Lätkävaimot

• 281 639
  • 1 301

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Okei! Varmasti näin, täällä pohjoisempana sitä ei aina tule ajatelleeksi että siellä etelämpänä edes rannat ei välttämättä jäädy koko talvena.

Silti olen edelleen sitä mieltä että kyseisessä klipissa kaislikko oli ns. syysasussa :)
Joo, siis täällä on ollut todella vähän päiviä kun on edes pakkasta ja yhtäjaksoisesti ihan korkeintaan muutaman päivän. Tuulisilla rannoilla ei todella ole ollut yhtään jäätä, edes pinnassa.
Klippi on varmasti kuvattu silti syksyllä koska Hellu. Ja olihan se nurmikko ihan siistissä kunnossa kuten @BOL huomioi. Ja ainakin meidän saaristossa sijaitseva pläntti on tällä hetkellä aivan täynnä risuja ja sitä männyn jäkälää, kun pakkasten sijaan on melkoisen tuulisia päiviä saatu tilalle. Tuskin Mikolla ihan niin hyvää kiinteistönhuoltoa tuolla on, ainakaan nyt kun itse ei pysty paikasta paljon nauttimaan. Vai oisko Hellu haravoinut paikat kuntoon?

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Knutsen , nähdäkseni Hellu on keskittynyt viime aikoina ihan toisenlaiseen haravointiin. Ihan vaikuttaa olevan hänellä sellainen oikein kunnon järjestelmäkin…

Mä en ole ikinä nähnyt, että edes lumettomana talvenakaan kukaan leikkaisi nurtsinsa kuntoon. Tosin olen stadilainen, että voi johtua siitä.

Helena on noiden re-postausten kanssa hyvin usein täysin kujalla. Mutta, siihenkin löytyy syy hänen erikoisesta luonteenlaadustaan, jos tiedätte, mitä tarkoitan. Sellaiseen kuuluu mm. projisointi ja totaalinen itsereflektion puuttuminen. Asiahan sinänsä on hyvin tärkeä ja muutoksia kaivataan, mutta ei nyt taas oikein istu Helenaan sillä tavalla kuin hän itse kuvittelee, että koskee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy