Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 559 697
  • 9 693

DDeke

Jäsen
Eikö draftin pitänyt olla tänään 18? Voi olla että sekosin laskuissa aikavyöhykkeiden osalta, mutta näyttääkö yahoo tällä hetkellä draftin alkavan jo 17.00? Jos näin on niin ehdottaisin että pysytään alkuperäisessä klo. 18.00 aloitusajassa.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu, Yahoon countteri näyttäisi lyövän nollaa klo 17 Suomen aikaa. Toisaalta parantaisihan se kohtalaisella todennäköisyydellä Saatanoiden draftituloksia jos suurin osa kilpakumppaneista ratsastaisi paikalle tunnin myöhässä.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
@#97 pitäiskö asetuksista käydä draftin alkua siirtämässä tunnilla eteenpäin eli 17->18? Tai taitaa aikavyöhyke olla siellä väärin. Itselle käy kyllä tuo kello 17 myös, mutta veikkaan ettei hirveästi ole porukkaa vielä paikalla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mulle ei sinällään väliä. Klo 17 jos alkaa, niin pääsis todennäköisemmin kattoo Suomen peliä alusta asti. Mutta eipä ole iso juttu jos vikat kiekat vilkuilee peliä välillä. Sikäli kun nämä draftit venyy siis vanhaan malliin.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Kyse ei ole siitä, sopiiko teille klo 17 vai ei. Ilmoitettu aika on klo 18, joten draftin pitäisi alkaa tuolloin, koska kaikki eivät välttämättä lue Jatkoaikaa. Onko komissaariin mahdollista saada yhteyttä?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kyse ei ole siitä, sopiiko teille klo 17 vai ei. Ilmoitettu aika on klo 18, joten draftin pitäisi alkaa tuolloin, koska kaikki eivät välttämättä lue Jatkoaikaa. Onko komissaariin mahdollista saada yhteyttä?

Mulle ainoa ilmoitettu aika on klo 17, sillä se on yahoon säännöissä. Eikä minua lopulta kiinnosta se mitä on ehkä sovittu / ilmoitettu ketjussa aiemmin.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
No, mä pääsen itsekin klo 17, mutta on mielestäni epäreilua niitä kohtaan, jotka ovat suunnitelleet saapuvansa vasta klo 18 eivätkä ole nähneet tätä viestiketjua ajoissa.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Laitoin Yahoon kautta sähköpostia myös koko liigalle oletettua aikaisemmasta startista. Saa nähdä tavoittaako kaikkia managereja ajoissa.

Jaaha, draftihuone on jo näköjään auki. Ei välttämättä enää onnistu lykkääminen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Toivottavasti mahdollisimman moni on paikalla alusta asti.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Satanic Satans

Marchand - Kopitar - Zucker
Schwartz - Pageau - Coleman
Neal - J. Staal - Tanev
Kunin - Gaudette - Haula
Brassard - Ruotsalainen

Hedman - Edler
Pionk - Morrissey
Lehtonen - Sanheim
Fowler

Holtby
Varlamov


Paska drafti mutta tulipahan tehtyä. Ei tahdo selvin päin fokus pysyä kasassa. Kakkosmolarit Demko ja Sorokin vietiin nenän edestä, Sorokin tosin paljon aikaisemmin kuin kuvittelin. Varasuunnitelma Petersen petti sekin. Mennään nyt sitten näillä veskareilla ja katellaan jos tarvii täydennystä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Dinamo Riga 2020-21

1. J.T. Miller - Draisaitl - Tatar
2 .Hertl - Schenn - Bertuzzi
3. Rust - Benn - Labanc
4. Iafallo - McCann - Crouse
Galchenyuk

1. Trouba - Matheson
2. Montour - Pettersson
3. Lindholm - Weegar
4. Dumoulin

1. Jarry
2. Greiss
3. Petersen
 
Viimeksi muokattu:

Särki

Jäsen
UHL Flames 2020-21

7. varausvuoro toi seuraavanlaisn joukkueen

Panarin - Horvat - Stamkos
Lee - Hayes - DeBrincat
Duclair - Faksa - Kapanen
Kase - Koivu - D.Brown
D. Ryan
Seguin (IR)

Burns - Petry
Grzelnyk - Martinez
Dillon - Leddy

Grubauer
Dubnyk
Rittich
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Laitan vielä kaverin puolesta.

Bighorn Tomahawks 2020-21

1. Kaprizov - MacKinnon - Gallagher
2. Björkstrand - O'Reilly - Voracek
3. Mikheyev - Barzal - Arvidsson
4. Sanford - Glass - M. Johansson
N. Ritchie, Clutterbuck

1. Theodore - Ekman-Larsson
2. P. K. Subban - Marino
3. Manson - Larsson

1. Price
2. Allen
3. DeSmith
 
Suosikkijoukkue
Leijonat
Wallriver Orcas

5. varausvuoro

Ovechkin - Toews - M.Tkachuk
DeBrusk - Cirelli - J.Anderson
Dvorak - Krejci - T.Johnson
Kempe - Stephenson - Dzingel
Cizikas

Krug - Provorov
Goligoski - Vatanen
Murphy - Mayfield
Pelech

Kuemper
Murray
Raanta

Näillä lähdetään räpeltämään.
 

susi

Jäsen
susijengi: 12. varausvuoro draftissa.

Takuuvarmaa tuhovoimaa ykkösketjun ulkopuolelta ei älyttömästi löydy, pl Tavaresin osalta, mutta muutamia mielenkiintoisia nimiä sain joukkueeseen draftattua silti (vaikka toki moni lipui muualle). Mutta esim. Texierin, Fabbrin, Gourden ja Verhaegen osalta mielenkiintoista nähdä millainen kausi luvassa. Puolustusosastolla jälleen enemmän mörssäriosastoa. Maalivahtien osalta oli tarkoitus olla aiemmin mukana pelissä mutta koska etukäteen ajatellut nimet vietiin pois, lähdettiin molarivalintoihin vasta 5. kierroksella. Lopputuloksena joukkueeseen tuli saatua kolme ihan ok nimeä, mutta ei täysin riskittömiä valintoja siltikään.

SvechnikovPointGaudreau
KubalikTavaresHornqvist
TexierDomiGourde
FabbriEllerReaves
VerhaegeBozak
JohnsonDeAngelo
McNabbSavard
BrodinBorowiecki
Saros
Blackwood
Jones
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
HC Finaaliin Asti:

Brady Tkachuk - Jack Eichel - Kevin Fiala
Max Pacioretty - Philip Danault - Conor Garland
James Van Riemsdyk - Boone Jenner - Colin White
Brendan Lemieux - Nolan Patrick - William Carrier
Kirby Dach

Matt Dumba - Ryan Pulock
Jake Muzzin - Erik Cernak
Sean Walker - Erik Brännström

Anton Khudobin
Pavel Francouz
Collin Delia
Ben Bishop IR

Semmosta kuraa tällä kertaa. Tuskin ihan pohjasakkaa, muttei kärkisijoillekaan.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mirasanen Karitsat ilmoittautuu mitalitaistoon seuraavalla joukkueella:

Taylor Hall - Claude Giroux - Jacob Silverberg
Alex Tuch - Nicklas Bäckström - Filip Chytil
Adam Henrique - Paul Stastny - Joel Farabee
Martin Frk - Gabriel Vilardi - Dominik Kahun
Noel Acciari - Joel Eriksson Ek

John Carlson - Seth Johnson
Charlie McAvoy - Shea Weber
Ryan Graves - Jacob Chychrun

Connor Hellebuyck
Jonathan Quick
Mike Smith

Olen kyllä kokonaisuuteen todella tyytyväinen, koska seuraavat poiminnat tulivat suunnitellusti:
- Henrique & Silverberg: Anaheimin ykkösketjun miehiltä odotetaan uransa parasta kautta. Tavoitteena oli saada Rakell ja Henrique, mutta kelpaa tämäkin.
- Taylor Hall: Voi takoa kovat tehot Eichelin rinnalla
- Vilardi & Frk: Kingsin kakkosketjun miehet olivat loppupään varauksia. Ei paljon menetettävää, mutta paljon voitettavaa, jos Vilardi pysyy terveenä ja kaksikon kemia on samanlainen kuin viime vuonna.
- Aloitukset: Paljon aloituksia kerääviä senttereitä on hyvin, koska Giroux, Bäckström, Stastny, Henrique, Chytil, Vilardi ja Acciari keräävät aloituksia, vaikka osalla on LW/RW-merkintä.
- Maalivahdit: Pienin varauksin. Hellebuyck on tähti, Quick ykkösvahti ja Smith käy tiukkaa taistoa Koskisen kanssa ykkösvahdin paikasta. Parhaassa tapauksessa minulla on kolme ykkösmaalivahtia joukkueessa, ja tuo on tässä liigassa harvinaista herkkua.
- Nuoret lupaukset: Rosterissa on monta pelaajaa, joilta on lupa odottaa uran parasta kautta.

Illan paras terroristi oli minua ennen varannut Paavolan Sisu, joka kyllä huikealla prosentilla vei niitä pelaajia, joita olin ottamassa seuraavaksi:

Kierros 3: Mietin Evander Kanen ja Taylor Hallin välillä. Mietintä ratkesi, kun Paavola vei Kanen juuri ennen omaa vuoroani.

Kierros 5: Olin päättänyt ottaa Elias Lindholmin ja jännitin, jääkö hän minulle asti. Luulin jo jääneen, kunnes Paavola vei hänet nenän edestä. Kakkosvaihtoehtoa en ollut miettinyt, ja otin hätäpoimintana Nicklas Bäckströmin.

Kierros 9: Minulla oli Linus Ullmark valittuna toiseksi maalivahdiksi. Ajattelin, että Hellebuyck-Ullmark -kaksikko voi riittää minulle kauden lähtötilanteeksi. Taas Paavola tuli ja vei hänet juuri minua edeltävällä vuorolla. Tuli paniikki ja nappasi Quickin, että saan varmasti edes toisen ykkösvahdin.
 
Rusted Pieces: 14. varausvuoro draftissa


Forsberg - E.Staal - Rantanen
Saad - Reinhart - Marner
Lindblom - Schmaltz - Boeser
Wood - Norris - Armia
C.Brown
Tippett

Hughes - Ellis
Spurgeon - Zadorov
Zaitsev - Määttä

Koskinen
Demko
Rinne
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Cheap Shootersin miehistö on aika lailla hetken mielijohteesta koottu. Paljon eurooppalaisia; nimet olivat tutumpia kuin kanukit ja jenkit. En ole ihan pettynyt, mutta syömähampaita ei ole paljon, ei välttämättä täysiä hutejakaan. Veskarit tuntuvat ihan kelvollisilta.

Radulov - Wheeler - Niederreiter
Dadonov - Barkov - Lehkonen
Drouin - Marchessault - Nichuskin
Järnkrok - Kotkaniemi - Panik
Komarov - Copp -
------------------
Sergachev - Yandle
Shattenkirk - Hanifin
Cole - de Haan
-------------
Mrazek
Bobrovsky
Driedger
 
Viimeksi muokattu:

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Nonni. Ensinnäkin pahoittelut siitä, että drafti alkoi yllättäen tuntia ilmoitettua aiemmin. Asia tuli minullekin täytenä ylläyksenä noin klo 17.30, kun istahdin 8 tunnin ajomatkan jälkeen nojatuoliin läppärln kanssa. Matkan aikana en paljon draftia ehtinyt miettiä, kun alkamisaika oli kalenterissa ja perhe piti ajaa ehjänä kotiin.

Se siitä.

Itse drafti olikin mennyt heti alussa vituiksi Kucherovin myötä. Giganttinen elin otsassani sain räävittyä seuraavan sakin kasaan.

Perron - Malkin - Stone
Olofsson - D. Strome - Rakell
Zadina - Carter - Oshie
Wennberg - Shaw - Buchnevich

Barrie - Dunn
Stecher - Miller
Heinola

Merzlikins
Korpisalo

Kucherov, J. Boqvist, Batherson

Ostohousut jalkaan, sillä RW:tä on liikaa pakkien ja senttereiden kustannuksella.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Ei mennyt ihan putkeen tämä drafti ja erityisesti puolustus jäi aika heikoksi koska pelaajia vietiin suurella prosentilla nenän edestä mm. Jones, Serga ja Ristolainen. Lisäksi moni kaavailtu hyökkääjä lähti pari-kolme valintaa ennen omaa vuoroa. Ennakkoon löytyy kolme ykkösvahtia mutta ei yhtään sellaiset joita ajattelin. Treidejä saa ehdottaa kaikista pelaajista!

Northern Lights tällä kaudella:
Killorn-Ziba-Pastrnak (IR)
Goodrow-Dubois-Smith
Lucic-Karlsson-Virtanen
Bratt-Tierney-Eberle
Greenway, Barbashev

Doughty-Slavin
Lindell-Myers
Carlo-Gavrikov

Binnington
Crawford
Talbot
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös