Lätkämanageri: Jatkoaika4

  • 4 434
  • 78

Luca

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tulipa tehtyä treidiä pitkästä aikaa. Ja sekin meni omalta kohdaltani ilmeisesti reisille. Pentamolle Aubin ja PP-V:lle Bednar. Olin päättänyt hankkiutua eroon kolmannesta veskarista ja eniten kaipasin vahvistusta hyökkäyspäähän. No, olisi täytynyt tarkastella Pittsburghin tilanne paremmin, sillä treidin jälkeen huomasin Hedbergin loukkaantuneen ja näin ollen Aubin tulee saamaan rutkasti peliaikaa. Ja vielä ensi viikolla omaa joukkuettani vastaan. ;) Noh, täytyy toivoa että Florida ja Bednar intoutuvat kunnon maali-iloitteluun ensi viikolla. Aika hiljaista muuten ollut treidien suhteen. Voisi toivoa hieman lisää aktiivisuutta, tuskin kenelläkään joukkue vielä niin hyvässä balanssissa on etteikö sitä voisi yrittää parantaa.
 

suuris

Jäsen
Luokkaantumiset näyttää horjuttavan Keijoja niinkuin oikeassakin elämässä. Ei edes kolmea kenttää saa kasaan. No näillä mennään mitä on annettu.

Ja Granites - Toivottavasti Nashlundista on apua :) Ainakin tradin jälkeen teki jonku neljä maalia. Ei tainnut viihtyä mun joukkueessa. Mutta kyllä se vitutti heti, kun acceptia olin painanut. Tarvitsin vain juuri silloin enemmän jäähyjä yms yms..
 

Akseli

Jäsen
Alamäki alkoi Pentamon joukkueella varmuuden vuoksi jo hyvän aikaa ennen joulua...
Vahinko, että Demitra tuntuu olevan joukkueen ainoa onnistuja.
Muuten syöksytään pörssissä kovaa vauhtia ja valitettavasti alaspäin. Ei oikein ole löytynyt keinoja...
Sota ei ole kuitenkaan vielä ohi vaikka taisteluja on hävittykin viime aikoina. Nousuun haetaan lääkkeitä.
 

Lubber

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Real Madrid
Maalivahti haussa!

LubberHC on kärsinyt pienistä maalivahtiongelmista viime aikoina Fernandezin loukkaantumisesta ja Johnsonin epävarmoista otteista johtuen. Olen jo tehnytkin muutamasta veskarista tarjouksen. Mutta nyt olisi siis haussa varma ja paljon pelaava maalivahti. Kauppatavarana voisivat toimia Fernandez, Lecavalier, Turgeon, Kotalik tai Seidenberg mutta muitakin kannattaa kysellä jos kiinnostusta löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös