Jep. Mukana taas. Ehdotettu draftipäivä sopii. Myös myöhempi ajankohta sopii.
Ajankohdasta sen verran, että preferoisin jotain muuta (myöhempää) päivää heti seuraavasta päivästä eli sunnuntaista lähtien. Olen lauantaina vielä poissa maasta. Meneehän drafti autollakin, mutta olisi hienoa päästä osallistumaan kauden aloitukseen ja kohokohtaan ihan livenä.
Edit. Uusista jäsenistä en muuta tiedä kun et Frostburn on ollu parissa liigassa mukana missä itsekin ja ainakin on ne hoitanut kunnialla ja menestyksekkäästi.
- ozo ei ole kirjautunut sisään sitten viime toukokuun.
Kellään beerhunterin sähköpostiosoitetta? Mieheltä kun voisi itseltään kysyä tuon kiinnostuksen perään, kun hän ei sattuneesta syystä välttämättä palstaa kovin aktiivisesti seuraa.
Beerhunterin TeamKoivu on mukana joten liigassa on 20/20 viime vuoden managereista ja Jatkoaika2 sitä myöten täynnä. Valitettavasti Frostburn ja kumppanit jäivät vielä tällä kaudella ulos.
Miksi mulla sanoo:
Your league currently contains an odd number of teams
Viime kausi meni kyllä alusta loppuun niin päin sitä itseään, että ei siihen kyllä voi lopettaa, joten Koirinvaara Barkers on mukana myös (toivottavasti) alkavalla kaudella.
Pahoittelut. Ollut reissussa ja nyt viime päivät flunssan johdosta sängyn pohjalla. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan kenenkään yöunet menneet tämän takia.Kävisitkö liittymässä liigaan, muut olleet kohta jo viikon valmiina.
Uusien kategorioiden kannalla olen. Eli siis taklaukset, blokit ja torjunnat.