Lätkämanageri: Jatkoaika4

  • 4 435
  • 78

Matwee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Liverpool FC, Suomen maajoukkueet
Olen laittanut muutamalle kirjoittajalle yksityisvietin liittyen pelaajakauppoihin ja oliskin mukavaa jos niinhin jotain vastattaisiin. Jos joku haluaa käydä kauppaa minun kanssani niin ei muuta kuin yksityisviestiä kehiin ja tekemeään tiedusteluja. Kaupattavana olisivat ainakin nuoret sentterit Legwand, Sedin, Kolanos ja Datsyuk sekä pakeista voisi irrota nuoresta lupaavasta parivaljakosta Jillson Brewer toinen. Oikea laita on minun heikko paikkani.
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pen's Team aloittaa draftin ja parin free agent-signauksen jälkeen harjoitusleirinsä seuraavanlaisessa koostumuksessa:

Sedin-Turgeon-Mogilny
Graves-Tucker-Bondra
Axelsson-Brind'amour-Amonte
Fedotenko-Juneau-Recchi

Numminen-Phillips
Jönsson-Olausson
Quintal-Quint

Kölzig
Nurminen

Ja pelipaikastaan kamppailevat myös Dimitri Kalinin, Jani Rita ja Tomi Kallio.

Onnenkyyneleitä ei draftin jälkeen joukkueenjohdossa vuodatettu ja aivan erityisesti vasen laita kaipaisi kohennusta. Oikea laita onkin sitten aivan toista maata. Sentteriosastolle saatetaan vielä liideriä haeskella eikä puolustuksessakaan voi joka jamppa pelipaikastaan olla varma. Valmis tämä joukkue ei vielä ole.

Näillä tuskin mennään, joten tarjouksia otetaan vastaan.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bisnesmanHC tiedoittaa

Bisnesman HC lähtee liikkeelle seuravalla kokoonpanolla:

Shanahan-Conroy-Murray

Daze-Langkow-Laraques

Hecht-McAmmond-Marshall

Andreychuck-Johnsson-Neil

Leetch-Richardson

Ragnarsson-Sopel

*Markov-White

Potvin-Thibault

Katsomossa peliä seuraavat:*Dowd, *Brashear sekä kolmosvahti Clemmensen

Joukkue hakee vahvistusta keskushyökkääjäksi, oikeaan laitaan sekä puolustukseen.
*= pelaaja on kaupan.
 
Viimeksi muokattu:

Akseli

Jäsen
Onkohan tyhmä kysymys, mutta itselläni ei ole kuin kaksi veskaria.
Mistähän tuo johtuu?
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Akseli
Onkohan tyhmä kysymys, mutta itselläni ei ole kuin kaksi veskaria.
Mistähän tuo johtuu?

Draftissa kuhunkin joukkueeseen tuli vain kaksi veskaria. Kolmosmoken voi hankkia free agent-listalta, pudottamalla sinne samalla jonkun kenttäpelaajistasi.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kynä


Draftissa kuhunkin joukkueeseen tuli vain kaksi veskaria. Kolmosmoken voi hankkia free agent-listalta, pudottamalla sinne samalla jonkun kenttäpelaajistasi.
Mulla se oli ainakin valmiina.
Hmm..kuka haluaa vaihtaa minulta veskarin :)
 

Lubber

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Real Madrid
LubberHC:n harjoitusleiri alkaa seuraavassa koostumuksessa:

Chris Simon- Peter Forsberg- Zigmund Palffy
Mark Bell- Patrick Marleau- Donald Audette
Pascal Dupuis- Michael Peca- Richard Zednik
Mariusz Czerkawski- Vincent Lecavalier- Kristian Huselius
Jaroslav Bednar- Justin Williams

Ed Jovanovski- Eric Weinrich
Jon Klemm- Jason Smith
Uwe Krupp- Frantisek Kaberle

Manny Fernandez
Miikka Kiprusoff
Trevor Kidd

Lubber on erittäin tyytyväinen kokoonpanoonsa ja mitään pakottavaa tarvetta pelaaja hankinnoille ei ole, mutta haussa olisi vielä vahvistuksia MV,LW ja D paikoille, kauppatavarana olisi lähinnä maalivahdit, puolustajat (paitsi Jovanovski) ja hyökkääjistä kaikki 4 ja 5 ketjujen miehet +Vasemmat laidat.
 

Chello

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Glasgow Celtic
Chello´s Icecats lähtee training-campille iloisella syksyisellä tsemppimielellä. Ketjukoostumukset tässä:

Keith Tkachuk - Brian Rolston - Scott Young
Mike York - Chris Drury - Scott Mellanby
John LeClair - Stu Barnes - Oleg Petrov
Shayne Corson - Tony Hrkac - Radek Dvorak

Jaroslav Spacek - Rob Blake
Chris Therien - Danny Markov
Todd Simpson - Scott Hannan

Byron Dafoe - Mike Dunham

Reinhard Divis - Martin Gelinas - Denis Arkhipov

Tällä hetkellä nämä 3 herraa eivät mahdu kokoonpanoon, mutta katsotaan kuinka luistin kulkee lähipäivinä.

Hyökkäysosastossa kilpailu pelipaikoista on todella kovaa. Varsinkin vasemmassa laidassa. Kovia nimiä joka ketjussa melkein. Puolustuksessa on selvä liideri, Rob Blake, joka tuo kokemusta tähän ryhmään. Myös maalivahdit ovat huippumiehiä lajissaan eikä 1.maalivahdin paikka ole vielä missään nimessä ratkaistu.

Kuitenkin hallilta on kuulunut huhua, että Dafoe olisi lähdössä joukkueesta. Lisäksi joukkue hakee edelleen puolustukseen vahvistuksia. Ja hyökkäykseen saattaa tulla vielä muutoksia. Mutta lisää myöhemmin, kun asioista on enemmän tietoa.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Pistin viestin sinne meidän liigan keskusteluun. Käykäähän lukemassa ja tarjotkaa.

By the Way, ainut pelaaja joka mun tiimistä ei ole myynnissä (vaikka viestissä sanonkin että kaikki on) on Jeff O'Neill.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Onko noilla kentällisillä mitään väliä jotka olette tänne rustanneet vai onko ne vaan hahmotelmia teidän mieleksenne? Eli tarpeellisia vai tarpeettomia?
 

Luca

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Onko noilla kentällisillä mitään väliä jotka olette tänne rustanneet vai onko ne vaan hahmotelmia teidän mieleksenne? Eli tarpeellisia vai tarpeettomia?

Ei niillä tietääkseni mitään merkitystä ole, lähinnä kai sillä on väliä ettei kukaan pistekone ole penkillä lepäämässä.
 

ProPera

Jäsen
Kausi alkoi

Nostellaanpas tätä ketjua ylös, nyt kun kerran viimein pelit alkoivat.

Osaako joku sanoa, että mitä käytännön merkitystä IR-statuksella? Mulle se ei ole täysin auennut..
 

Luca

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
IR tarkoittaa että pelaaja on loukkaantunut pidemmäksi aikaa kuin "päivä-päivältä", mutta on ilmeisesti kuitenkin ykkösjoukkueen rosterissa eikä farmissa. Näin siis olettaisin.
 

Järvätsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, NyR
Tietääkös kukaan miten noi pisteytykset menee, itse en ainakaan löydä mistään mitään järkevää taulukkoa yms mistä näkisi suoraa mistä pisteet muodostuu eli miten eri jäähyistä tulee pisteitä, saako puolustaja enemmän pisteitä maaleista ja syötöistä kuin hyökkääjä, miten maalivahti saa pisteensä tai siis kuinka paljon mistäkin?

Esim. Idän Punamoukarit sai kohtuullisesti pisteitä kun Barnaby otti 17minsaa jäähyjä eli tarkottaako tää sitä, että kohta joukkueet on täynnä tappelijoita ja taitopelaajat poissa.
 

Matwee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Liverpool FC, Suomen maajoukkueet
Jos porukka haluaa, voitaneen toki poistaa nuo jäähyt pisteitä tuomasta, mutta näkisin että ei niillä nyt niin valtavaa merkitystä ole lopputulokseen.

Ottelussa Idän Punamoukarit - Erperaattori Barnabyn jäähyt tuskin ratkaisivat ottelua, sillä Erperaattori hävisi kyllä tasaisesti kaikilla osa-alueilla (tehopisteissä, +/-, laukaukset). Tuo 0-6 tulos johtuu siis kokonaisuudesta eikä pelkästään Barnabyn jäähyminuuteista. Siitä voi tietenkin keskustella onko jäähyminuuteista yleensäkään syytä antaa pisteitä, tällä hetkellä niitä saa. Nyt asiaa voinee vielä muuttaa kun on homma alkutekijöissään. Tosin mun kanta asiaan on että ei muuteta. Esim. Smallworldin manageri pelissähän pisteitä tulee myös jäähyistä.

t. Jatkoaika4 mode
 

Järvätsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, NyR
No nyt mä sen tajusin vasta miten nää pisteytykset menee, eli sama se kuinka paljon tekee pisteitä tai ottaa jäähyä kunhan niitä on enemmän kuin vastustajalla sillä viikolla. Olishan se taas pitänyt ymmärtää,mutta minkäs teet kun on vähän hidas syttyyn.
 

ProPera

Jäsen
Jäähyistä pitää mielestäni saada vastedeskin pisteitä. Sitäpaitsi eivät jäähyt voi tuottaa kuin yhden pisteen/peliviikko.

Ja vielä tuosta IR-asiasta: Käsittääkseni IR-statukselle asetetun pelaajan tilalle rosteriin pitäisi voida nostaa toinen pelaaja ja IR-pelaaja jäisi rosteriin. Itse en tätä saanut toimimaan kokeillessani.. Missähän mättää? *hymiö*
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä sen pitäisi toimia

Itselläni ainakin onnistui tuo IR-pelaajan pitäminen reserveissä samalla kun nostin vapaista agenteista uuden pelaajan rinkiin.

Näin se siis itselläni toimi:
- Dean McAmmond on tällä hetkellä IR-statuksella, joten aioin pistää hänet penkille (Bench) mutta kun olin tekemässä tätä huomasin että siellä (siinä vetovalikossa siis C/RW/LW/, W, F, Bench, IR) oli mahdollisuus valita IR tuon penkki komennuksen lisäksi. Tämän jälkeen sitten vain valitsemaan uusi pelaaja waiver-listalta (ja tyhjä-kohta dropataan pois).
 

Luca

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Onkohan meidän liigassa eri asetukset sillä ainakaan itselleni ei tullut mitään tyhjää kohtaa dropattavaksi kun yritin ottaa yhden vapaan agentin (siis sitä ennen laitoin IR-hepun IR-statukselle).
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen flintstonen kanssa samassa liigassa ja itsellänikään ei ollut tyhjiä kohtia dropattavaksi kun ensiksi yritin (vaikka empty slotit näkyvät rosterissa). Oletan että rosterisivulla pitää mennä seuraavan päivän rosteriin ennen kuin nuo tyhjät kohdat ilmestyvät.

Olipas sekavaa: siis torstaina torstain rosteriin ei voi ottaa IR-pelaajien korvaajia mutta perjantain rosteriin voi.

P.S. Tätä teoriaa ei ole testattu käytännössä mutta itse onnistuin alkuvaikeuksien jälkeen stuntit saamaan ja miellestäni prosessi eteni juuri yllämainitulla tavalla.

EDIT: typoja
 
Viimeksi muokattu:

Akseli

Jäsen
Umpityhmä?

Joku puhui tuossa viikosta. Onko se niin, että koko viikko otetaan vastakkain vai onko se kerta vaan? itse johdan nyt 4-3, jatkuuko ensi yönä peli vai?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Koko viikko vastakkain

Tosin tämä ensimmäinen viikko kestää vain keskiviikosta sunnuntaihin, muuten pelataan aina maanantaista sunnuntaihin vastakkain.

Edit: Poistettu turhaa löpinää.
 

Luca

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Voisin kuvitella että liigaan on vaikeaa/mahdotonta päästä kesken mukaan, kun draftitkin on jo suoritettu.

No niin, PP-V kaipaa umpisurkean avauskierroksen jälkeen selkeää ykkössentteriä. Vaihdossa olisi lähinnäkin tarjolla jompikumpi huippuveskareista Turco-Johnson. Myös muita pelaajia kannattaa kysellä. Taitaa olla paras tapa kirjoitella tänne, liigan oma viestikeskus kun on aika hiljainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös