Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

• 582 316
  • 9 784

Purtsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, New York Rangers
Onnea kärkikolmikolle! Kiitos kun pääsin mukaan tasaiseen sarjaan, jossa punnittiin ainakin minun tietämys ja näkemykset NHL:stä huolella. Odotan seuraavaa kautta ja toivon pääseväni mukaan tuolloinkin.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jaahas....koskakohan tämä pitäisi taas panna pystyyn???

Laitoin mirasanelle yv:tä muistaakseni viime lauantaina mutta ei ole komissaari tainnut olla palstalla.

Viime vuoden managereista aktiivisia taisi olla 18-19/20 joten ilmoittautumisia varmaan siltä pohjalta. Odotellaanko 'sanea avaamaan peli vai pistetäänkö homma käyntiin?

Purtsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, New York Rangers
Mukana ollaan taas, jos vaan pääsee ja mahtuu mukaan :)

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Eiköhän avata rohkeasti ilmoittautuminen. Muistakaa kuitenkin että mirasane päättää viime kädessä osallistujat (koskee lähinnä henkilöitä joilla on ollut ongelmia aktiivisuuden kanssa sekä mahdollisia uusia osallistujia).

Ilmoitan itseni lisäksi mukaan viime vuoden hopeamitalistin Hilmanuutin. EDIT: finnjewel ilmoittautui yv:llä.

1. tiki10
2. InSideHockey
3. Purtsi
4. Hilmanuutti
5. AnFa
6. finnjewel
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Viimeksi muokattu:

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Jos mukaan kelpuutetaan tulokas, joka ei vielä tiedä sääntöjä, niin mä oon messissä. Olen varma, että kykenen huipputuloksiin, mikäli tämä perustuu real kiekkoon ja vielä sarjaan NHL.

Eli linkkiä säännöille kun en ketjun alusta ainakaan löytänyt. Vaikken siis pääsisi edes messiin.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Eli linkkiä säännöille kun en ketjun alusta ainakaan löytänyt. Vaikken siis pääsisi edes messiin.

Yahoo Sports Fantasy Hockey. Säännöistä, toiminnoista ja tämän Jatkoaika2-liigan touhuista voisi kirjoittaa kirjan. En vastaa päätöksistä tässä liigassa mutta uskoisin että ihan rookieita emme ole ottamassa mukaan. Mielellään jonkun vuoden kokemus ja vaikkapa suositukset joltain.

Viimeksi muokattu:

Grizzle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Karlsson
Voisin ilmottautua, jos vaan kelpuutetaan mukaan. En nyt tähän hätään keksi ketään suosittelijaa, mutta olen ollut mukana Jatkoajan keeper-liigassa reilun vuoden ajan ihan hyvällä menestyksellä ja aktiivisuudella.

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tiedan etta olette kauhunsekaisin tuntein odottaneet taman viestin ilmaantumista ketjuun mutta peli on raakaa eika runopoikien herkkia tunteita voi aina ajatella.

Rystyset on jo kaaritty folioon ja Caipirinha Overdose on valmiina taistoon.

Talla kertaa manageri on jattanyt ESPN-managerit ja muut homostelut pois ja keskittyy vain ja ainoastaan Jatkoaika2:n dominoimiseen.

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Jos mukaan otetaan uusi tulokas niin mukana ollaan. Kokemusta kuitenkin pelistä viime kaudelta. Suosituksia tässä nyt ei löydy. :D

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Rystyset on jo kaaritty folioon ja Caipirinha Overdose on valmiina taistoon.

Lista päivitetty. Komissaari mirasane käy sitten lopussa uudet ehdokkaat läpi mikäli tilaa jää. Heitänpä samantien LIVE-draftille ehdotuksen: lauantai 19.9 klo 16.

1. tiki10
2. InSideHockey
3. Purtsi
4. Hilmanuutti
5. AnFa
6. finnjewel
7. Fallossymboli
8. Bosco
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Kyllähän se pitää tulla mestaruutta puolustamaan.

Voisin ilmottautua, jos vaan kelpuutetaan mukaan. En nyt tähän hätään keksi ketään suosittelijaa, mutta olen ollut mukana Jatkoajan keeper-liigassa reilun vuoden ajan ihan hyvällä menestyksellä ja aktiivisuudella.

Täältä voidaan antaa suositukset.

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Mugana

TeamKoivu osallistuu mukaan pyyhkien viime vuoden pettymyksen pois

1. tiki10
2. InSideHockey
3. Purtsi
4. Hilmanuutti
5. AnFa
6. finnjewel
7. Fallossymboli
8. Bosco
9. beerhunter
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Mukana ollaan taas. Nyt "oppivuoden" jälkeen lähdetään hakemaan pleijaripaikkaa.

Grizzlelle annetaan myös suositukset keeperleaguen pohjalta.

EDIT: 27.9 (SU) on heikko päivä meikäläisen kannalta draftille. Tosin jos alkamisaika on klo 17 tai myöhemmin niin sekin kelpaa. Muut päivät käynee.

Viimeksi muokattu:

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Heitänpä samantien LIVE-draftille ehdotuksen: lauantai 19.9 klo 16.

En pääse tuolloin koneelle, koska olen luultavasti kainaloita myöten koskessa. Ehdotan siis seuraavaa lauantaita eli 26.9. samaan aikaan klo 16. Onko tässä vaiheessa ketään kenelle tämä ei varmuudella sovi?

edit. viime vuonna taisi olla draft 22.9.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse liputan tuon 19. päivän puolesta, koska seuraavana viikonloppuna en todennäköisesti pääse koneelle. Mieluummin vaikka sitten 12. päivä.

Gaff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Philadelphia Eagles
Voisihan sitä taas osallistua. Viime vuoden pohjanoteerauksen jälkeen palataan jälleen vanhaan taktiikkaan ja taistelemaan mestaruudesta.

Myös täältä suositukset Grizzlelle keeperleaguen pohjalta.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Moro ja kiitos yv-muistutuksesta InSideHockeylle. Olen kesälomilla 24.8. asti, joten sitä ennen käyn netissä vain satunnaisesti, mutta mukana ollaan luonnollisesti ja ylläpitäjänä voin jatkaa vanhaan tyyliin.

1. tiki10
2. InSideHockey
3. Purtsi
4. Hilmanuutti
5. AnFa
6. finnjewel
7. Fallossymboli
8. Bosco
9. beerhunter
10. mirasane
11. Gaff
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mä en tällä kertaa tule mukaan vaikka tämä hauskaa ajanvietettä NHL-kaudelle onkin. Tuo tradien yms seuraaminen on päiväsaikaan sen verran hankalaa ja iltasella sen tarkistamisen muistaminen/jaksaminen on myöskin ollut hakusessa niin ihan pelin sujuvuuden kannalta en viitsi osallistua kun se osallistuminen voisi jäädä toisella kädellä hoidetuksi.

Onnea vain peliin kaikille.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ihan yleisenä huomiona tuosta draft-päivästä sen verran, että vaikka lauantai olisikin ehdottomasti paras päivä viettää iltaa draftin ja oluen parissa, on monilla viikonlopuiksi sovittua ohjelmaa. Ehkä paras osallistujamäärä saavutettaisiin sunnuntai-iltana/iltapäivänä. Tällöin myös iltavuoroja viikolla tekevät pääsisivät todennäköisimmin osallistumaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy