Nää on kyllä kanssa hämmentäviä. Helena jakaa koko ajan noita ihme narsisti- ja paska vanhempi-videoita ja lauseita, millä se vähän niinku vetää yhteenvetona että mä oon kaikkea tätä. Kai se noilla itselleen perustelee, että Mikko on tämmönen ja mä oon tämmösen uhri, mutta kun todellisuus on päinvastainen - ellei sitten ole hullu ja/tai mukilasit silmillä.Aivan huikeita nämä Helenan storyt, joihin hän on kopioinut narsistin määritelmiä ja millaista käytöstä narsisti harrastaa. Siis kuvaukset ovat TÄYSIN sitä mitä Helena itse tekee ja millainen hän on. Hitto tuli aivan spontaani nauru näistä ja taas häkellyin siitä, miten ihminen voi oikeasti olla näin harhainen!
Tuosta hulluudesta muuten, toihan on tommonen sana mikä ei monelle tarkoita oikein mitään, että kun joku sekoilee tai on outo niin siihen voi kuitata että se on hullu. Tuohan on jossain kontektseissa jopa positiivinen juttu, että meikä on kato sen verran hullu että ostin tossa Ferrarin ja ei hitto me ollaan niin hulluja että lähdettiin hyppää benji-hyppyä.
Helenan tapauksessa tämä vaan on jo kääntynyt surullisuuden puolelle, koska Heluna melko varmasti ihan oikeasti on hullu. Wikipediassa hulluuden määritelmänä on: "Hullu on vanha nimitys ihmisille, joiden käytös poikkeaa huomattavasti yhteisön normeista, usein mielenterveyden järkkymisen vuoksi. Mielenterveysongelmat ovat niin arka aihe, että monista mielenterveysongelmaisen nimityksistä on tullut poliittisesti epäkorrekteja ja loukkaavia. Sanan hullu tilalle mielenterveysongelmaisen nimitykseksi onkin useampaan kertaan keksitty muita sanoja, kuten mielipuoli, mielenvikainen, mielisairas, mielenterveyspotilas ja mielenterveyskuntoutuja." Jotain häikkäähän Helenan mielenterveydessä aika selkeästi on, harhakuvitelmat on aika rajuja ja esim. syy-seuraus suhteiden ymmärtäminen omassa käytöksessä ei pelitä ollenkaan. Mutta miten tuommosen saa hoitoon jos ei se itse mene? Aika outo juttu kyllä, että eikö meillä ole yhteiskunnassa jotain konstia saada hullut hoitoon, vaikka ne ei itse tulisi, koska eihän mielenterveysongelmaiset monesti itse edes voi tietää sitä että minulla on nyt mielenterveysongelma.
Katsellaan vaan instassa että kyllä se on vittu sekaisin tuo ihminen, ja seurataan elämän alamäkeä, ja sitä kuinka kolme lasta menettää toista vanhempaansa mielenterveysongelmiin, mutta ei voi mitään. Hahaa, nyt se taas on psykoosissa ja näkee näkyjä ja keksii satuja, on se vaan hullu. Lapset itkee, Mikko kärsii, no mutku ei voi mitään. Lisää popkornia. Itsekin siis olen tässä samassa katsomossa, ei siinä, mutta on tää vähän tyhmää.
Tyhmempiä ja/tai yhtä hulluja toki ovat vielä nuo mukilaiset, jotka taputtavat vieressä tahtia ja huutavat että hyvä hullu, ole enemmän hullu, you go hullu, me kaikki kannustetaan sua pysymään hulluudessa!