Lätkäpeli PC:lle kaudelle 2010-2011? Kyllä!!!

  • 13 811
  • 31

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Tämä ansaitsee lätkäfoorumilla oman ketjunsa.

Vanha peliengine tosin, eli ylivoimaisesti kaikkien aikojen parhaan PC-lätkän tittelin voittanut peli (EA-foorumin äänestys) modattuna ja modernisoituna. Kokonaan uudelleenrakennettu käyttöliittymä, musiikit, grafiikat, jne. jne.

LINKKI.

PELIVIDEOTA.

Helvetin hyvä ja haastava peli edelleen muutamista graafisista puutteistaan lukuunottamatta. Ainoa valituksen aihe on vähän tönkön näköiset animaatiot ja luistelu, mutta onhan peli 6 vuotta vanhakin. Itse pelattavuus on loistava ja KAIKKI on tosiaan pelissä uutta. Jopa tekoälyä ollaan rukattu radikaalisti uuteen uskoon.

Itse pelaan tämän kausimoodia mielummin kuin NHL Kymppiä, johtuen autenttisista musiikeista, areenoista ja kokoonpanoista. Täysi SM-liigakin on mukana.

Jos joku raukka pelaa vielä PC:llä surkeita NHL 05-09-pelejä, niin suosittelen tätä lämpimästi. Samoin niille, jotka eivät omista konsolia, tämä on ihan must-hankinta.

:thumbs up:
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen kanssa jauhanut kyseistä peliä Pc:llä jonkin aikaa. Ohjaimeni meni ja hajosi, joten pelit jääneet nyt väliin viime aikoina. kieltämättä peliin saadaan ripaus aitoutta, kun pelaajien tehot on säädetty aika alas yms. Alkuperäisessä pelissä pelaajat menevät järkyttävää vauhtia ja kudit olivat hirmuisia...viimeksi eilen tuli kaverin kanssa jauhettua pleikkari 2:n versiota. Pitää hommata uusi ohjain piakkoin...ei tuota plekkarin "tykitystä" jaksa kuin kaverin kanssa.

Jatkoon tämä ehdottomasti.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Hmm, 2004. Miksi ei peliä voi asentaan valmiina pakettina, yhtenä patchina vaan kaikki nuo lisäosat täytyy asentaa erikseen?
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Hmm, 2004. Miksi ei peliä voi asentaan valmiina pakettina, yhtenä patchina vaan kaikki nuo lisäosat täytyy asentaa erikseen?

Tarkoitatko sitä alkuperäistä EA:n NHL 2004-peliä vai modeja? Jos tarkoitit sitä alkuperäistä peliä, niin ei kai sitä voi lain mukaan misään jakaa. Se alkuperäinen peli pitää olla ja ne modit laitetaan siihen päälle. En tietenkään suosittele sen pelin hakemista Internetistä, josta se löytyy helposti, koska sehän olisi laitonta lataamista.

Jos tarkoitit modeja yhdessä paketissa, niin tässä on linkki autoinstalleriin. Eli ei tarvitse asentaa erikseen.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Juu, tätä tarkoitin. Päivitetäänkö tuota "autoinstalleria" myös, kun näyttäisi olevan vuodelta 2009?

Ei kyllä se on päivitetty Elokuussa 2010. Taitaa vaan olla se ketju aloitettu 2009 ja sitä on editoitu aina kun uusi versio on tullut.

Ei toi manuaali-installikaan kyllä mikään vaikea ole, kun vaan lukee ohjeet kunnolla.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Itsellä löytyy tuo peli hyllystä mutta mahtaako vajaa vuoden vanha läppäri pyörittää tuota? Eli vaatiiko kauheasti tehoja?
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Itsellä löytyy tuo peli hyllystä mutta mahtaako vajaa vuoden vanha läppäri pyörittää tuota? Eli vaatiiko kauheasti tehoja?

Jos siinä läppärissä on kunnollinen näytönohjain, niin varmasti pyörii. Eihän toi vanha peli paljoa konetehoa vaadi. Yleensä noissa kannettavissa on vaan surkeat näytönohjaimet. Vaimon parivuotiassa läppärissä ei ainakaan pyöri mitkään pelit kunnolla... niitä ei ole oikein pelikäyttöön suunniteltu.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Jos siinä läppärissä on kunnollinen näytönohjain, niin varmasti pyörii.

Näytönohjain on ATI Radeon HD 4650 graphics 1GB :/ En ole ennen pelejä tämän kanssa testannut!
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
En oo mikään hardware-asiantuntija, mutta ei toi ihan pahalta kuulosta. Eikös Gigan näytönohjain ole nykymittapuulla jos ei nyt tyydyttävä, niin ainakin läppärissä ihan siedettävä?

Varmaan se pyörii, kun ei asenna sitä "HDR-modia", joka tekee ne grafiikat smoothimmaksi. Kokeilin sitä ja se vie niin saatanasti konetehoa.

PS: Hyvä signature. ;-)
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Joo täytyy kokeilla. Eikös tuossa Auto-Installerissa asenneta normaali versio ensin ja sitten tuo koko paketti korvataan tuohon kansioon mihin pelin asensi? Signature kiittää :D
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Joo näin on. Ja sitä peliä ei saa asentaa C:\Program Files\jne. kansioon jostain syystä. Laita pelin asennuskansioksi esim. C:\nhl 2004 siinä installivaiheessa.

Lueskelin tota autoinstalleriketjun viimeistä sivua, ja siellä olivat jotkut valittaneet korruptoituneista fileistä uusimmassa versiossa. Eli ehkä kannattaa laittaa se vaan manuaalisesti? Itse laitoin manuaalisesti ja kaikki toimi heti heittämällä.

PS: Mulla on nimimerkki "Chelios" tuolla Flyermanialla. Privaa heittämällä voin jeesata ongelmien kanssa, jos en muista lukea tätä ketjua.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Kerran tuon manuaalin tehnyt ja meni liikaa aikaa :D Osa sitten taas saanut sen toimimaan ihan hyvin ilman erroreita.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Omistan kyseisen pelin, mutta ei toimi. On toiminut kuitenkin pari vuotta sitten omalla koneella eikä nyt toimi edes kaverin koneella, joten itse CD:ssä on varmaan vikaa? Lopettaa asennuksen kesken kaiken.
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
TÄÄLLÄ on muutamia screenshotteja tosta modatusta pelistä.

Areenat, laidat, jäät ja jumbotronit ovat tietääkseni 100% viimeisen päälle.
Aika jees jutska. Täytyyhän se kokeilla, kun ei nämä uudemmat änärit tahdo pyöriä tällä läppärillä. 04 pitäisi moitteetta. Huomenna kerkiää paremmin, niin voisi asentaa nuo modit. Toivottavasti ei tule koukuttamaan pahasti. Koulutyöhönkin pitäisi paneutua.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
..

Lueskelin tota autoinstalleriketjun viimeistä sivua, ja siellä olivat jotkut valittaneet korruptoituneista fileistä uusimmassa versiossa. Eli ehkä kannattaa laittaa se vaan manuaalisesti? Itse laitoin manuaalisesti ja kaikki toimi heti heittämällä.

PS: Mulla on nimimerkki "Chelios" tuolla Flyermanialla. Privaa heittämällä voin jeesata ongelmien kanssa, jos en muista lukea tätä ketjua.

Joo heittää corrupted erroreita autoinstaller paketti lukemattomasti.. Pitääpä odotella tuleeko korjausversiota. Tuota manuaalia joskus kokeilin mut meni hermot.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Huomaatteko tuon HDR-modin kanssa eroa? Mulla näkyy grafiikoiden ääriviivat jotenkin pehmeämpinä, mutta ei suuremmin ole perusgraffoihin eroa.

Onko kukaan koittanut säädellä noita arvoja siinä enbseries.ini filessä? Jos jollain on hyvät säädöt, niin mielelläni kokeilisin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kyllä tuolla näytönohjaimella pyörii HDR-modinkin kanssa helposti.
Näin on. Jos tuolla näytönohjaimella ei NHL2004 pyörisi modeineen niin jo on jykevät modaukset, kun NHLmikätahansa pyörii jouhevasti ainakin näytönohjaimen puolesta. Vuoden 2004 kovosta ollaan menty kuitenkin ainakin viisi sukupolvea eteenpäin =D
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Sain asennettua autoinstallerin kautta. Ihan kivat uudet kokoonpanot, mutta pelattavuus... en tiedä. Peli vaikuttaa myös melko vaikealta, kun kone lataa uskomattomia onetimereitä ja itse saa vaivalla kiekon tuotua edes vastustajan puolelle kun tulee koukkua koko ajan. Pelattavuus ei siis vakuuttanut. Päivitetyt rosterit ja paidat - tosi jees.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Se armoton tekoälyn karvaus ja yleinen vaikeushan siinä 04:ssä hyvää onkin. Usko pois, sitä oppii kyllä pelaamaan, kun harjoittelee. Vie vaan jonkun verran aikaa totutella. Koukkimista on kyllä vähän liikaa, mutta toisaalta se(kin) lisää vaikeustasoa. Ja muista ladata ne modin ai-säädöt.

Tämä on se vaihtoehto, joka ei todellakaan jaksa meikäläistä sytyttää. PC:n 05-09 ovat kaikki naurettavan helppoja pelejä täysin aivottomalla tekoälyllä.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Liian hidas, on minun mielipiteeni. Trent ai settings ei kyllä todellakaan vastaa mitään NHL-vauhtia. Heitin pitkän päätyyn ja lähdin luistelemaan perään. Sain odotella nukahtamiseen asti, että pelaaja saavutti kiekon.

No, mutta jokainen pelaa sellaisilla optionseilla kuin tykkää.

Vaikeus on kyllä plussaa. Enää ei voi syöttää pelaajan läpi tai mennä hyökkäysalueelle silloin kun huvittaa.

Onko kenelläkään samaa ongelmaa, että syötöt menevät pelaajien ohi? Eli kun syötät, niin pelaaja ei ehdi luistella kiekkoon eli tavallaan syötät 2 metriä liian pitkän syötön. Onko taidoista kiinni vai jostain muusta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös