Lätkävaimot

• 112 854
  • 484

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Helenallakin oli eilen raketteja, yksi oli pata nimeltään ”Äkäinen anoppi iskee”. Ei tarvitse ensi vuonnakaan Helenan odottaa anopilta joulukorttia.

Ex-anopilta siis.

Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, tännekin on nyt taas kirjoitteluoikeudet palautuneet, tämähän on oikea ilon ja onnen päivä. Saas nähdä kuinka kauan tällä kertaa kestää kunnes tulee taas pitkää penaltia, mutta mennään päivä kerrallaan.

Sen halusin täällä pelikieltoni aikana sanoa, että kiitos @BOL kattavista raportoinneista ja selonteosta Helenan urpoiluista, yyveitse toki sain asian menemään läpi mutta kirjataan se nyt vielä tänne julkisiin aikakirjoihinkin. Minä tätä saagaa aloin aikanaan seuraamaan siitä näkökulmasta, että halusin tietää miten huonosti paha rikas Mikko kiusaa hyväntahtoista mutta vähän yksinkertaista uskovais-Helenaa, ja ennen kaikkea miksi helvetissä Mikko tuollaista jaksaa tehdä vielä eron jälkeenkin lapsiensa äidille. No, Bollin kaivamien faktojen ja rautalangasta väännettyjen selvennyksien jälkeen kuvio on minullekin nyt auennut ihan uudella tavalla, ja onpa kyllä kammottava ihminen tämä Helena, ei mikään rassukka uskovainen taas täys narsisti ja vittupää isolla veellä. Yksinkertainen, sitä hän kyllä on, sen sentään minäkin tiesin. Mikko taas ei olekaan sadistinen ihmispaska, vaan uhrin asemaan kaikessa tässä Helenan harhaisessa ajojahdissa ajautunut raukka, joka toivottavasti pääsee tästä paskasta vielä eroon. Siitä olen aika varma, että lapsensa tulevat vielä viimeistään aikuistuttuaan tajuamaan miten isä onkin aina ollut se perheen järkevä ja muista huolehtiva aikuinen, ja äiti teinin tasolle jäänyt narsisti-tahvo jonka syytä kaikki lapsien erosotkussa kokemat ikävyydet ovat.

Helunalla on nyt ollut vähän hiljaisempaa instassa, jotain juttuja sillä tossa joulun aikoihin tuli joita en jaksanut ite kuunnella, eikä niitä tännekään kukaan ollut jaksanut näköjään referoida. Mutta nyt on vissiin alkamassa jonkinlainen uusi harha-kamppis, instaansa Heluna on tunkenut tänään jotain vanhoja kuvia tästä surullisesta Kakskerran kämppien rakennusaikaisesta meiningistä, sillä narratiivilla että Heluna on suunnilleen itse hirveällä vaivalla ja ennen kaikkea ammattitaidolla ja rakkaudella suunnitellut ja varmaan tehnytkin koko talot. Jotain kaivuria se taisi kumisaappaat jalassa jossain kuvassa katella, ja oliko sillä jotain papereita jossain kuvassa edessään, en mä muista enää, jotain sinne päin. Ja tekstiä oli että miten se olikaan rankkaa mutta ihanaa kun taloja rakennettiin ja sai nähdä omien käsiensä jäljet tai jotain vastaavaa soopaa. Kai se jotain tapetteja on sinne valinnut, ja ettei sanonut kanssa jotain pohjapiirustusjuttujakin että tähän kyllä sopisi kattolampulle paikka ja tuonne vois hei pistää ylimääräiset sähköpistokkeet. Olen nyt siis arkkitehti ja rakennusmestari, ja koska seisoin tontilla kun kaivuri oli täällä, olen myös itse omin käsin tehnyt maatyöt. Palkatta. Lapsieni eteen, perheeni eteen, Jumalan silmien edessä. Tämä on faktaa, ja nyt sitten Mikon ostetut lakimiehet kertovat jotain valheellista omaa stooriaan tästä keissistä, vaikka minä olen lapsien äiti ja siksi kerron tänne faktaa että minä olen tehnyt yksin nämä talot ja Jumalaa autoin Turun luomisessa, tämä on faktaa mitä ei ostetut lakimiehet ja tuomarit voi muuttaa. Ostakaa mun kahvikuppeja.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos jotain voisi lyhyellä aikavälillä parantaa tilannetta, olisi jos Meta vähintään jäädyttäisi Helenan IG-tilin. Varmasti alustan sääntöjen rajamailla Helenan somettaminen jo pitkään ollut ja mikäli hän ei pääsisi ainakaan hetkeen tuhansille seuraajille performanssiaan toteuttamaan, olisi se luonnollisesti lasten, mutta varmasti myös Helenan etu. -Mitään hän kun ei tule kaiken julkistamisella saavuttamaan.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jaaha, tännekin on nyt taas kirjoitteluoikeudet palautuneet, tämähän on oikea ilon ja onnen päivä.
Sanos kuka tuon on joskus sanonut ja missä yhteydessä, muutkin saa osallistua tähän hypervisaan!!

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanos kuka tuon on joskus sanonut ja missä yhteydessä, muutkin saa osallistua tähän hypervisaan!!

Vuoristoneuvos Tuurahan sen totesi.

Kiitos kiitoksista @FASlapsi . Olen faktojen ja oikeudenmukaisuuden puolella. Ja lasten.

Viikonloppuna tämä tyhjän päälle ja rahaton Kaikkien Äitien Esitaistelija-Helena oli tas Stadissa hotellissa, tällä kertaa lasten kanssa. Eikä siinä, hyvä että lapsilla on ohjelmaa, mutta miksi raportoida lähestulkoon reaaliajassa seuraajilleen? Noh, vastauksen tiedämmekin jo.

Taas julkaistiin lapsista uikkarikuvia ja näihin voisi kyllä vihdoin joku taho puuttua. Ei ole mikään salaisuus, että näitä lasten vähäpukeisia kuvia pervopedarit jakavat netissä toisilleen ja se on sairasta. Mutta lähes yhtä sairasta on se, että Helena ei vain joko tätä ymmärrä tai ei vain välitä. Siellä instankin kommenteissa on miesoletettuja, jotka kertovat RAKASTAVANSA Helenan (ja Mikon) lapsia ja sydämet päälle. Tällaisis Helena ei estä, mutta paljon muita kyllä.

Arvioin myös, että Helena ei ole ollut palkkatyössä kohta 12,5 vuoteen. Ja silti rahaa tuntuu riittävän matkusteluun ja hotelleihin. Hyvin erikoista. Varsinkin, kun hän on ihan oikeudessa todennut, ettei hänellä mitään rahaa ole ja kaikki Mikolta oikeusprosessin aikana saadut rahat menivät ihan vain elämiseen. Ja Mikko jäi hänelle kuulemma vielä velkaakin. LOL.

Noi tämän päiväiset Kakskerran vanhat kuvat kertoivat mulle lähinnä sen, että kello käy ja aika Kakskerrassa käy väliin. Nyt tammikuussa Minnesotan korkein oikeus ilmoittaa 99,7%:n todennäköisyydellä, että Helenan valitusta ei oteta käsittelyyn ja siihen loppuu tämä saaga taloudellisten asioiden osalta. Sen jälkeen iso ratas pyörähtää Suomessa ja MML:ssä ja Helenan päivät Kakskerrassa ovat luetut. Jenkkihaaveetkin voi unohtaa, koska bench warrant ei vanhene ja tuollaiset haittaavat maahanpääsyä, viisumista nyt puhumattakaan.

Mutta ei tämä saaga vielä loppumassa ole.

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Taas julkaistiin lapsista uikkarikuvia ja näihin voisi kyllä vihdoin joku taho puuttua. Ei ole mikään salaisuus, että näitä lasten vähäpukeisia kuvia pervopedarit jakavat netissä toisilleen ja se on sairasta. Mutta lähes yhtä sairasta on se, että Helena ei vain joko tätä ymmärrä tai ei vain välitä. Siellä instankin kommenteissa on miesoletettuja, jotka kertovat RAKASTAVANSA Helenan (ja Mikon) lapsia ja sydämet päälle. Tällaisis Helena ei estä, mutta paljon muita kyllä.

Oikeesti mite kuvottavaa. Ethän sää ny omista lapsista julkaise tommosia kuvia ja vielä julkiseen profiiliin valitettavasti aika julkisena henkilönä. Millon tälle lasten esiintuonnille tulee loppu?
Mikkona olisin helvetin kauhuissani mihi tuo sekopää asettaa niiden lapset.

Schadowan

Jäsen
Oikeesti mite kuvottavaa. Ethän sää ny omista lapsista julkaise tommosia kuvia ja vielä julkiseen profiiliin valitettavasti aika julkisena henkilönä. Millon tälle lasten esiintuonnille tulee loppu?
Mikkona olisin helvetin kauhuissani mihi tuo sekopää asettaa niiden lapset.
Jumalauta mua isänä ahdistaisi tällaisen seuraaminen vierestä, kun mitään ei voi tehdä asialle.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jumalauta mua isänä ahdistaisi tällaisen seuraaminen vierestä, kun mitään ei voi tehdä asialle.
Tämä on siksikin järjetöntä, että kun käyttää lapsiaan kilpenään niin samalla julkisuudessa lasten esittelyllä kilven teho heikkenee, koska typerimpienkin ulkopuolisten pitäisi tajuta, että äidin käyttäytyminen on törkeää ja asiatonta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on siksikin järjetöntä, että kun käyttää lapsiaan kilpenään niin samalla julkisuudessa lasten esittelyllä kilven teho heikkenee, koska typerimpienkin ulkopuolisten pitäisi tajuta, että äidin käyttäytyminen on törkeää ja asiatonta.

TÄMÄ! Tämä voi myös oikeasti olla vaarallista, koska maailmassa on paljon vaarallisia ja epätoivoisia ihmisiä. Se, että melkeinpä reaaliajassa raportoi, missä miljönäärin lapset kulloinkin liikkuvat, on ihan oikeasti häiriintynyttä. Uikkarikuvien julkaisu suorastaan korostaa tätä kaikenlaista välinpitämättömyyttä lasten hyvinvointia ja yksityisyyttä kohtaan.

Helena on tunti sitten jakanut oman valvontakameran kuvaa, missä Talkkari (yrityksen nimikin mainittu) käy taas "hääräilemässä" tontilla, kuten Helena asian ilmaisee. Poliisille on ilmeisesti taas soiteltu, koska kuvatekstissä mainitaan poliisin kehotukset tehdä lisää rikosilmoituksia ja lähestymiskieltohakemuksia. Itse videolla näkyy, miten kamera on vieratalon ulko-oven läheisyydessä ja taustalla ajaa valkoinen lava-auto. Kukaan ei poistu autosta, kukaan ei edes käänny vierastalon pihatielle. ELI, KUKAAN EI HÄIRIKÖI!!!

Poliisitkin voisivat pikkuhiljaa sanoa Helenalle, että eipä soittele heille enää. Aivan turhaa ajanhukkaa. Varsinkin, kun Helenan narratiivissa asia käännetään niin, että poliisi olisi ikään kuin samaa mieltä hänen kanssaan ja ehdottomasti kannattaisi tehdä rikosilmoitus asiasta kuin asiasta.

Mutta nämäkin ovat suoraan narsistin pelikirjasta. Tästä linkistä voi tutustua narsistin tapoihin ja tätä seuranneet huomaavat aika monta yhteneväisyyttä Helenan käytökseen:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko myös todeta Helenaan liittyvä mielenkiintoinen "sivujuonne". Hänellähän on muutama erittäin uskollinen kannattaja jäljellä. Kaikkein vilkkainta keskustelua asiasta käytäneen, ainakin naisten osalta, Vauva-lehden AV-palstalla ja käyn itsekin lukemassa sitä, koska aina välillä siellä on paskan keskellä helmiä.

Siellä on nyt useamman viikon ollut sellainen meininki, että kaikki faktoihin, oikeudenpöytäkirjoihin ja muutenkin Helenalle epäedulliset viestit on poistettu, ketjuja lukittu ja poistettu kokonaan. Tämä on mahdollista ilmeisesti palsta-automatiikan johdosta. Eli, kun riittävän moni raportoi viestin sääntöjen vastaisena, viestit poistuvat. Kun riittävän monta viestiä on poistettu, ketju menee kokonaan kiinni. Se, miksi ketjut poistuva kokonaan, on vähän auki. Mutta joka tapauksessa satoja, ellei tuhansia viestejä on poistunut viime viikkoina ja niille kaikille on yhteistä se, että ovat olleet oikeasti asiallisia ja faktoihin perustuvia. Palstalle kuitenkin jää Mikkoa ja Natalieta haukkuvia viestejä pilmin pimein, joten ei ole kovin vaikea päätellä, kuka tämän toiminnan takana on. Kovasti tulee tästä toiminnasta kaalisopan haju.

Tämä on oikeasti todella häiriintynyttä touhua ja pakko ihmetellä, kuka jaksaa maata raportointinappulan päällä. Ja minkälaiset ihmiset ovat ottaneet melkeinpä elämäntehtäväkseen puolustaa Helenaa? Ja onhan tuo nyt aika erikoista toimintaa Sanomaltakin, että kuka tahansa voi määrittää keskustelun narratiivin haluamakseen. Puhtaat haukkumisviestit puolin ja toisin pitäisikin poistaa, kun on kuitenkin niin paljon ihan asiaa, mistä keskustella. Mutta se, että faktojen pohjalta tapahtuva keskustelu on mahdollista estää raportoimalla viestejä, on aika kestämätöntä. Noh, moni ottaakin omat viestinsä talteen ja kopioi niitä ketjuihin uudelleen. Mikä sekin on aivan dorkaa. Mutta kun jollain on kova tarve viestejä poistattaa, ei kai ole muuta vaihtoehtoa. Muuten näkyviin jää vain niitä turhempia viestejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy