Vähän ot, mutta tavallaan liittyy olennaisesti ainakin Helenan ympärillä pyörivään keskusteluun, mutta Spotifyssa on aivan erinomainen Iltalehden julkaisema podcast nimeltä "Narsisti". Mua on aina kiiinnostanut ihmismielen asiat kovasti, mutta tämän keissin myötä olen ottanut selvää enemmän sellaisista asioista, jotka eivät varsinaisesti ole koskettaneet omaa elämää. Kuuntelen nyt tuoreinta jaksoa, eli jaksoa # 4 ja täytyy sanoa, että osa siinä käytetyistä esimerkeistä osuu tähän keissiin monessa mielessä. Kylmäävää. Mutta myös hyvin avartavaa.
Onko joku muukin sitä mieltä, että Helenan eilen Kakskerran pihalta julkaisemat kuvat nuorimmaisesta eivät todellakaan ole eiliseltä, vaan ennemminkin joskus viime loppusyksystä? Ovat vielä muutaman tunnin nähtävillä, joten josko joku kävisi tsekkaamassa äkkiä ennen kuin poistuvat.
On nimittäin sen verran siistit nurtsialueet, että en usko talkkarin käyneen ajamassa nurmikkoja vielä. Tai ainakin, kun itse vertasin juuri omiin ikkunasta näkyviin nurtsialueisiin näin 6.3.25, ei oikein täsmää... Ja meressä on ainakin Stadissa vielä jäätä nähtävillä, Kakskerrassa ei. Musta nämäkin kuvat ovat Helenan kusestusta ja vanhaa kamaa. Huhuthan väittävät, että Helena on oikeasti joutunut lähtemään Kakskerrasta pois. Ja julkaisemalla vanhoja kuvia, hän voi esittää, että kaikki on niin kuin ennenkin.