No jos vaihtoehtoina on markku tai joku echl-jyrä... Kyllä itse ainakin Tähtiseen kallistuisin. Vaikka Aarre-Markku ei nyt ihan sitä ole mitä suurin osa varmasti odottaa niin menee Markku ainakin minun papereissani ohi jonkun tuntemattoman echl-tason miehen.
Markku ei ole Ässissä koskaan suuremmin flopannut ja sitä ei voida kiistää etteikö mies osaisi pisteidentekoa. Suurempana ongelmana näkisin itse myös laituriparit sen jälkeen jos markku poriin tulisi. Mave-Luomala parivaljakko on toiminut niin hyvin, että sitä en itse ainakaan rikkoisi missään tapauksessa.
Milloin muuten Kuparinen on tervehtymässä? Alkaa olla jo vähän ikävä...
Kupru pystynee pelaamaan pelin parin ennen olympiataukoa, mutta todellisuudessa suuremmin hän pystyy joukkuetta auttamaan vasta olympialaisten jälkeen.
Itse en kyllä ottaisi Tähtistä juuri siitä syystä, että hän ei yksinkertaisesti istu nykyiseen joukkueseen kovinkaan hyvin. Niemen paikka ykkösessä on jo tulevaisuudenkin kannalta ehdoton, lähinnä Tähtinen tulisi kai Sillanpään paikalle, mutta Severilläkin on kahdesta seuraavasta kaudesta paperi, jolloin jokainen minuutti liigaa on kuin pistäisi rahaa pankkiin seuraavia kausia silmällä pitäen. Kolmos-nelosketjuissakaan ei ole Tähtisen paikka, varsinkin kun Kuparinen sieltä jossakin vaiheessa tulee takaisin.
Jos sentteri hankintaan hänen tulee olla selkeä ykkössentteri paperilla. Toki siltikin voi olla hyvin niin, että Niemi jatkaa edelleen Maven ja Luomalan kanssa, mutta Salmisen ja vaikkapa Huhtalan ympärille voidaan rakentaa toinen selkeä hyökkäysnyrkki.