Mainos

Löytyykö soittotaitoisia?

• 1 726
  • 30

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minkäslaisia muusikoita meidän palstalta löytyy?
Itse soitan pääasiassa kitaraa (akustinen taipuu paremmin) ja kitaran pohjalta basson räpläys onnistuu jotenkin. Perusrumpuilut hoituu myös, mutta bongot saa paremman kyydin käsissäni. Yleensäkin kaikenlaisilla rytmisoittimilla osaan loihtia ilmoille muitakin kuin perusrytmejä. Ettäs tiiätte.

Tässä tarinani, kerro omasi.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rumpuja tullut aikaisemmin soiteltua, eli ne on hanskassa.
Nyt on reilun vuoden verran basso ollu kourassa.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kitaraa on tullut soitettua 16 vuotta, tyyliin hard rock ja akustinen.
Rumpujen soitto sujuu jotenkin.

heka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kitaraa ja pianoa olen soittanut noin 5-vuotta ilman mitään soittotunteja. Soitan omaksi huvikse ja silloin tällöin kavereiden kanssa pistämme jamit pystyyn. Kitaran ja pianon lisäks osaan soittaa rumpuja ja bassoa. Siinähen ne olikin jo...

Jos ollaan tyhmiä, niin ainakin tuo tietokoneella musiikin SOITTAMINEN, ei siis tekeminen luonnistuu, mutta vakavasti ottaen tämä oli turha vastaus, koska en käytännössä osaa mitään soitinta soittaa.

JanJ

Jäsen
pikkasen kitaraa rämpytän.
Joskus on ollut rummut ja urut himassa, mut ei oo enää.

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Tommonen 7 vuotta on tuota nurkassa lojuvaa raatoa "soitettu". Enpä tosin taida olla ihan sillä 7 vuoden soittokokemuksen edellyttämällä tasolla. No, rummuista lähtee napakka 8-biitti tuku-tuku-tshh -fillin kera ja enempäänkin olisi haluja, vaan ehkei edellytyksiä. Pianolla osaan soittaa Amorphiksen Tales from... -levyn intron, hehheh.

Ai niin, ja kazoolla Blind melonin No rainin :)

Edittiä: niin, se raato on mallia kitara, jos jotain nyt sattuu kiinnostamaan...

Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Koskettimia vuodesta -87, kitaraa vuodesta -93, bassoa myös tullut joskus soitettua. Koskettimet ehdoton ykkössoitin - soitan niitä bändissä.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mä osaan jopa Nothing Else Mattersin alun. Siis sen ding-ding-ding-ding-ding-ding-jutskan. Se on tosi haastava...:D

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rumpujen soitossa on jo ainakin kymmenen vuotta täynnä, kitara on ollut kuvioissa mukana n. 6 vuotta. Pianolla sujuu säestys, mikään chopín en ole.

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tietokonemusaa

Meitsi ou jee tekee räppipohjat yhdelle kamulleni ja hän räppää kuin Finteligenssi.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jo vain...

Poskea olen soittanut syntymästä lähtien! Ensimmäiset viisi vuotta soitin lähinnä erittäin korkeata E:tä, sitten siirryin laajempaan ääniskaalaan. Murrosiän jälkeen minusta kehittyikin jo sellainen poskisolisti, että olin usein vaaraksi niin itselleni kuin läheisillenikin.
Viime aikoina olen keskittynyt lähinnä perinteiseen country & western musiikkiin. Olen jo pari vuotta harjoitellut vanhan tv-lännensarjan, Bonanzan tunnaria, sellaisella antaumuksella että perheeltä alkaa mennä jo hermot. Varsinkin autoa ajaessani yllyn parhaimpiin suorituksiini, siis tuon Bonanzan teeman suhteen. Sehän menee jotenkin näin: Dän-dä-dä-dändän-dä-dä-dä-dä-dändän-dändää, dändä-dä-dändän-dä-dä-dä-dä-dändän-dändä-dä-dä-dä-dän-dän-dää...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Rumpuja tuli soitettua erinäisissä bändeissä reilut 10 vuotta. Nyt on kuitenkin n. 2 vuotta saanut olla setti rauhassa. Brad Wilk/Chad Smith-tyylisen paiskonnan koen olevan lähellä sydäntäni.

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Rummut omistin 8 vuotta, viime talvena myin ne pois. Ja tuli niitä kyl soiteltuakin. Kitaraa oon sit soitellu sellaset 6 vuotta, ihan kylläkin vain omaksi ilokseni.

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä osaan soittaa pasuunaa ja trumpettia helvetin hyvin nuotinvierestä. Tuli soiteltua teekkariaikoina legendaarisessa Retuperän WBK:ssa

juuh...bassoa neljä-viisi vuotta soiteltu
kitaralla 7-vuotiaana alkoi ja jatkui 13-vuotiaana pianolla, mutta sitten innostuksen kohteeksi tuli tuo basso...

Pete#35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Detroit
Rumpuja tulee soitettua päivittäin,keikkaa pari 3 kertaa kuussa,kitaraa jonkun verran.Lätkän ohella mukava harrastus.Molemmat vaan niin pirun kalliita.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
omistan kitaran

mutta nykyään soittelen lähinnä puhelimella tai ovikellolla. sekin on aika suppeeta koska nykyään ovikelloissa on perus ping-pong ääni, 80-luvun ovikelloissa oli sentään joitakin säveliä ovikelloissa.
kännykässäkin on vaan muutama soittoääni eikä niitä voi mun mallissa säveltää enempää.

Suosikkijoukkue
HIFK
Soitan erinomaisesti ilmakitaraa. Omistan vuoden 1984 Gibson Stratoblasterin. Yläastevuosina myös soittelin ilmarumpuja mutta se on jäänyt vähemmälle näin vanhemmalla iällä.
Soitan mieluiten Deep Purple materiaalia.

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Suun, ovikellon ja puhelimen ohella on tullut soitettua kaiken maailman kosketinsoittimia kirkkouruista casion minikeyboardiin.

Digitaalipianon lisäksi kotosalta löytyy vielä vanha kitara ja poikkihuilu, joita tulee silloin tällöin näpelöityä soittamismielessä.

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Nuorempana soitin rumpuja, nyt vain ovikelloa ja suutani.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Piano on hallussa. Huilu, alttofoni ja kitara auttavasti.

Ike

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Pianoa soitin joskus nuorempana jokusen vuoden, on myönnettävä että se taito on jo karissut aikaa sitten. Rumpuja soittelin hieman pitempään, rummut löytyvät edelleen kotopuolesta. Kitaraa osaan soitella jonkun verran, komppauspuolta lähinnä.

Mutta nyt on projektina opetella soittamaan yhtä soitinta KUNNOLLA, eli bassoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy