ISH, olit sitä mieltä, että treidisääntö entisellään oli epäreilu. Muutin samalla asetukset ja ilmoitin siitä tällä foorumilla. Nykyisillä asetuksilla komissaarin vastuulla ei ole hyväksyä treidejä. Tuon tekemänne treidin kohdalla lukee: "Note: This trade will be reflected on the lineup for Wednesday, Feb 25." ja oletan, että sama näkyy myös sinulle.Nyt säännöt ovat samat kaikille, joten kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä. Minun tililleni kaupasta näkyy vain vaihtoehdot "vote against" ja "evaluate trade".
Ja mitä tulee tuohon "Aika törkeän tempun menit sitten tekemään" heittoon, niin otan sen kohtalaisen loukkaavana, jos oikeasti väität, että olen tahallani sabotoinut joukkuettasi tai treidejäsi. Repe arveli oikein elämäntilannettani. Minulla on kotona 2,5-kuukautinen vauva, jonka takia aika tietokoneella on kortilla. Kokoonpanot pidän kuitenkin kunnossa ja treidit olen käynyt hyväksymässä niin, että kenelläkään muulla ei ole ollut asian suhteen valittamista. Liigamme säännöissä oli se, että komissaari hyväksyy kaupat kolmen päivän sisällä, yleensä tuo on tapahtunut vuorokaudessa. Ja kyllä, itse sain vanhalla systeemillä hieman etua, koska omat treidini pystyin hyväksymään heti. Tällä kaudella tuosta suhteettomasta edusta olin hyötynyt sen verran, että sain ainoassa treidissäni rosteriini Paul Byronin, joka ei tehnyt mitään ja tippui parissa päivässä waiversiin.
Koska liigamme säännöissä on koko ajan ollut treidikäytäntönä tämä, olet ihan tasan tarkkaan tiennyt, miten hyvin tuo soveltuu nyt nähtyihin daytrading-kauppoihin. Aika huonosti - tai ainakin aika riskialttiisti.