Jos kumpikaan ei saa pelejä täyteen, pisteet menee veskareiden osalta 0-0, ei siis 5-5, jos sitä tarkoitit.Tällä viikolla saatetaan nähdä aika monta viiden pisteen tasapeliä maalivahtitilastoissa, kun pelejä ei tule täyteen.
Mitäpä en tekisi vanhan taistelutoverin auttamiseksi!Onneksi mulla on niin reilu vastustaja että se jättää molarinsa penkille jos näyttää siltä että en saa matseja täyteen. Näin se sanoi mulle unessa.
Luulin että tarkoitit 1. waiver-vuoron käyttämistä Mrazekiin, mutta onneksi et tarkoittanutkaan joten Mrazek päätyi Lords of the Rinkiin. Detroitilla viikonloppuna B2B ja Howard DTD joten kelpaa mainiosti tällä vähien pelien viikolla.Jaahas, jotain hyvää veskan imuroinnissakin. Bluesin tappiopelissä Allen vaihtoon, Hutton tilalle ja nähdäkseni molemmille peli tälle päivälle. Saan tätä myötä tällä viikolla pelit täyteen, which is nice. Muuten olisi voinut olla tiukkaa.
Mulla tosiaan aika uskomaton viikko tuolla Fire&Forget-liigan puolella.Onkohan tuo tän viikon otteluohjelma tehty kännissä ja läpällä? 13 joukkueella vain yksi peli, neljällä neljä.
Tullaan viikonloppuun ja mulla ei ole vielä pelannut peliäkään eikä pelaa tänäänkään (!) Wayne Simmonds, Dustin Brown, Jake Guentzel, David Backes, Henrik Zetterberg, Brock Nelson, Justin Abdelkader, Brandon Montour, Derek Forbort, Martin Hanzal, Stephen Johns, Travis Sanheim, Francois Beauchemin ja Jonathan Bernier. Brayden Schenn, Paul Stastny ja Scott Hartnell pelasivat jo viikon ainoan pelinsä
Thanks a lot, Al! Good boy. Now to waivers, hush hush.Mulla veskarit saavat maksimissaan kaksi peliä täyteen, siksipä Montoya hälyytettiin hätiin kun Oilersilla sattuu back-to-back -pelit viikolle. Jos se vaikka pelaisi toisen niistä. Mun tuurilla pelaa just sinä päivänä kun Schneiderillä sekä Raskilla on viikon ainoat pelinsä ja joudun jättämään penkille...
Luulin että tarkoitit 1. waiver-vuoron käyttämistä Mrazekiin, mutta onneksi et tarkoittanutkaan joten Mrazek päätyi Lords of the Rinkiin. Detroitilla viikonloppuna B2B ja Howard DTD joten kelpaa mainiosti tällä vähien pelien viikolla.
Luulin että tarkoitit 1. waiver-vuoron käyttämistä Mrazekiin, mutta onneksi et tarkoittanutkaan joten Mrazek päätyi Lords of the Rinkiin. Detroitilla viikonloppuna B2B ja Howard DTD joten kelpaa mainiosti tällä vähien pelien viikolla.
Ei tästä tarvi niin isoa ääntä pitää, on niitä Yahoon servereitä muutkin hakkeroineet.Suunnittelin äsken treidiä Connor McDavidista sarjakakkonen Satanic Satansille. Ihmettelin, kun ei oikein löydy sopivaa kauppatavaraa, ja huomasin että puolet joukkueesta on ihan oikeasti FA-pelaajia! Niinpä päädyin tutkimaan saatanoiden tilastoja.
Tilanne on siinä mielessä erikoinen, että Oxen on voittanut kauden 15 matchupista ainoastaan kuusi ja silti sijoitus on noinkin hyvä eikä kakkossijaankaan ole matkaa kuin kahdeksan pinnaa.