Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 559 727
  • 9 693

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Yahoo on avannut uuden kauden, täytyykin alkaa pohtimaan taktiikkaa tulevaan.
Oho, onpas aikaisessa. Liiga uusittu. DDeke ja Fallossymboli jäivät pois, joten kaksi paikkaa avoinna.

Jos joku muistaa viime kaudesta jonkun kunnon perseilijän niin mulle yv:tä.

Drafti on sovitun käytännön mukaan kauden alkua edeltävänä sunnuntaina eli 2.10. klo 18.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Jes, tästä se lähtee. Jos vihdoin tulisi koronaton kausi.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Hitto, minulle tuli ulkomaanreissu 1.10.-4.10. enkä pysty osallistumaan draftiin livenä. Jos halutaan, voin antaa paikkani jollekin toiselle, mutta jos ei, niin sitten yritän vain tehdä niin helvetin hyvät pre-listat, ettei ihan jäisi luu käteen
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ozo

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mulla on yksi kaveri Jatkoajan ulkopuolelta, jolla on useamman vuoden kokemus Yahoosta. Pääseekö mukaan?
Yksi Jatkoajan ulkopuolinen kaverihan sulla on jo mukana, mutta eipä täällä ruuhkaa ole joten sopii.

Ja mirasanelle niin jos itseäsi ei haittaa draftin missaaminen niin olet mukana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ozo

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Yksi Jatkoajan ulkopuolinen kaverihan sulla on jo mukana, mutta eipä täällä ruuhkaa ole joten sopii.

Ja mirasanelle niin jos itseäsi ei haittaa draftin missaaminen niin olet mukana.
Ei haittaa. Tuli mitä tuli, niin lähdetään sitten hihat käärien parantamaan joukkuetta vaikka treidien tai FA-pörssin kautta :)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Napsit vaan ikivempat pois listoilta, nii kyä se siitä.
Tietenkin! Mulla on vahva usko terveydenhoitoon! Vieläkö Eric Dazen voi draftata?
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Tietenkin! Mulla on vahva usko terveydenhoitoon! Vieläkö Eric Dazen voi draftata?
Minä taas laitan luottoni uskomustieteisiin. Siksi palkkasinkin täksi kaudeksi Maria Nordinin H.C. Andersenin holistiseksi ohjaajaksi.

Ps. Z. Palffy kaavailee comebackia. Lähde: Some guy on the internet
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Laskinko oikein, että meiltä nyt lähti kolme joukkuetta pois, yksi tulee uutena sisään eli vielä on kaksi paikkaa vapaana? Tavoitteena pitäisi olla ehdottomasti 20 joukkueen liiga, koska silloin on enemmän haastetta. Eli pitäisi jostain vielä saada kaksi uutta ja aktiivista manageria seuraavan kahden viikon aikana ennen draftia? Mitä tehdään?
 
Suosikkijoukkue
Leijonat
Laskinko oikein, että meiltä nyt lähti kolme joukkuetta pois, yksi tulee uutena sisään eli vielä on kaksi paikkaa vapaana? Tavoitteena pitäisi olla ehdottomasti 20 joukkueen liiga, koska silloin on enemmän haastetta. Eli pitäisi jostain vielä saada kaksi uutta ja aktiivista manageria seuraavan kahden viikon aikana ennen draftia? Mitä tehdään?
Laskit, mutta olen mukana, jos ei kahta uutta löydy. Minimiaikapanostuksella tosin sitten tänä vuonna.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mulla on yksi kaveri Jatkoajan ulkopuolelta, jolla on useamman vuoden kokemus Yahoosta. Pääseekö mukaan?
Uusi manageri on liittynyt liigaan. Profiilin alta selviää että kokemusta Yahoosta on vuodesta 2006. Yksi paikka siis auki vielä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ozo

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
No niin, tarvitaan vielä yksi aktiivinen tyyppi mukaan! Mistä saadaan? Ja liigaan on liittynyt uusi tulokasjoukkue, Hervannan Jukurit!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös