Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 564 022
  • 9 693

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mirasanelle on laitettu yv:llä pyyntö että laittaisi mulle sähköpostiin linkin millä pääsee liittymään liigaan. Ei oo näkynyt joten siksi en ole pystynyt liittymään.
 

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tuon treidipykälän tarkistamisen lisäksi ehdottaisin, että playoffien vika gameweek (loppuottelu ja pronssiottelu) kestäisi kaksi viikkoa.

Ja draftipäivä pitäisi saada tietoon. Kukaan ei käsittääkseni ole ilmoittanut estettä sunnuntaille 27.9.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo. Ei oo näkyny vielä kutsua ei.

Eihän tässä vielä periaatteessa kiirettä ole kun ei ole draftin päivääkään tiedossa. Listoja olisi toki kiva pikkaisen muokata etukäteen.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viikot kuluu mutta mitään ei tapahdu. Manageri toisensa jälkeen ihmettelee tilannetta. Mirasane kyllä pyörii Jatkoajassa päivittäin.

Ei vieläkään tietoa draftin ajankohdasta, osa vanhoista managereista ei ole saanut pyynnöistä huolimatta kutsua eikä uusista managereista saati heidän draftiesteistään ole mitään tietoa.

Erikoista että tuolla ESPN-liigassa on täysin sama tilanne. Komissaari on Jatkoajassa mutta muuten kadonnut totaalisesti.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mitäs vaihtoehtoja asetuksissa on kohtaan Trade Review: Commissioner?
Olikos tämä kohta josta oli viime kaudella vääntöä? Jos komissaari on reissussa pari päivää niin kaupat siirtyvät kunnes komissaari ne hyväksyy?

Viime vuonna sovittiin käytäntö, että
- Komissaari hyväksyy kaupat heti kun ne huomaa. Yleensä tämä nopeasti. Joskus voi käydä noin, että olen reissussa ja poissa koneelta, ja silloin siinä menee muutama päviä. Viime kaudella noin taisi käydä 2-3 kertaa.
- Että komissaari ei saa tässä itselleen etua, niin omia treidejäni en hyväksy koskaan heti vaan odotan aina vähintään 24 tuntia ennen hyväksymistä. Näin varmistetaan, että minun omat kauppani toteutuvat aina hitaammin kuin muiden.

Automaattisesti hyväksyttyihin treideihin en haluaisi mennä, koska se avaa mahdollisuuden daytreidingiin. Eli että maalivahtikategorioiden voitot jo lauantaina varmistanut pelaaja lainaa maalivahtinsa sunnuntaiksi kaverilleen vaihdossa kahteen tusinapelaajaan ja sitten maanantaina palautetaan pelaajat takaisin alkuperäisiin seuroihinsa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
No niin, pistetään asiat etenemään. Anfa sai äsken linkin liigaan. Fourtyone oli saanut kutsun, mutta se oli ilmeisesti mennyt vanhaan osoitteeseen, jos ei ollut tullut perille. Uusi linkki on nyt pistetty toiseen osoitteeseen.

Uusia hakijoita on tullut kiitettävästi niin tähän ketjuun kuin yksityisviesteillä. Olen sitä mieltä, että Jatkoaika2 on sen verran kovatasoinen liiga, että ihan ensikertalaisille tämä ei ole paras paikka tulla harjoittelemaan fantasialätkää. Ehkä kannattaa ottaa tuntumaa jossain muussa liigassa ja siellä menestyessä sitten hakea tänne kohtaamaan Jatkoajan eliitti. ;)

Olen käynyt hakijoita läpi ja paikat jaetaan seuraavalla tavalla:

LIIGAAN UUSINA:

- @Isotuoppi (Aiemmat top3-sijat muista liigoista ovat hyvä näyttö)
- @susi (pelannut Yahoo-lätkää jo vuosituhannen alussa. Sittemmin pitkä tauko ja viime vuonna palasi taas pelin pariin ja oli omassa liigassaan sijalla 5.)

ENSIMMÄINEN VARASIJA:
- @DDeke (Intoa ja kiekkotaustaa riittää, mutta fantasialätkäkokemuksen puute tiputti varasijalle)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
DRAFT 2015
Ajankohta: La 26.9. klo 20

Muistelin, että jollekin ei sopinut klo 19 joten otetaan pykälää myöhäisempi drafti. Reilut 3h tuossa taitaa yleensä mennä, joten vielä lauantain puolella saadaan homma pakettiin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
No niin. Vielä kun paluun tekevä Turhapurot ja toinen uusi joukkue liittyvät, on kaikki valmista ja tulevan kauden otteluohjelma selvillä.

"15 days until your draft"

Vielä mitalipelit kaksiviikkoiseksi, sitten on kaikki hyvin. Vie muilta yhden runkosarjaviikon, mutta kyllä kaiken työn ja tuskan jälkeen on reilua että neljä parasta saavat nautiskella tuplaviikosta finaalissa ja pronssiottelussa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Dailyfaceoffin toimittajalla on kyllä Fantasy Hockeyn siistein nimi vaikka ei jääkiekkoa itse pelaakaan.

Brock Seguin

Pitäisköhän soittaa maistraattiin..?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
No niin. Vielä kun paluun tekevä Turhapurot ja toinen uusi joukkue liittyvät, on kaikki valmista ja tulevan kauden otteluohjelma selvillä.

"15 days until your draft"

Vielä mitalipelit kaksiviikkoiseksi, sitten on kaikki hyvin. Vie muilta yhden runkosarjaviikon, mutta kyllä kaiken työn ja tuskan jälkeen on reilua että neljä parasta saavat nautiskella tuplaviikosta finaalissa ja pronssiottelussa.

Yritin tänään tutkiskella, mistä ne finaalit saisi kaksiviikkoisiksi. Heti ei sattunut asetuksista silmään, mutta tsekkaan vielä paremmalla ajalla uudestaan.
 

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Yritin tänään tutkiskella, mistä ne finaalit saisi kaksiviikkoisiksi. Heti ei sattunut asetuksista silmään, mutta tsekkaan vielä paremmalla ajalla uudestaan.

Notes -> what's new -> 2-week championship weeks
Winning your league championship just got more challenging. In addition to the traditional 1-week championship matchup, you'll have the option to double it to 2 weeks and see who can go the distance.

Tarkoittaakohan tuo nyt sitten, että kaikki playoffien gameweekit pitää kerralla muuttaa kaksiviikkoisiksi? Se ei välttämättä olisi hyvä, koska runkosarja lyhenisi liikaa. NHL:n runkosarjan viimeinen viikko vaan ei ole fantasyn kannalta paras mahdollinen ajankohta ratkaista mestaruutta, kun avainpelaajia lepuutetaan. Siksi mielestäni loppuottelun olisi hyvä kestää sen kaksi viikkoa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Peli tarjosi defaulttina playoff-viikoiksi viikkoja 23, 24 ja 25, mutta perässä oli huomautus, että viikko 25 on vain 6-päiväinen. Se on myös juuri tuo vika viikko, jolloin pelaajia lepuutetaan. Muutin asetukset niin, että meidän playoff-viikot ovatkin viikot 22, 23 ja 24, jolloin edes ne ovat täydet normiviikot.
 

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
DRAFT 2015
Ajankohta: La 26.9. klo 20
.
Ai tää drafti onkin lauantaina. Aluksi pihuttiin sunnuntaista kun ilmoittauduin. Valitettavasti en pääse osallustumaan koska olen toisessa live-draftissa joka järjestetään ihan fyysisesti kaveriporukan kesken pubissa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos vielä aletaan harkitsemaan siirtoa sunnuntaille niin mulle ei ainakaan käy. Olen kaksin 4 kk ikäisen tyttöni kanssa, täysin mahdotonta hoitaa draftia ja sen valmisteluita samaan aikaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Enää muutama päivä draftiin!

Onhan DDekellä konsepti, asetukset yms. hallussa ja mock draftia kokeiltu jotta ei ole sormi suussa kun drafti-ikkuna aukeaa lauantai-iltana vain 15 minuuttia ennen draftin alkua.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
PreDraft-listat on vielä tekemättä, mutta lauantain olen ajatellut pyhittää nille, ja koska drafti on vasta illalla, pitäisi aikaa olla hyvin. Viime vuonna tuli katsottua pelaajalistat huolella etukäteen ja tulosten perusteella se kannatti. Nyt lähdetään hakemaan tuplaa.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Alle vuorokausi niin mennään!

Jos joku viitsii postata varausjärjestyksen tänne, niin olisin erittäin kiitollinen. Menee ihan kahdeksan pintaan todennäköisesti että ennätän tietokoneen saamaan auki, niin voisi puhelimella tsekata jo valmiiksi positiot.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Menenkin tänään toimistolle hoitamaan draftin. Saa vaimo nukuttaa muksun rauhassa, ja mulla on kaks näyttöä käytettävissä =)

Onko muut saaneet Kent Huskinsin ensimmäiseksi omilla listoillaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös