Mahtuukos uusia pelaajia mukaan ja miten käytännössä tämä peli toimii? Jonku sortin idean olen saanut aikaisemmista viesteistä mutta kuitenkin.. :D
Jos ei ole aiempaa kokemusta niin valitettavasti tähän liigaan ei pääse mukaan.
Mahtuukos uusia pelaajia mukaan ja miten käytännössä tämä peli toimii? Jonku sortin idean olen saanut aikaisemmista viesteistä mutta kuitenkin.. :D
Saa nähdä. Tammikuun jälkeen ei liikehdintää Yahoossa eikä tässä ketjussa. Kunhan Yahoo lähiaikoina aukeaa niin perustan meille ns. varaliigan samoilla asetuksilla.
Samaa mieltä. Ylläpitäjän katoaminen kesken kautta ei kertakaikkiaan sovi Jatkoajan ylivoimaisesti legendaarisimman Yahoo-liigan imagolle. ISH lienee vapaaehtoinen kalifiksi kalifin paikalle?Melkein suosittelisin että vaihdetaan ylläpitäjää heti kättelyssä. Aktiivisempi vetäjä, niin eipähän tarvitse arpoa ja ihmetellä kauden aikana mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
Samaa mieltä. Ylläpitäjän katoaminen kesken kautta ei kertakaikkiaan sovi Jatkoajan ylivoimaisesti legendaarisimman Yahoo-liigan imagolle. ISH lienee vapaaehtoinen kalifiksi kalifin paikalle?
Word.Samaa mieltä. Ylläpitäjän katoaminen kesken kautta ei kertakaikkiaan sovi Jatkoajan ylivoimaisesti legendaarisimman Yahoo-liigan imagolle. ISH lienee vapaaehtoinen kalifiksi kalifin paikalle?
Tervehdys. Tiedustelisin, että mahtuisiko uutena pelaajana mukaan? Viime vuonna tuli pelailtua kolmella joukkueella, sitä edellisenä vuonna kahdella jne., mutta nyt haluaisin keskittyä vain yhteen. Mikäs sen mukavampi, jos vielä ns. Suomi-liigaan pääsisi mukaan. Lisäksi niin harvoin on päässyt mukaan oikeasti aktiviiseen liigaan, jossa väki käy palvelussa päivittäin (kuten itse teen). Oletan, että tämä on juuri sellainen. Fantasia-liigaa on tullut pelattua myös vuosina 2006, 2007, 2010, 2011 ja 2013. Laitanko jollekin "CV":n (Yahoon Fantasy Profilen), linkitänkö tänne vai miten homma toimii? :) Yst.terv. Antti
Nyt on vaatimukset kohdillaan!... ja allekirjoita se sydänverelläsi.
Tervetuloa vaan! Tässä liigassa on sitten ollut tapana että Saatanoiden absurditkin treidiehdotukset hyväksytään yskimättä.Nimimerkki @Härmänhäjyylijä otettu uutena mukaan. Taustat ja innostus on kohdillaan, tervetuloa vaan mukaan!
Kiitos ja kumarrus pääsystä mukaan rinkiin! Heh..we'll see how it goes then :) Counter offer varmasti tulee ainakin joka kerta ellei heti suosista treidikiekko heilahda ylämummoon.Tervetuloa vaan! Tässä liigassa on sitten ollut tapana että Saatanoiden absurditkin treidiehdotukset hyväksytään yskimättä.
Kiittää hän! Pitää vielä kehitellä joukkueelle naseva nimi, kun viime kaudella niitä oli tosiaan kolme.Nimimerkki @Härmänhäjyylijä otettu uutena mukaan. Taustat ja innostus on kohdillaan, tervetuloa vaan mukaan!
@repe_joke saisi kyllä tehdä paluun. Vanhat sotakirveet on jo poltettu :)
Melkein suosittelisin että vaihdetaan ylläpitäjää heti kättelyssä. Aktiivisempi vetäjä, niin eipähän tarvitse arpoa ja ihmetellä kauden aikana mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
Juuri näin. Piti tulla kirjoittamaankin sivuun hyppäämisestäni, mutta täällä oli jo ehditty ensin. Viime kaudella en yksityis- ja työelämän käänteiden takia pystynyt itse täyttämään sitä aktiivisuusvaatimusta, mitä muilta managereilta olen odottanut ja siksi päätin jo kesälomalla, etten näe mahdollisena komissaarin pestissä jatkamistani.
Hienoa että ilmoitit.
Pystytkö sivujen auetessa tarkistaa josko voisit nimittää ISH:in komissaariksi?
Jos repen mielenkiinto on keeper-liigoissaan eikä ozo ratsasta paikalle niin olisiko yksi vaihtoehto vetää kausi 18 joukkueella?Ilmoittautuminen on nyt ollut auki kolmisen viikkoa. @ozo saa aikaa ilmoitella itsestään vielä tulevan viikonlopun ajan. Luulen että Yahoon sivut aukeavat maanantaina ja silloin olisi hyvä olla porukka kasassa.
Tuskin tuohon tarvitsee mennä. Draftiin on aikaa näillä näkymin vielä 6 viikkoa.Jos repen mielenkiinto on keeper-liigoissaan eikä ozo ratsasta paikalle niin olisiko yksi vaihtoehto vetää kausi 18 joukkueella?