Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 578 026
  • 9 738

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos olisi yrittänyt ottaa yhteyttä sähköpostitse jos kaikkia osallistujia ei muuten tavoita. Hankala ja aikaa vievä jobi komissaarilla.
Kyllähän kaikille on lähtenyt sähköposti että liiga on uusittu ja siis täynnä kun 3 lähti ja 3 tuli.

Mutta olisko enää pari joista ei ole kuulunut vielä.
 

Särki

Jäsen
Sieltä kun käy katsomassa viime vuosien managereiden aktiivisuutta, esimerkiksi palaajaliikenteen mukaan (moves) näkee ketkä ovat aktiivisia ja ketkä eivät.
Viime kaudella vaihteluväli oli 23 ja 120 välillä, joten eroja on. Kierroksia runkosarjassa on se 23, joten jos pelaajaliikenne on kerran viikossa, niin näillä joukkueilla jää useasti myös rosterit laittamatta kuntoon, vempat on kentällä jne. Nyt on kolme uutta manageria mukana, ottaisin vieläkin lisää mukaan, jos halukkaita ilmaantuu . Nämä joista ei näy ei kuulu, kiittäisin menneistä ja pitäisin välivuoden tai kaksi näiden kanssa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
1. mirasane
2. JMT
3. Taison
4. Sorppa
5. #97
6. ISH
7. Särki
8. Frostburn
9. Pitbat
10. Hilmantuutti
11. ozo
12. Bighorn Tomahawks
13. Hervannan Jukurit
14. Howardstern
15. H.J. Simpson
16. cherryboomboom
17. Weissflog
18. Animaaliset
19. TeamKoivu
20. @AnFa ei vielä vastausta

Lihavoiduille laitettu sähköpostia Yahoon email league-työkalulla.
 
Viimeksi muokattu:

TeamKoivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Penguins.
1. mirasane
2. JMT
3. Taison
4. Sorppa
5. #97
6. ISH
7. Särki
8. Frostburn
9. Pitbat
10. Hilmantuutti
11. ozo
12. Bighorn Tomahawks
13. Hervannan Jukurit
14. Howardstern
15. H.J. Simpson
16. cherryboomboom
17. Weissflog
18. Animaaliset
19. TeamKoivu
20. @AnFa ei vielä vastausta

Lihavoiduille laitettu sähköpostia Yahoon email league-työkalulla.
Olen mukana!
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kai Turhapuurotkin on mukana, @AnFa?

Sitten olis liiga valmiina draftiin.
Joo, olen. Huomasin Yahoossa liigan uusitun jo vanhoilla tiimeillä, niin en hoksannut täällä käydä katsomassa tilannetta edes. Pahoittelut.

Edit. Mistähän johtuu ettei noista aiemmista pingauksista tullut mitään ilmoitusta. Nyt Ish:n viimeisin viesti oli eka joka hälytti.
 
Viimeksi muokattu:

Särki

Jäsen
Olen valmis.
Kaikki on katsottu valmiiksi.
Varmat pistelingot jokaiselta pelipaikalta.
Tulevat nousijat bongattu.
Viime vuoden suonenvedot merkattu punaisella.
Vempat ruksittu pois.
Ylivoimapelaajat laitettu erikoistarkkailuun.
Ja sitten ne tämän vuoden suonenvedot, ne on merkattu vihreällä.

Mikään ei voi mennä pieleen.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Mulla ei ole ihan noin selvät sävelet, toki skouttausta on tehty ja ulkona olevista pelaajista on hieman listaa. Ekojen kierrosten valinnat pelipaikkojen suhteen aika selvät mutta nämä tuppaa monesti elämään sen mukaan miten muut varailevat. Kaksi draftia täsmälleen samaan aikaan joten keskittyminen todennäköisesti herpaantuu jossain vaiheessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös