikaan nähnyt mitään syytä maksaa virustorjunnasta kun noiden ohjelmien tekijöiden osaaminen on tuota tasoa. Käytän kuitenkin välillä F-Securea ihan testin vuoksi kun se minulle ilmaista on. F-Secure, Symantec jne firmat ovat vain näköjään hiljaisuudessa nostaneet kädet pystyyn ja luovuttaneet näille terroristeille. Minkäs sille mahtaa kun ei osaa.
Onko työkalut -> Asetukset ->Sisältö täppä 'Lataa kuvat' -ruudussa?Ted Raikas kirjoitti:Sattuisikohan joku tietämään, että mikä auttaisi, kun Firefox ei näytä useimpia nettisivuja täysin sivuja oikein? Osa bannereista saattaa puuttua (esim. täällä Jatkoajassa), samoin joissain sivustoilla taustakuva näkyy valkoisena, eli se ei näy olleskaan. Olen yrittänyt päivittää ja asentaa uusinta tulikettuakin, mutta osa nettisivuista silti bugaa.
Muissa selaimissa, esim. Opera, sivut näkyy kyllä oikein.
Vinkkejä?
On kyllä. Siitä ei siis kiikasta. Pitänee kai asentaa koko selain uudelleen.#3 kirjoitti:Onko työkalut -> Asetukset ->Sisältö täppä 'Lataa kuvat' -ruudussa?