Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 564 004
  • 9 693

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tuo ehdotettu ajankohta sopii mainiosti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Saan tietää työvuorot ehdotettua viikonloppua ajatellen viikon päästä. Jos minulla on silloin töitä, niin jättäydyn liigasta pois. Sillä tuo kello 16 on liian aikaisin, ja live-draft on ainoa syy lähteä hommaan mukaan. Enkä halua että hommaa vedetään myöhäisemmäksi vain minun takia.
Mutta ilmoittelen mitenkä asian laita on kunhan tiedän työvuoroni.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Repe, jos et pääse la klo 16, niin voidaan varmasti siirtää. Pitää veteraanien toiveilla olla jo tässä vaiheessa painoarvoa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Repe, jos et pääse la klo 16, niin voidaan varmasti siirtää. Pitää veteraanien toiveilla olla jo tässä vaiheessa painoarvoa.
Ehdottomasti samaa mieltä.

Kyllähän tämä alkaa taas pikku hiljaa kutkuttamaan! Yahoon sivut lienee auki jo ensi viikolla. Eikä mene enää kauan kun kiekko putoaa jäähän harjoitusotteluissa, 20.9. alkaa nuo pelit ja 7.10. päästään sitten vihdoin tositoimiin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Olen samaa mieltä siinä, että kyllä draftin alkamisaika pitää katsoa niin, että mahdollisimman moni manageri pääsee siihen osallistumaan. Ja varsinkin nämä veteraanit, jotka ovat olleet liigassa vuodesta miekka ja kilpi on tärkeää saada messiin myös draftiin.
 

susi

Jäsen
Kiinnostaisi liittyä remmiin mukaan. Viime vuonna tuli vedettyä pitkän tauon jälkeen kausi toisessa liigassa joki toki jatkunee tänäkin vuonna mutta aikaa riittäisi kahdenkin joukkueen pyörittämiseen.


1. Fallossymboli
2. ISH
3. vilpetti
4. finnjewel
5. SammyD
6. #97
7. Särki
8. Frostburn
9. mirasane
10. Pitbat
11. Oliwa
12. repe_joke
13. Hilmanuutti
14. Weissflog
15. Sorppa
16. fourtyone

Jonossa(?):
DDeke
#16 Murray
susi
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Itselläni on töitä 26 - 27.9. Edellinen viikonloppu vapaa, seuraavana muuta tekemistä sovittuna.

Elikkä pääsisin draftiin mukaan 18:00 alkaen. Jos ei onnistu, niin luovutan paikkani ihan mielellään uusille yrittäjille.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mites väelle sopisi tuo 19.-20.9.?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Uusille halukkaille tiedoksi että tämä liiga on perustettu 13 vuotta sitten. Mukaan otetaan kokeneita, mutta ennen kaikkea aktiviisia ja sitoutuneita Yahoo/ESPN-managereita. Jonkun nykyisen managerin suositukset katsotaan isoksi eduksi.
 
Viimeksi muokattu:

DDeke

Jäsen
Itsellä ei ole yhtään tuttua nykyisissä managereissa, mutta intoa ja kokemusta erilaisista peleistä löytyy ja myös laaja tietämys jääkiekosta. Voin yv:llä kertoa enemmän liigan järjestäjälle mikäli paikka minulle olisi auki.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mukana ollaan. 26.9. sopii klo 19 eteenpäin. Sunnuntaina 20.9. sopisi ehkä vielä paremmin.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
9. kausi olisi tulossa, vielä kun pärjäisi joskus :)

1. Fallossymboli
2. ISH
3. vilpetti
4. finnjewel
5. SammyD
6. #97
7. Särki
8. Frostburn
9. mirasane
10. Pitbat
11. Oliwa
12. repe_joke
13. Hilmanuutti
14. Weissflog
15. Sorppa
16. fourtyone
17. ozo
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Oliskohan tuo 20.9. sitten useammalle parempi?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Olen itse ulkomailla 17.-21.9. Eli itselleni se seuraava viikonloppu on parempi. Eikä ole mitään estettä aloittaa draftia vaikka klo 19, jos myöhäinen ajankohta saa töissä olevatkin mukaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Liiga on nyt luotu. Vanhoille managereille taisi juuri lähteä kutsumaili.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös