Nelosella veskaripuoli loppukaudeksi kuntoon! Kun näyttää että Holtbyn ylivoima saattaakin kääntyä vielä tandemiksi niin käytin tottakai loistotilaisuuden (mulla on siis Holtby).
Voin sanoa että tällä kaudella on tullut vedettyä maalivahtipuoli niin vihkoon kuin ikinä on mahdollista. Jokainen liike tuntuu menevän perseelleen.
Draftin jälkeen kädessä siis oli S. Mason, Neuvirth ja Bernier.
Bernier ei ottanut starttiakaan ensimmäisen kahden-kolmen viikon aikana, ja olinkin varma että Losissa ratsastetaan Quickilla tasaisen varmasti eteenpäin.
Heitin miehen pois waiwereihin, ja myöhemmin ISH poimi miehen vapaista agenteista (korjaa jos väärässä). Pian alkoikin starttia putoamaan tasaisesti Bernierin pojalle, hyvillä statseilla jopa. Sitten treidasin Masonin ISH:lle treidissä jossa liikkui monta muutakin palasta, mm. Vokoun minulle. Yllättäen Masonkin alkoi syömään peliaikaa Bobrovskyltä.
Sitten ISH heitti Markströmin waiwereihin, josta miehen poimin Theodoren pamahdettua. Tässä välissä olin myös onnistunut naaraamaan Fasthin itselleni vapaista agenteista.
No, tämän jälkeen sitten Holtby otti 10 peräkkäistä starttia Capsien maalilla, ja päätin että riippakivi Neuvirth saa lähteä. Ja kappas kummaa, Fasth hajosi ja samaan aikaan Washingtonissa myös Neuvirth pääsi todistamaan hyvän vireensä maalinsuulla.
ISH:n kanssa siis ollaan tässä maalivahtiruljanssia aika hauskasti pyöritelty, mutta täytyy sanoa että mikään ei näiden kaverien suhteen tunnu onnistuvan.
Eli, myykää joku mulle maalivahti :)