No, niinhän siinä taas kävi, että yksi mediajuttu suisti Helenan TÄYSIN pois raiteiltaan. Näistä tämän päivän noin VIIDESTÄKYMMENESTÄ julkaisuista näemme, että Helena on aivan totaalisen rajaton ihminen. Eikä virka-aika ole edes loppunut vielä. Mulle tämä ei tullut yllätyksenä, koska näin Helena toimii. On toiminut ennenkin ja toimii tulevaisuudessakin. Siksi Helenalle pitäisi nyt oikeasti vain laittaa kova kovaa vastaan. Ei muut voi elää elämäänsä niin, että aina pelätään pahinta, kun jotain sellaista tapahtuu, mitä Helena psyyke ei kestä. Varsinkaan, kun Helenan psyyke ei näytä kestävän mitään.
Enää pitäisi tietää, miksi Helena julkaisee näitä itselleen epäedullisia pätkiä. Tänään on kaiveltu arkistoista viime kesän asioita ja hoettu, että ne tulee tänne häntä kiusaamaan. No, vittu kun eivät tule. Mikko on käynyt tontilla vain pakon edessä, kun tämä lompakkoloinen kameroineen on koko tontin vallannut. Natalie on käynyt kerran, kun oli tiedossa, että Hellu on Stadissa.
Kaikki on Helenan. Autot on Helenan, myös Mikon/Natalien. "Meidän autot". "Mun tontti, mun koti, my property, my home". Kamatkin heitettiin pihalle. Siinäkö koko hänen omaisuutensa? Vai oliko kenties taas lavastettu kuva? Mä teen nyt niin, että vien kaikki huushollin kymmenkunta matkalaukkua tohon meidän omalle pihalle, otan muutaman kuvan ja laitan someen, että Mr BOL heitti mut ulos. Sitten otan kellosta aikaa, kuinka pitkään kestää, että Mr BOL soittaa, että se ja se soitti, että hän olen kuulemma heittänyt mut luiskaan. Täysin tietämättömänä siitä, mitä mä täällä sekoilen. Varmaan ehkä kysyisi sitä ensin. Ja mä ulvoisin samalla somessani, että erohan tässä nyt tuli ja mut on heitetty alastomana kadulle ilman rahaa, ilman mitään. Vaikka siis onhan mulla oma henkilökohtainen omaisuuteni, mutta ei nyt pilata hyvää tarinaa faktoilla.
En myöskään tiedä, mikä sen videon tarkoitus oli, kun lapset raahasivat kamoja vierastaloon? Tai kun nuorin poika kiipesi ajoportilla. Itse olisin kieltänyt moisen. Mutta ei se nyt todista yhtään mitään. Myöskään pihalaattojen kuvaaminen kuvatekstillä "Ei tietenkää hän kaahannu tääl..." ei todista mitään. Mäkin voin mennä kuvaamaan meidän pihalaattoja ja somettaa, että savannin norsut valtasivat meidän pihat.
IS:n toimittajan maalittaminen ei ole mikään uusi juttu. Jokainen, joka on Helenaa kritisoinut, on kokenut saman kohtalon. Kukaan ei saisi olla kotoisin turusta eikä kukaan saisi tuntea ketään. Paitsi Helenan. Helena ei ymmärrä, miten media toimii ja miten juttuja tehdään. Ilmeisesti hän kuvittelee, että kun media tekee vaikka uutislähetykseen jutun jostain, niin kaikkia osallisia tai paikalla olleita haastatellaan aina.
Kun IS:n toimittaja teki jutun oikeudenkäyntipöytäkirjan pohjalta, se ei ole silloin mitään puolueellista frendifavorin tekemistä. Ei, vaikka Helena kuinka niin kuvittelee. Mikko ei edelleenkään ole kommentoinut tilannetta mediassa kuin sen YHDEN ainoan kerran. Talkkari ei sitäkään. Siinä jutussa ei ollut kenenkään muunkaan kommentteja, vaan kaikki kommentit olivat oikeuden pöytäkirjoista.
Mä olen oikeasti harkinnut tänään huoli-ilmoituksen tekemistä. Tuskin se mitään auttaa, mutta uskon, että mä osaisin neutraalisti perustella, miksi ilmoituksen teen. Helena tarvitsee oikeasti nyt akuuttiapua. Eikä lapsia voi missään tapauksessa antaa hänelle. Helena elää nyt niin vahvasti omassa valheellisessa todellisuudessaan, että lasten ei oikeasti ole turvallista olla hänen luonaan. Eikä ole ollut pitkiin aikoihin.
Helenan heiluttama rasisimi-kortti olikin sitten aivan huikea. Jumalauta, hän on saanut suomalaiselta yhteiskunnalta kaiken, suorastaan kermat kakun päältä ja kehtaa puhua jostain, että hänen virolaisuutensa takia häntä nyt kiusataan. Harhat much.
Ja lietolaisen lukkosepän puolesta oli aivan valtava myötähäpeä. Mulla nyt ei ole varsinaisia lukitusasioita siellä päin, mutta tiedänpähän ainakin, minkä liikkeen palveluita en käyttäisi. Varsinainen iloisen palvelun ammattilainen. Mutta nämäkin videot olivat esimerkkejä siitä, miten Helenan vetää mukanaan ihan kenet tahansa. Tässä ehkä kyllä lukkoseppä sai vähän mitä tilasikin, joten en nyt tämän yksilön vuoksi osaa olla harmissani. Mutta, jos hän on vain työntekijä, yrittäjän puolesta voisi ehkä vähän harmittaakin, jos hän on itse hyvä tyyppi.
Ai niin, Helena on ilmeisesti valittanut Talkkarin lähestymiskiellon päätöksestä hoviin. Toivottavasti siellä pistetään Helena maksamaan myös talkkarin kulut. Aivan sairasta resurssien tuhlaamista. Mutta toisaalta, mitä enemmän Helena sekoilee, sitä enemmän hänen agendansa paljastuu. Kyllä oikeuden tuomaritkin mediaa seuraavat, eivät he missään säkissä elä.
Haisee taas kerran vähän sille, että Helena lisää kierroksia ja haluaa ulos tästä tilanteesta. Olen tätä samaa ehdottanut jo aiemmin. Mutta, kun kukaan ei "AUTA" häntä! Helenan häiriintyneessä päässä se avunsaamisen epääminen voi tarkoittaa myös tätä. Itkeehän hän taloudellisen väkivallan ja abusen perään, vaikka Mikon kanssa sellaisesta ei ole ollut kyse, vaan se suuri kusettaja oli hänen seuraava miesystävänsä Troy. Häntä Helena voisi arvostellakin, mutta ei kehtaa, joten siksi Mikko saa myös muiden aiheuttamat paskat. Vaikka siis Mikko itsekin kärsi tästä Helenan miesystävästä. Väitteiden mukaan joivat Mikon arvokkaat viski- ja viinikokoelmat ja järjestivät hulppeita bileitä Mikon omistamassa Edinan talossa.
Jännä nähdä, meneekö Helena keskiviikkona oikeudenkäyntiin vai yrittääkö nyt saada jonkun pakkohoitopäätöksen, jolla pääsisi laistamaan tilanteesta "kunnialla"?