Mozilla Firefox
Tulikettu se vaan vittuilee parin kuukauden välein, syytä en tiedä. Frendit ihmettelee et miten se sulle tollasta tekee, kun heille ei ole kertaakaan käynyt näin. Eli...
Tosiaan aina parin kuukauden välein tulee sellainen tilanne, että järjestelmä ilmoittaa Mozilla Firefoxin suorittaneen laittoman toiminnan jne. Tämä tapahtuu vähintään kerran viikossa. Mutta sitten se mikä tulee parin kuukauden välein, eli uudelleen Firefoxin käynnistyksessä tulee sellainen laatikko jossa kysytään käyttäjäprofiilia. Oman nimen kun yrittää siitä valita, ilmoittaa että se on jo käytössä. Ja mitenkään ei pääse enää takaisin vanhalla käyttäjänimellä, vaan pitää joko luoda uusi tai sitten valita normaali. Nyt kun valitsin normaalin, niin se heitti minulle kirjanmerkit kansion jota olin kerännyt joskus viime kesänä! Silloin kirosin, että meni hyvät linkit kadoksiin. No nyt ne on takaisin ja nyt kiroan sitten tätä uusinta kirjanmerkit kansiota, taas meni kauhea määrä linkkejä hukkaan. Miksi kettu kusee juuri minun silmään vähän väliä?
Pystyykö jostain käsittelemään näitä "eri profiilien" kirjanmerkkikansioita?
Miljoona (taputusta) hänelle joka ongelman ratkaisee. Kun vit***** niin vit***** ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Ps. Aijoo, käytän Windows 98 SE'tä...