Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 566 946
  • 9 693

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Odotellaan tässä nyt vielä kuun loppuun ennen kuin lyödään lukkoon nuo kaksi viimeistä paikkaa. Eli annetaan Ozolle ja Beerhunterille hyvin aikaa tulla mukaan.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Jep. Mukana taas. Ehdotettu draftipäivä sopii. Myös myöhempi ajankohta sopii.

Ajankohdasta sen verran, että preferoisin jotain muuta (myöhempää) päivää heti seuraavasta päivästä eli sunnuntaista lähtien. Olen lauantaina vielä poissa maasta. Meneehän drafti autollakin, mutta olisi hienoa päästä osallistumaan kauden aloitukseen ja kohokohtaan ihan livenä.
 

Särki

Jäsen
Onko kenelläkään tietoa, onko kategorioihin tullut/tulossa jotain uutta ja ihmeellistä?

Samoilla mennään kuin viime kaudellakin? Kaikki päivät ja ajat käy.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ajankohdasta sen verran, että preferoisin jotain muuta (myöhempää) päivää heti seuraavasta päivästä eli sunnuntaista lähtien. Olen lauantaina vielä poissa maasta. Meneehän drafti autollakin, mutta olisi hienoa päästä osallistumaan kauden aloitukseen ja kohokohtaan ihan livenä.

Mites ihmiset olisi lauantai 29.9?
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Lauantai 29. sopii ainoastaan illalla klo 20 jälkeen. Oon muksun kanssa kaksin sen viikonlopun. Toisaalta sitä edeltävänä viikonloppuna on muksun synttärit ja talo täynnä väkeä. No, varailinhan viime vuonnakin kesken synttärijuhlien ja ihan hyvin meni :) mutta onhan tuo itse drafti ehdoton kohokohta ja mahtava startti uudelle kaudelle. Eiköhän hyvä ajankohta löydy, tai sit on sovellettava.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Tänne ei sovi 29.9, kaikki muu tällä tietoa sopii. Lauantai tai Sunnuntai, ei väliä.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minulle ei myös käy kovin hyvin tuo 22. päivä vaan joutuisin ainakin alun varailemaan listoilla. Kummallekaan sunnuntaille ei taida kenelläkään olla esteitä ja pro-kaveri vetää sunnuntainakin kaljaa. Myös tuo 29. päivä käynee.

Uusien kategorioiden kannalla olen. Eli siis taklaukset, blokit ja torjunnat.

Edit. Uusista jäsenistä en muuta tiedä kun et Frostburn on ollu parissa liigassa mukana missä itsekin ja ainakin on ne hoitanut kunnialla ja menestyksekkäästi.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Draftiajankohta ja sen sopivuus on mulle ihan auki, mieluiten sunnuntai kuitenkin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Se voi olla helpompaa, että pidetään drafti sunnuntaina. Muistelisin aiemmilta vuosilta, että sunnuntait on yleensä sopineet ihmisille parhaiten. Mutta lyödään tämä lopullisesti lukkoon, kun liiga on saatu täyteen. Teen sitten virallisen kyselyn draftipäivästä, koska livedrafti on hauskin silloin, kun mahdollisimman paljon porukkaa saadaan siihen mukaan.

Edit. Uusista jäsenistä en muuta tiedä kun et Frostburn on ollu parissa liigassa mukana missä itsekin ja ainakin on ne hoitanut kunnialla ja menestyksekkäästi.

Jatkoajan pre-rankingin voitto ja AnFan suositukset on niin vahva meriitti, että nostaisin Frostburnin tässä vaiheessa ensimmäiselle varasijalle kärkkymään noita mahdollisesti vapaaksi jääviä paikkoja.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kellään beerhunterin sähköpostiosoitetta? Mieheltä kun voisi itseltään kysyä tuon kiinnostuksen perään, kun hän ei sattuneesta syystä välttämättä palstaa kovin aktiivisesti seuraa.
Itse yritin tuota yahoon kautta kuikuilla, mutta näytti siellä olevan salattua mallia.
Ihan vaan sillä kyselen, kun itse uskon miehellä kiinnostusta löytyvän, mutta homma todennäköisesti mennyt ohi toistaiseksi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Laitetaan nyt vielä noita omia drafti ajankohta toiveita, kun työhommat on selvillä syyskuun loppuun asti.
15-16.9 käy mikä vain aika.
22-23.9 mielellään kello 18 alkaen drafti(töitä)
29-30.9 käy mikä vain aika.

Noilla vapaille viikonlopuille on tietenkin erinäisiä muuttujia ehkä vielä tulossa, mutta ne sitten menee ihan omaan piikkiin. Töiden takia en kuitenkaan mielellään draftia missaisi, kerta ne ei kuitenkaan kestä ihan älyttömän myöhään.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kellään beerhunterin sähköpostiosoitetta? Mieheltä kun voisi itseltään kysyä tuon kiinnostuksen perään, kun hän ei sattuneesta syystä välttämättä palstaa kovin aktiivisesti seuraa.

Beerhunterin TeamKoivu on mukana joten liigassa on 20/20 viime vuoden managereista ja Jatkoaika2 sitä myöten täynnä. Valitettavasti Frostburn ja kumppanit jäivät vielä tällä kaudella ulos.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Beerhunterin TeamKoivu on mukana joten liigassa on 20/20 viime vuoden managereista ja Jatkoaika2 sitä myöten täynnä. Valitettavasti Frostburn ja kumppanit jäivät vielä tällä kaudella ulos.

Miksi mulla sanoo:

Your league currently contains an odd number of teams
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Juu, Beerhunter pisti minullekin viestiä, että on mukana. Tämä on siis Jatkoaika2-liigan historian ensimmäinen kerta, kun yksikään joukkue ei vaihdu kausien välillä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viime kausi meni kyllä alusta loppuun niin päin sitä itseään, että ei siihen kyllä voi lopettaa, joten Koirinvaara Barkers on mukana myös (toivottavasti) alkavalla kaudella.

Kävisitkö liittymässä liigaan, muut olleet kohta jo viikon valmiina.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Onks drafti 29.9. vai 30.9.? Pidetäänkö äänestys? Pitäisi vähän miettiä työkuvioita... Drafti menee toki tuplapalkan edelle, mut minulle kuitenkin sopisi lauantai paremmin!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Sellainen olisi toivomus, että drafti pidettäisiin noin klo 19 tai myöhemmin - päivästä (29.9. vai 30.9.) ei niinkään väliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös