Noo, odotellaan vielä ozon mahdollista saapumista, kun NHL-kaudenkin alkuun on vielä pari kuukautta. Missä vaiheessa syyskuuta meillä oli drafti viime vuonna?
Avaan pelin:
Drafti lauantaina 20.9. klo 17.00?
Eikös tuo ole vähän liian aikaisin? Kausi alkaa 8.10. ja harkkamatsitkin vasta 21.9. Mielestäni paras aika draftille olisi seuraava viikonloppu 27.-28.9.
Eikös tuo ole vähän liian aikaisin? Kausi alkaa 8.10. ja harkkamatsitkin vasta 21.9. Mielestäni paras aika draftille olisi seuraava viikonloppu 27.-28.9.
Mä oon mukana. Tuli eilen kutsu liigaan. Lapsi syntyy samoihin aikohin, joten en ihan täysillä pysty olemaan mukana ainakaan alkukaudesta, mutta yritän parhaani.
Onneksi olkoon! =)Mä oon mukana. Tuli eilen kutsu liigaan. Lapsi syntyy samoihin aikohin, joten en ihan täysillä pysty olemaan mukana ainakaan alkukaudesta, mutta yritän parhaani.
Ja muistutuksena että ahdistavan mustan värin saa pois My Team --> Edit Team Info.
Saatanan saatana! Hyvin alkoi taas. En saa kylla millaan molareille kolmea matsia talle viikolle...
Vaihdetaan Prongeri ykkosveskaan!
Kannattaa varmaan tuota draftia siirrellä, ettei se vaan vahingossa pärähdä mennä läpi tulevana sunnuntaina puolilta öin.
Sopel, Afinogenov, Barrasso <-> Pronger?
Itselläni on tuo 27.9 ja 28.9 viikonloppu töitä. Kuuden aikoihin olen illasta kotona, ja sen jälkeen olisin draftissa mukana. Että jos draftia ei tarvitse ihan 17:00 aloittaa(17:30 käy esim hyvin, sillä silloin missaisi vain muutaman kärkikierroksen), niin tuo viikonloppu käy minulle hyvin.
Minun puolesta voisi siirtää suoraan klo 18:een?