Lätkävaimot

• 277 176
  • 1 289

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aivan huikeita nämä Helenan storyt, joihin hän on kopioinut narsistin määritelmiä ja millaista käytöstä narsisti harrastaa. Siis kuvaukset ovat TÄYSIN sitä mitä Helena itse tekee ja millainen hän on. Hitto tuli aivan spontaani nauru näistä ja taas häkellyin siitä, miten ihminen voi oikeasti olla näin harhainen!
Nää on kyllä kanssa hämmentäviä. Helena jakaa koko ajan noita ihme narsisti- ja paska vanhempi-videoita ja lauseita, millä se vähän niinku vetää yhteenvetona että mä oon kaikkea tätä. Kai se noilla itselleen perustelee, että Mikko on tämmönen ja mä oon tämmösen uhri, mutta kun todellisuus on päinvastainen - ellei sitten ole hullu ja/tai mukilasit silmillä.

Tuosta hulluudesta muuten, toihan on tommonen sana mikä ei monelle tarkoita oikein mitään, että kun joku sekoilee tai on outo niin siihen voi kuitata että se on hullu. Tuohan on jossain kontektseissa jopa positiivinen juttu, että meikä on kato sen verran hullu että ostin tossa Ferrarin ja ei hitto me ollaan niin hulluja että lähdettiin hyppää benji-hyppyä.

Helenan tapauksessa tämä vaan on jo kääntynyt surullisuuden puolelle, koska Heluna melko varmasti ihan oikeasti on hullu. Wikipediassa hulluuden määritelmänä on: "Hullu on vanha nimitys ihmisille, joiden käytös poikkeaa huomattavasti yhteisön normeista, usein mielenterveyden järkkymisen vuoksi. Mielenterveysongelmat ovat niin arka aihe, että monista mielenterveysongelmaisen nimityksistä on tullut poliittisesti epäkorrekteja ja loukkaavia. Sanan hullu tilalle mielenterveysongelmaisen nimitykseksi onkin useampaan kertaan keksitty muita sanoja, kuten mielipuoli, mielenvikainen, mielisairas, mielenterveyspotilas ja mielenterveyskuntoutuja." Jotain häikkäähän Helenan mielenterveydessä aika selkeästi on, harhakuvitelmat on aika rajuja ja esim. syy-seuraus suhteiden ymmärtäminen omassa käytöksessä ei pelitä ollenkaan. Mutta miten tuommosen saa hoitoon jos ei se itse mene? Aika outo juttu kyllä, että eikö meillä ole yhteiskunnassa jotain konstia saada hullut hoitoon, vaikka ne ei itse tulisi, koska eihän mielenterveysongelmaiset monesti itse edes voi tietää sitä että minulla on nyt mielenterveysongelma.

Katsellaan vaan instassa että kyllä se on vittu sekaisin tuo ihminen, ja seurataan elämän alamäkeä, ja sitä kuinka kolme lasta menettää toista vanhempaansa mielenterveysongelmiin, mutta ei voi mitään. Hahaa, nyt se taas on psykoosissa ja näkee näkyjä ja keksii satuja, on se vaan hullu. Lapset itkee, Mikko kärsii, no mutku ei voi mitään. Lisää popkornia. Itsekin siis olen tässä samassa katsomossa, ei siinä, mutta on tää vähän tyhmää.

Tyhmempiä ja/tai yhtä hulluja toki ovat vielä nuo mukilaiset, jotka taputtavat vieressä tahtia ja huutavat että hyvä hullu, ole enemmän hullu, you go hullu, me kaikki kannustetaan sua pysymään hulluudessa!

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mentykään, Heluna perui lähestymiskieltohakemuksen….

Ei halunnut joutua kuulemaan faktoja oman todellisuutensa ulkopuolelta

Olin juuri kirjoittamassa, että näiköhän Hellu peruu, kun oli klo 8.30 jälkeen poUstannut joulunalusvideoita uudelleen.

Nolo ihminen. Paskahousu, kuten olen aiemminkin sanonut. Paljon puhetta, muta vähän tapahtumia. Paitsi paskaa. Mitään vastuuta toi akka ei kanna.

Toivottavasti lasku tästä pelleilystä voidaan osoittaa Helenalle. Maksakoot sairaat harrastuksensa ihan itse.

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät
Kiva kuitenkin, että juoksutti ihmisiä ja kuormitti taas oikeuslaitosta peruessaan jutun kalkkiviivoilla. Härskiä touhua.

On muuten varmaan jo tähän ketjussa vastattukin mutta kertoisiko vielä joku, että miksi Mikko antaa Helenan edelleen asua Kakskerrassa?

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minnesotalaisen oikeuden päätöksestä, jota @BOL tänne aiemmin sensuroidusti lainasi, näkee osoitteet ja kiinteistötunnukset. Alkuperäisen päätöksen löytää halutessaan Minnesotan tuomioistuinlaitoksen verkkopalvelusta.

Näin muistelinkin. Silti tuon osoitteen kaivamisessa päätöksistä on oma hommansa. Pointtina lähinnä se, että Helenan julkisesti Instaan tuuttaamista videoista pystyy kuka tahansa Google Mapsiin pääsevä sekopää tuon paikan suht vaivatta löytämään. Mielestäni helpommin kuin Minnesotan rosiksen haun ja dokkarien kautta.
Mielestäni tuota tarkempaa osoitetietoa tai edes mitään vinkkejä siihen, miten sen osoitteen pystyy selvittämään, ei pitäisi jakaa tällä(kään) palstalla.

Vaikka Helena Koivu sekoilee mitä nyt sekoilee, ei häntäkään ole tarve maalittaa mitenkään osoitetiedot jakamalla tai neuvomalla, miten ne saisi selville.

Mutta vielä tärkeämpää on se, että samassa paikassa myös lapset oleilevat suht säännöllisesti ja käytössä olevien tietojen perusteella ko. paikka tulee joskus (lähi)tulevaisuudessa olemaan Mikko Koivun, hänen nykyisen vaimonsa ja lasten käytössä.

Minäkin tiedän, että tieto on pääteltävissä noista ränteistä ja saatavilla julkisista asiakirjoista, mutta mitä vähemmän tiedon hakua / selvittämistä helpottavia vinkkejä on jaossa, niin sitä parempi.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On muuten varmaan jo tähän ketjussa vastattukin mutta kertoisiko vielä joku, että miksi Mikko antaa Helenan edelleen asua Kakskerrassa?

Varmaan lasten takia. Tosin lapset joutuvat kärsimään nytkin, kun äiti loisii ex-miehen ja lasten isän kiinteistön vierasmajassa eikä suostu hankkimaan omaa asuntoa. Luulisi että jossain vaiheessa tulisi Mikollekin mieleen, että ehkä tälle sirkukselle olisi aika saada loppu.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Varmaa tietoa mulla ei ole, koska Mikko ei näistä tiedottele, mutta mä näkisin, että Mikko tekee kaiken by the book sekä lakien ja hyvien tapojen mukaisesti. Eli, tavallaan vie Helenalta uhriutumisvälineet. Ei poista uhriutumista, mutta niille ei ole mitään perusteita. Samalla Helenalta viedään mahdollisuus riitauttaa asiat jatkossa.

Mulla on 25.2.25 päivätyt MML:n dokkarit ja silloin oli se tilanne, että Mikko oli 100%:sti omistaja, mutta sinne oli ilmestynyt lisätieto "ei lainvoimainen". Joko Helena on valittanut päätöksestä tai sitten jostain muusta. Laittaisin rahani kiinni Helenan valitukselle.

Palstoilla on nähty Helenan tämän viikon automonologeissa takapenkki täynnä tavaraa, joten on epäilty, että muuttoa pukkaisi. On myös väitetty, että lapset olisivat menneet ma koulun jälkeen Mikolle, vaikka heidän normaalin aikataulunsa mukaan niin olisi pitänyt tapahtua vasta tänään. Eli, taustalla tapahtuu kuitenkin asioita? Ja siksikin Helena flippailee?

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Olin juuri kirjoittamassa, että näiköhän Hellu peruu, kun oli klo 8.30 jälkeen poUstannut joulunalusvideoita uudelleen.

Nolo ihminen. Paskahousu, kuten olen aiemminkin sanonut. Paljon puhetta, muta vähän tapahtumia. Paitsi paskaa. Mitään vastuuta toi akka ei kanna.

Toivottavasti lasku tästä pelleilystä voidaan osoittaa Helenalle. Maksakoot sairaat harrastuksensa ihan itse.

Nyt kävi näin. Todella nolosti menneet kyllä nämä lähärikeissit; ensimmäinen hylättiin naurettavan esityksen (mm. "aggressiivinen kävely") jälkeen ja toisen perui kalkkiviivoilla. Mitäköhän HK seuraavaksi keksii?

Liitteet

• hk.png
    hk.png
    112,1 KB · kertaa luettu: 88

JossuJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varmaa tietoa mulla ei ole, koska Mikko ei näistä tiedottele, mutta mä näkisin, että Mikko tekee kaiken by the book sekä lakien ja hyvien tapojen mukaisesti. Eli, tavallaan vie Helenalta uhriutumisvälineet. Ei poista uhriutumista, mutta niille ei ole mitään perusteita. Samalla Helenalta viedään mahdollisuus riitauttaa asiat jatkossa.

Mulla on 25.2.25 päivätyt MML:n dokkarit ja silloin oli se tilanne, että Mikko oli 100%:sti omistaja, mutta sinne oli ilmestynyt lisätieto "ei lainvoimainen". Joko Helena on valittanut päätöksestä tai sitten jostain muusta. Laittaisin rahani kiinni Helenan valitukselle.

Palstoilla on nähty Helenan tämän viikon automonologeissa takapenkki täynnä tavaraa, joten on epäilty, että muuttoa pukkaisi. On myös väitetty, että lapset olisivat menneet ma koulun jälkeen Mikolle, vaikka heidän normaalin aikataulunsa mukaan niin olisi pitänyt tapahtua vasta tänään. Eli, taustalla tapahtuu kuitenkin asioita? Ja siksikin Helena flippailee?
Jostain olin lukevinani, että Hellu olisi valittanut maaoikeuteen tuosta Kakskerrasta, vielä viimeinen oljenkorsi kiusaksi Mikolle.

Eiköhän ma ja ti ole kulunut muuttaessa ja sopimusta Mikon kanssa allekirjoittaessa. Kauhea määrä ig-ränttejä on ollut pajatson tyhjennys ja viimeiset muistelot kaikesta siitä, mitä hänellä on joskus ollut ja mistä hän on taistellut.

Lisäksi toki myös se viimeinen sana, että häntä on oikeasti kiusattu?!

Kovin hellumaista on, ettei hän tietenkään kerro mitä oikeasti tapahtuu, vaan antaa ihmisten kuvitella, että tänään on oikeudenkäynti. Numerolehdelle toki kertoi sen jo eilen. Joka tapauksessa: suurin toiveeni on, ettemme enää ikinä kuulisi Hellun ränttäystä ja näkisi hirveää määrää kuvia ja videoita lapsista. Toteutuukohan koskaan?

(1)
  • Tykkää
Reactions: zet
Kiva kuitenkin, että juoksutti ihmisiä ja kuormitti taas oikeuslaitosta peruessaan jutun kalkkiviivoilla. Härskiä touhua.

Onko tässä omistajuus ollut ennen puoliksi? Hellu tuskin senttiäkään on omiaan laittanut huvilaan, mutta onko Mikko aikoinaan "antanut" puolet Hellulle? Tuskin Mikko Hellua ulos Kakskerrasta on ostanut, Hellu ottaisi rahat vastaan ja jäisi huvilalle vittuilemaan sen sijaan että ostaisi oman asunnon.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ole yllättynyt yhtään, että Helena perui ja että Helena perui viime tingassa. Ensinnäkään tätä keissiä ei olisi koskaan pitänyt päästää oikeuteen asti. Toisekseen, tämä on ollut täysin selvä alusta asti. Kolmanneksi, Helena olisi voinut perua istunnon jo esim. maanantaina tai vaikka eilen.

Mutta ei, Helena peruu viime tingassa. Koska voi. Koska saa huomiota. Koska on saanut juoksutettua muita. Ja tuhlattua muiden resursseja.

Helena ei pysty edes itse seisomaan omien väitteidensä takana. Minkä toki tietää jokainen Helenaa seurannut täysjärkinen. Säälittävää ja sairasta.

En osaa sanoa, mitä Helena seuraavaksi keksii, mutta sanotaanko näin, että ihan hirveästi sitä ei kannata "pelätä". Helena on niin heikko, että tuskin sieltä mitään oikeasti uhkaavaa on tulossa. Olisi tullut jo.

JossuJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kävi näin. Todella nolosti menneet kyllä nämä lähärikeissit; ensimmäinen hylättiin naurettavan esityksen (mm. "aggressiivinen kävely") jälkeen ja toisen perui kalkkiviivoilla. Mitäköhän HK seuraavaksi keksii?
Toivottavasti hiljenee! NDA tehty ja nyt pitää olla hiljaa. Toivottavasti.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain olin lukevinani, että Hellu olisi valittanut maaoikeuteen tuosta Kakskerrasta, vielä viimeinen oljenkorsi kiusaksi Mikolle.

Eiköhän ma ja ti ole kulunut muuttaessa ja sopimusta Mikon kanssa allekirjoittaessa. Kauhea määrä ig-ränttejä on ollut pajatson tyhjennys ja viimeiset muistelot kaikesta siitä, mitä hänellä on joskus ollut ja mistä hän on taistellut.

Lisäksi toki myös se viimeinen sana, että häntä on oikeasti kiusattu?!

Valittaa on voinut, mutta ei ne sitä käsittele, kun on Minnesotasta lainvoimainen päätös.

Minkä sopimuksen Mikko olisi hänelle tarjonnut? Ei millään pahalla, mutta NDA:t eivät toimi noin. Jos NDA olisi allekirjoitettu, niin Helena ei todellakaan julkaisisi somessaan yhtään mitään pitkään aikaan. Todennäköisesti koko tili piilotettaisiin tai poistettaisiin kokonaan ja se avattaisiin joskus siivottuna.

Mä en usko, että Helenalle on tarjolla Mikon puolelta enää mitään muuta kuin, että Mikko mahdollisesti, tiettyjen ehtojen täyttyessä pidättäytyy tekemästä Helenasta rikosilmoituksia. Sekin on ihan helvetin iso kädenojennus.

Hellun viimeinen sana on sillai kiva, että se ei ole koskaan se viimeinen sana. " Ja vielä tähän ihan loppuun mä haluun sanoo..." ja heti perään "ja sen mä viel halusin sanoo..." :D

JossuJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Valittaa on voinut, mutta ei ne sitä käsittele, kun on Minnesotasta lainvoimainen päätös.

Minkä sopimuksen Mikko olisi hänelle tarjonnut? Ei millään pahalla, mutta NDA:t eivät toimi noin. Jos NDA olisi allekirjoitettu, niin Helena ei todellakaan julkaisisi somessaan yhtään mitään pitkään aikaan. Todennäköisesti koko tili piilotettaisiin tai poistettaisiin kokonaan ja se avattaisiin joskus siivottuna.

Mä en usko, että Helenalle on tarjolla Mikon puolelta enää mitään muuta kuin, että Mikko mahdollisesti, tiettyjen ehtojen täyttyessä pidättäytyy tekemästä Helenasta rikosilmoituksia. Sekin on ihan helvetin iso kädenojennus.

Hellun viimeinen sana on sillai kiva, että se ei ole koskaan se viimeinen sana. " Ja vielä tähän ihan loppuun mä haluun sanoo..." ja heti perään "ja sen mä viel halusin sanoo..." :D
Toivotaan, että näin on, ettei sopimuksia ole. Hellu ei ansaitsisi sellaista huonon käytöksensä takia.

Tarkoitin, että tästä eteenpäin olisi NDA, mutta tunti sitten näyttää olevan tullut taas uusi postaus instaan Mikosta ja talonmiehestä. Eli ei, NDA ei taida olla todellisuutta tulevaisuudessakaan. Koska "taistelu" jatkuu.

Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Taivas varjele mitä sieltä tulee:
– Olemme tulleet siihen lopputulokseen, että pyydän oikeutta perumaan hakemukseni, Koivu aloittaa hakemuksessa.

– Minulle lasteni hyvinvointi on tärkeämpää kuin riitely oikeudessa, ja haluan keskittyä sovintoneuvotteluihin, jotta voimme edetä tilanteessa ja tarjota lapsillemme mahdollisimman tasapainoisen arjen, Koivu jatkaa.

Mihin v**** sovintoneuvotteluihin. Helenalle on jo annettu sovintoehdotukset, joita hän ei hyväksynyt. Nyt ulos Mikon tiluksilta ja Mikko voi antaa vaikka sen kerrostalon vuokralle Hellulle. Thats it. Ei penniäkään enää Mikon taskuista.

JossuJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
– Olemme tulleet siihen lopputulokseen, että pyydän oikeutta perumaan hakemukseni, Koivu aloittaa hakemuksessa.

– Minulle lasteni hyvinvointi on tärkeämpää kuin riitely oikeudessa, ja haluan keskittyä sovintoneuvotteluihin, jotta voimme edetä tilanteessa ja tarjota lapsillemme mahdollisimman tasapainoisen arjen, Koivu jatkaa.

Mihin v**** sovintoneuvotteluihin. Helenalle on jo annettu sovintoehdotukset, joita hän ei hyväksynyt. Nyt ulos Mikon tiluksilta ja Mikko voi antaa vaikka sen kerrostalon vuokralle Hellulle. Thats it. Ei penniäkään enää Mikon taskuista.
Jep jep. Jotenkaan ei nuo sanat sovi yhtään Hellun suuhun.

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Aivan huikeita nämä Helenan storyt, joihin hän on kopioinut narsistin määritelmiä ja millaista käytöstä narsisti harrastaa. Siis kuvaukset ovat TÄYSIN sitä mitä Helena itse tekee ja millainen hän on. Hitto tuli aivan spontaani nauru näistä ja taas häkellyin siitä, miten ihminen voi oikeasti olla näin harhainen!
Tällainen peilaaminen taitaa olla narsisteille aika yleistä. Ovat usein kovia syyttelemään muita narsistiksi, jos nämä eivät suostu pelaamaan peliä narsistin sairailla säännöillä.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ja samaan aikaan Helena julkaisee videon, missä selkeästi käyttäytyy vittumaisesti Natalieta kohtaan, kun lapsi on paikalla. Kuvatekstiin tietysti perinteiset uhriutumiset:

Here's another situation. This is after my son's game. Despite the she put on at the rink that made my son uncomfortable, he asked me to walk him to the car and bring his hockey gear. But once again, she put on a show in front of him, saying I followed her to the car and that she was uncomfortable with me around. She even started recording me as soon she sat in the car.
The main focus here is my son's safety and well-being, which is my priority. She was more concerned with her own discomfort than making sure my son was safely buckled in. If people can't handle their emotions, especially when it comes to take care of children, they really need to rethink whether they are capable. It´'s an unhealthy situation for myself son to witness, and his safety should always come first.

FUCK OFF, HELENA!

Ensinnäkin, Helena itse määkii Natalielle. Natalie on aidosti pelokkaan oloinen, mutta puhuu rauhallisesti ja kunnioittavasti Helenalle. Pyrkii poistumaan tilanteesta. Helena itse puhuu aggressiivisesti.

En usko sekuntiakaan, että Natalie on pitänyt mitään showta yllä, vaan jos siellä katsomossa on joku järjestänyt esityksiä tai hakenut huomiota, se on Helena itse. Lapsi on todellakin kiusaantunut, mutta ei Natalien takia, vaan Helenan.

Ja Helenalle tiedoksi, että Natalie ei varmaan voi laittaa poikaa turvavöihin, mikä muuten on englanniksi bucke UP eikä IN, koska POIKA OLI HELENAN AUTOSSA!

Mutta joo, Helena ajattelee ensisijaisesti lapsiaan ja heidän parastaan. Julkaisemalla taas kerran tällaisen sairaan ja manipuloidun videon.

Nyt olisi hyvä hetki hakea Helena vähän leppäilemään.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tullut itsekkin seurattua aina välillä Helenaa ja kovin kauan ei pysty putkeen seuraamaan, koska nostattaa sen verran tunteita tuo sekoilu. Viimeisimmissä videoissa taas näyttää miten ahdistelee Natalieta ja kirjoittaa miten Natalie alkoi nauhoittamaan häntä. Siis Hän kirjoittaa videoon missä kuvaa Natalieta miten Natalie kuvaa häntä???

Laittaisin Mikkona kovan kovaa vastaan ja alkaisin oikeusteitse vaatimaan rahoja takaisin, kun ei Helena selvästi suostu "kauppa kirjoja" allekirjoittamaan.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Ei helkkari, oli pakko sitten katsoa nuo eiliset videot, jotka oli ilmeisesti viime kesältä. Paljonkin ajatuksia herätti, mutta alkoi pää hajoamaan ja suunnattomasti harmittamaan noiden lasten puolesta.

Yksi kohta huvitti kyllä, missä Hellu totesi talosta, että kyse ei ole rahasta, mutta me ollaan tämä yhdessä rakennettu joten tämä kuuluu yhtä lailla meille molemmille. Hemmetti, pitääkö tässä alkaa pelkäämään, että mun kämpille tulee kohta saunan ikkunasta joku Skanskan timpuri, joka tulee väittämään, että minä olen tämän rakentanut, joten tämä kuuluu nyt minulle. Koska ei tässä mistään rahasta ole kyse ja niin edelleen.

Aivan käsittämätöntä, että tuon yhteiskunnan loisen annetaan tuolla nurkissa vieläkin kämppiä, ilman että kukaan viranomainen tekee yhtään mitään. Jo silloin kesällä kuvatuissa videoissa poliisi oli jo lopen kyllästyneen oloinen selvitellessään tätä päiväkotilaisten riittaa ja totesi vaan tyyliin, lisätään tämä rikosilmoitus sinne muiden turhanpäiväisten rikosilmoitusten päälle. Eilen tuli käytyä Turun Poliisilaitoksella, mutta ei osunut silmään onko siellä jo kokonainen kaappi varattu pelkästään Hellun rikosilmoituksille, vai kenties kokonainen kerros jo pikku hiljaa. Huoh.

Täytyy kyllä arvostaa Mikon pinnaa näilläkin videoilla. Vaatii aivan järkyttävän kovaa mielenlujuutta pysyä tyynenä toisen maalittaessa täydellä teholla. Noilla salakuvatuilla videoillahan ei mitään muuta arvoa ole kuin yrittää epätoivoisesti saada Mikko menettämään malttinsa ja tekemään "jotain tyhmää".

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät
Yksi kohta huvitti kyllä, missä Hellu totesi talosta, että kyse ei ole rahasta, mutta me ollaan tämä yhdessä rakennettu joten tämä kuuluu yhtä lailla meille molemmille. Hemmetti, pitääkö tässä alkaa pelkäämään, että mun kämpille tulee kohta saunan ikkunasta joku Skanskan timpuri, joka tulee väittämään, että minä olen tämän rakentanut, joten tämä kuuluu nyt minulle. Koska ei tässä mistään rahasta ole kyse ja niin edelleen.

Meinasin tukehtua ruisleipään tämän lukiessa! Paras viesti hetkeen! Tamia lainatakseni: ”chapeau” !

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laittaisin Mikkona kovan kovaa vastaan ja alkaisin oikeusteitse vaatimaan rahoja takaisin, kun ei Helena selvästi suostu "kauppa kirjoja" allekirjoittamaan.

Helenan allekirjoitusta ei enää tarvita mihinkään. Kaikki päätökset on nyt tehty ja Minnesotan KKO:n päätöskin on lainvoimainen. Helena voi yrittää selittää, että Minnesotalla ei ole toimivaltaa tässä asiassa, mutta Helena tulee sen häviämään. Helena itse on hakenut hovista päätöksen, että nimenomaan Suomella ei ole toimivaltaa, vaan kaikki asiat ratkaistaan Minnesotassa. Se, että Helena kuvittelee, että avioehdon muut ehdot eivät pätisi myös Minnesotassa, on sitten hänen omaa typeryyttään.

Helena ei myöskään ole missään kohtaa valittanut juuri Kakskerran päätöksestä edes Minnesotassa, joten tämä on ihan puhdasta kiusantekoa. Jos et valita, et voi myöskään edes teoriassa odottaa muutosta. Ja koska Helena on omistanut vain ja ainoastaan tontista puolet, hänellä ei olisi minkäänlaista oikeutta käydä mökillä enää eron jälkeen, vaikka oikeus olisikin päätynyt siihen ratkaisuun, että jatkossakin tontin omistus on 50-50. Avioliiton aikana tilanne oli eri, mutta avioeron jälkeen rakennukset ja kaikki muu kiinteä on Mikon ja niin on ollut myös avioliiton aikana. Mutta avioeron jälkeen asiat muuttuu.

Helenalle olisi siis parhaassakin tapauksessa jäänyt käyttöoikeus TONTTIIN ja helvetilliset velat. Ehkä hän olisi teoriassa voinut vuokrata tonttinsa Mikolle, mutta hänen olisi myös pitänyt säännöllisesti lyhentää velkaansa pankille tai pankki olisi ottanut tontin haltuunsa. Se nyt ei vain mene niin, että Helena omistaa, mutta velat menee Mikolle.

Tässä lainhuutoasiassa on kestänyt niin kauan siksi, että Helena ei suostunut allekirjoittamaan oikeuden päätöksen mukaista sopimusta, millä lainhuuto olisi viety maaliin. Vaikka päätös on ollut koko ajan selvä eikä siitä ole valitettu. Mutta enää sitä allekirjoitustakaan ei tarvita, koska USA:ssa mentiin päätyyn asti ja ne päätökset ovat lainvoimaisia. Se, miksi tässä nyt kestää, johtuu ilmeisesti siitä, että aina löytyy joku porsaanreikä, joka mahdollistaa kokeilun, josko joku taho jossain olisi tehnyt virheellisen päätöksen. Mutta tässä ei ole. En usko, että tässä asiassa kestää enää kovinkaan pitkään, koska Helena on nolannut itsensä julkisesti sekoilemalla oikein isolla kädellä eikä se ole jäänyt huomaamatta niiltäkään ihmisiltä, jotka erilaisista asioista päättävät. Ja kun kaikki on paperilla selvää, kukaan ei enää usko edes Helenan nyyhkytarinoita.

Hölinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä Helenan viesti kokonaisuudessaan.

”Olen keskustellut asianajajani kanssa, joka avustaa minua sovitteluneuvotteluissa NordiaLaw:n toimistolta. Olemme tulleet siihen lopputulokseen, että pyydän oikeutta perumaan hakemukseni.

Minulle lasteni hyvinvointi on tärkeämpää kuin riitely oikeudessa, ja haluan keskittyä sovintoneuvotteluihin, jotta voimme edetä tilanteessa ja tarjota lapsillemme mahdollisimman tasapainoisen arjen.
Pyydän vahvistusta hakemuksen peruuttamisesta.

Ystävällisin terveisin,

Helena Koivu”

Tälläinen löytyi Seiskan sivuilta.

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Muutamia sivuja takaperin pohdittiin, että tuleeko Mikko joskus julkaisemaan elämänkerran ja jos tulee, niin perkaako ja miten tämän koko sotkun.

Itse mietin tuota Helenan näkökulmasta, että irtoaisiko hän nopeammin henkseleistä jos Mikko tekisi samantyylisen avautumisen kuin iltasanomissa loppuvuodesta, vai jos Mikko kuvaisi tilanteen tyyliin "Jääkiekkouran päättymisen aikaa varjosti vaikea ja raskas avioeroprosessi, mutta onneksi tapasin Natalien, joka nosti minut pois synkkyydestä elämäni vaikeimpana aikana ja näytti minulle mitä oikea onnellisuus tarkoittaa. Olen tästä hänelle ikuisesti kiitollinen".

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy