Itse asiassa Bob loukkaantui jo 10 päivää sitten mutta missään vaiheessa ei ole IR-paikalla käynyt. Ja Grigorenko taisi lähteä jo viime viikolla Eurooppaan.
Oho, totta puhut. Katsoin päivämäärätiedot väärin.
Itse asiassa Bob loukkaantui jo 10 päivää sitten mutta missään vaiheessa ei ole IR-paikalla käynyt. Ja Grigorenko taisi lähteä jo viime viikolla Eurooppaan.
Lords of the Rinkille saattoi käydä melkoinen jouluviikko veskareiden kanssa.
- Poimin Carter Huttonin tandemiksi Marek Mazanecille: 2-0-0. 97,7% ja 96,6%.
- Poimin alkuviikosta Mike McKennan: Curtis McElhinney loukkaantui viime yönä.
- Tim Thomas loukkaantui viime yönä: Poimin Jacob Markströmin.
Oho, totta puhut. Katsoin päivämäärätiedot väärin.
Manageri käy kyllä Yahoossa about joka päivä mutta mitään ei tapahdu joten tahallista haitantekoa. Ota joukkue haltuusi.
Ota, mirasane, se uppoava laiva haltuusi. Pelaavat ukot kentälle joka viikko ja thats it. Haamuhakuja FA:sta ei sitten ole pakko tehdä.
Hei, Pitbat olisi halukas tulemaan ottamaan haltuunsa Koirinvaaran joukkueen. Oli jo innokkaana tulossa tälle kaudelle manageriksi. Jos hän nyt ottaa managerislotin, olisi hän sitten valmiiksi mukana myös ensi kaudelle. Mitä sanotte?
Hei, Pitbat olisi halukas tulemaan ottamaan haltuunsa Koirinvaaran joukkueen. Oli jo innokkaana tulossa tälle kaudelle manageriksi. Jos hän nyt ottaa managerislotin, olisi hän sitten valmiiksi mukana myös ensi kaudelle. Mitä sanotte?
Jos kerran edellinen manageri on saamassa potkut, niin tottakai käy että uusi mies astuu ruoriin. Ehkä kuitenkin ensin voisi nykyistä koettaa tavoitella.Hei, Pitbat olisi halukas tulemaan ottamaan haltuunsa Koirinvaaran joukkueen. Oli jo innokkaana tulossa tälle kaudelle manageriksi. Jos hän nyt ottaa managerislotin, olisi hän sitten valmiiksi mukana myös ensi kaudelle. Mitä sanotte?
Carter Hutton has been named the third star of the week. He posted a 3-0-0 record with a 1.33 goals-against average and .960 save percentage after watching Marek Mazanec start 13 straight contests.
Marek Mazanec has been selected as the NHL's rookie of the month. With Pekka Rinne sidelined, Mazanec has excelled despite his limited experience playing in North America. He has a 2.00 GAA and .933 save percentage in 11 games this season.
Jeppistä jee, 138 kudilla aikaiseksi yksi maali. SH% komea 0,7. No, tosiaan onneksi voittaminen ei ole pisteistä kiinni etenkin sen jälkeen kun Canucksin veskoilla tuli kaksi nollapeliä heti viikon alkuun ja neljä viidestä veskakategoriasta olikin voitettu sillä.
Voittoputkessa jatketaan, seuraavaksi vastaan Riikan Dynamo.
GAA lupaa hyvää näin heti alkuun =)Riian Dinamo olisi oikein.
Minulla on uskomaton tappioputki menossa maalivahtien osalta, niin Detroit kuin Pavelec eivät tunnu voittavan mitään otteluita. Myös laukausten määrä viime yönä oli huolestuttavan pieni - ei hyvältä näytä tuleva viikko...
Onks tää ihan normiviikko sunnuntaihin asti? Meinaan aika vähän pelejä tällä viikolla, tekee maalivahdeille tiukkaa.