Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 566 847
  • 9 693
Tämä ei muuten pidä paikkaansa.

Pitääpäs koska 1 ylimääräinen maalivahdin peli vaikuttaa hitosti enemmän kun yksi ylimääräinen kenttäpelaajan peli.

Eikä tuo sinun laskelmasikaan hirveästi vakuuta. Vaikka se voi hyvinkin olla ihan pätevästi laskettu. Se ei vain kerro maalivahtien reaaliarvosta suhteessa kenttäpelaajiin yhtään mitään.

Itseasiassa se kertoo juurikin sen.

Odotahan vain sitä kun joku päättää penkittää maalivahdit ensimmäisen kerran tulevalla kaudella, ja joku toinen sitten päättää vetää siitä herneet nenäänsä ja haukkua tämän raukkikseksi.

Ei se minua liikauta, tuostahan on monta kertaa sanottu että valid tactic.
Jos joku siitä vielä jaksaa herneet vetää nenään niin oma on päänsärkynsä.

Tässä kohtaa mainitsen että tuon taktiikan käyttö ei kuulu omiin tapoihini kuin semmoisessa tilanteessa jossa oman maalivahdin peluuttaminen saattaa hävitä minulle kategorian ja vastustajalla ei ole mahdollisuutta enää voittaa tuota kategoriaa muilla keinoin.

Omalta osaltanikin kaikki taitaa olla sanottu tämän asian tiimoilta.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Repen mielipiteille ääni täältä, hyvin paljon samoilla linjoilla ollaan. Toki nuo Mirasanen sanelemat kategoriat käy, ei sen puoleen. Mutta eikös blokit ole kenttäpelaajien torjunnat? Eli huonojen joukkueiden läskit jotka eivät kerkiä kiekkojen alta pois pärjäävät tässä. Noin hieman karrikoiden.
 
Repen mielipiteille ääni täältä, hyvin paljon samoilla linjoilla ollaan. Toki nuo Mirasanen sanelemat kategoriat käy, ei sen puoleen. Mutta eikös blokit ole kenttäpelaajien torjunnat? Eli huonojen joukkueiden läskit jotka eivät kerkiä kiekkojen alta pois pärjäävät tässä. Noin hieman karrikoiden.

Eli Dustin Byfuglienin, Alexander Ovechkinin ja Kyle Wellwoodin arvo nousi juuri ainakin 40 paunan verran verrattuna muihin kenttäpelaajiin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Itseasiassa se kertoo juurikin sen.

Ai että Henrik Lundqvist on arvokkaampi kuin Alexander Ovechkin ja Sidney Crosby yhdessä? Noin minä sinun suhdelukusi ymmärsin, ja siksi pidän sitä täysin yhdentekevänä.
 

Särki

Jäsen
Alkuperäistä live-draftia ei pidä mennä muuttamaan, se on tämän pelin kohokohta.

Jos kenttäpelaajille otetaan kaksi pistekategoriaa mukaan, silloin myös maalivahdeille torjunnat.
Yksi vaihtoehto on ottaa mukaan pelkät taklaukset, ne kun ovat näistä uusista kategorioista selvästi mielenkiintoisimmat.
 
Ai että Henrik Lundqvist on arvokkaampi kuin Alexander Ovechkin ja Sidney Crosby yhdessä? Noin minä sinun suhdelukusi ymmärsin, ja siksi pidän sitä täysin yhdentekevänä.

Missään yksittäisessä joukkueessa ei tule olemaan 18 kappaletta Ovechkineja tai Concussion Crosbyjä.

EDIT: ja sitäpaitsi yksittäisten pelaajien sotkeminen kaavaan jossa puhutaan koko joukkueesta ei liity tähän asiaan millään tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
EDIT: ja sitäpaitsi yksittäisten pelaajien sotkeminen kaavaan jossa puhutaan koko joukkueesta ei liity tähän asiaan millään tavalla.

Sinähän sen teit kun väitit maalivahtia 2.77 kertaa arvokkaammaksi kuin kenttäpelaajaa.
Ja yksittäisistä pelaajista tulee lopulta koko joukkue.

Lisätään tähän nyt vielä tämmönen matemaattinen lasku pelaajan arvosta kategorioihin:

2 maalivahtia vaikuttaa 4 kategoriaan = 200%
18 pelaajaa vaikuttaa 13 kategoriaan = 72.22%

Joten maalivahti on 2.77 kertaa arvokkaampi kuin kenttäpelaaja.


Jos torjunnat olisi mukana niin luku olisi 3.46 kertainen.

Ennen taklauksien ja blokkien mukaan tuloa luku oli 3,27

Korjatkaa jos olen laskenut väärin.

Minä vain muutin nuo yksittäiset kenttäpelaajat ja maalivahdin nimiksi. Lähinnä osoittaakseni sen ettei tuo sinun laskukaava mielestäni toimi. Ei vaikka yksittäisellä maalivahdilla on helpompi voittaa maalivahtien kategorioita, kuin yksittäisellä kenttäpelaajalla on voittaa kenttäpelaajien kategorioita.
Maalivahtien arvolle suhteessa kenttäpelaajiin ei vain ole mitään yksinkertaista, tai edes monimutkaista laskukaavaa. Ei ainakaan ilman pelaajien nimiä. Sillä ilman tietoa siitä mihinkä kategorioihin pelaaja vaikuttaa ja kuinka paljon, ei voida laskea yhtään mitään.
Ainoat faktat mitkä voi laskea ilman nimiä, on maalivahtien/kenttäpelaajien kategorioiden suhteellinen vaikutus pisteisiin. Se minkä osan noista pisteistä sitten milloinkin saa, riippuu sitten taas niistä pelaajista jotka on onnistunut joukkueeseensa haalimaan.
Pelaajan vaikuttavuus joukkueeseen on siis useimmiten monen asian summa, mikä tekee yksinkertaisen arvonlaskemisen todella vaikeaksi. Ja juurikin siihen perustuu tämän pelin viehättävyys. Kaikki vaikuttaa kokonaisuuteen, ja yhtä oikeaa tapaa koota joukkue ei ole.

Mutta anteeksi vaan kaikilta muilta tämä turha jankkaaminen. Vaikka tämä nyt osaltaan liittyykkin itse peliin, ei tämän sisältöarvo kuitenkaan ole mitenkään huikaisevaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
En mä kyllä ymmärrä missä kohtaa sulta meni koko pointti ohi..

Siinä kohtaa varmaankin meni pointti ohi kun sinä väitit maalivahdin olevan 2.77 kertaa arvokkaampia kuin kenttäpelaajan.
Sinun kaavasi kun ei minun mielestäni kerro maalivahtien arvosta suhteessa kenttäpelaajiin yhtään mitään.
Se kyllä kertoo sen, että yksi maalivahti voi saada 2.77 kertaa enemmän pisteitä maalivahtien kategorioista, kuin yksi kenttäpelaaja kenttäpelaajien kategorioista, jos ne haluaa jakaa tasaisesti koko joukkueelle.
8 pistettä / 2 maalivahdilla on 4 voitettua pistettä per nuppi.
26 pistettä / 18 kenttäpelaajalla on ~1.444 voitettua pistettä per nuppi.

Kertooko tuo sitten tosiaan sen, että maalivahti on 2.77 kertaa arvokkaampi kuin kenttäpelaaja? Tai että saadaksesi kenttäpelaajasta yhtä paljon irti kuin maalivahdista, pitää kenttäpelaajan pelata 3 peliä enemmän? Minun mielestäni ei. Minusta se kertoo vain sen, että maalivahtien pisteet voi saada pienemmällä määrällä pelaajia kuin kenttäpelaajien pisteet. Eri mieltä saa toki olla.
 

Ihan ilman vittuilua yritän vielä kerran selventää asiaa:

Tuo mainitsemani suhdeluku on vain ja ainoastaan ja vain ainoastaan vertailu yhden kenttäpelaajan arvosta kenttäpelaaja kategorioihin vs yhden maalivahdin arvosta verrattuna maalivahti kategorioihin.

Jos tässä nyt on jotain epäselvyyttä vielä sen kanssa että kuka/mitä/missä/häh niin lisättäköön se fakta että tässä liigassa on 20 osaavaa ja tietävää manageria joista tuskin kukaan on "paska" tekemään live draftia (ellen ole täysin ymmärtänyt väärin).

Toki on ero helvetin hyvillä ja keskiverroilla esim Bosco (helvetin hyvä) ja minä (keskiverto) mutta kyse ei ole siitä.

Miten perkeleessä tässä enää osaa selittää sen ettei 20 joukkuetta tule täyttymään vitun 10 Crosbystä ja 8 Ovechkinista per perkeleen joukkue vaan että tämä homma menee tasaisesti draftin mukaan. Jos keskiarvolla matemaattisesti katsoo tuota kenttäpelaajien suhdetta omiin kategorioihin VS maalivahtien suhdetta maalivahtien kategorioihin on tuo suhdeluku ilman torjuntoja ja taklausten ja blokkien kanssa juurikin se 2.77 kenttäpelaajaa maalivahtia kohti. Se miten sinä haluat omien Lundgvist perverssioiden kanssa asiaa väännellä niin sillä ei ole mitään tekemistä enää matematiikan kanssa.

Jos perkele tästä asiasta vielä meinaat kiistellä niin matemaattisia kaavoja pöytään, jos et osaa/kaveri ei osaa/ et ymmärrä niin se ei sitten ole minun vikani.

Jos olen väärässä ja matematiikan professori tule kertomaan minulle suhdeluvun oikean laskukaavan niin kiitän korjauksesta.

Vielä loppuun mainitsen että tässä ei ole mitään henk koht juttua.
Meikäläinen pitää repestä managerina ja tyyppinä kyllä, mutta jos ei meinaa saada viestiään perille oikein kenellekkään niin yritetään sitten vähän vahvemmin sanoin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Minulle aukesi tuo Tweetyn matematiikka ja allekirjoitan nuo luvut.

Mutta tässä on heitetty kaksi keskustelun arvoista mielipidettä ilmaan.

Repe mainitsi voittomaaleista, joka tosiaan on osittain tuuritilasto. Siten sen poistamisesta voitaisiin keskustella nyt, kun kenttäpelaajille tuli pari ylimääräistä tilastoa.

Blokit ei aivan niin tuuritilasto ole, sillä pelaajienhan ei ole maalivahtien tavoin laittaa kroppaa likoon ja mennä kiekkojen eteen. Jotkut vain tekevät sitä enemmän kuin toiset.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Repe mainitsi voittomaaleista, joka tosiaan on osittain tuuritilasto. Siten sen poistamisesta voitaisiin keskustella nyt, kun kenttäpelaajille tuli pari ylimääräistä tilastoa.

Ei nyt aleta hölmöilemään ja pilaamaan hienoa liigaa :(

Jostain syystä noita "tuurimaalien" tekijöitä arvostetaan NHL:ssä valtavasti ja voittomaalin tekijä on usein ottelun ykkös- tai kakkostähti, vaikka ottelu päättyisikin 6-2.

Kategoriat ja säännöt on kuitenkin kaikille samat ja jokainen saa panostaa draftissa mihin itse haluaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jos perkele tästä asiasta vielä meinaat kiistellä niin matemaattisia kaavoja pöytään, jos et osaa/kaveri ei osaa/ et ymmärrä niin se ei sitten ole minun vikani.

Ainoa kiistelyn aihe on ollut se, että sinä väitit alunperin maalivahtien olevan 2.77 arvokkaampia kuin kenttäpelaajien. Minä olen väittänyt että ei ole.
Ja mitä useammin minä luen nämä viestit läpi, sitä vakuuttuneempi minä olen siitä että me ollaan molemmat väännetty täysin eri asioista.

Minä olen koko ajan vääntänyt yksittäisen pelaajan absoluuttisesta arvosta, en mistään keskiarvoista, tai keskiarvoisesta vaikutuksesta joidenkin kategorioiden sisällä. Ja sen takia minä otin sen pelaaja esimerkinkin. Koska minun lähestysmiskulmastani se oli ihan validi pointti.
Mutta minä voin kyllä nostaa käden ylös sen merkiksi että koko jutun alunperin väärin. Sen verran kuitenkin puolustaudun, että lause "Joten maalivahti on 2.77 kertaa arvokkaampi kuin kenttäpelaaja." jättää sen verran tulkinnanvaraa että kaltaiseni idiootin on helppo ymmärtää se väärin.

Voin siis allekirjoittaa sen, että yksittäisen maalivahdin vaikutus on suhteessa korkeampi maalivahtientilastoihin, kuin yksittäisen kenttäpelaajan vaikutus kenttäpelaajien tilastoihin. Tosin sen olisin voinut allekirjoittaa jo ennen tätä turhaa vääntämistäkin.

Kiitos ja anteeksi.


Ja voittomaalien poistamiselle jyrkkä EI. Sillä vaikka se onkin osittain tuuritilasto, niin kovat maalintekijät senkin tilaston kärjessä kuitenkin on.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kategoriat ja säännöt on kuitenkin kaikille samat ja jokainen saa panostaa draftissa mihin itse haluaa.

Juurikin näin.

Eiköhän siis pidetä säännöt tällaisina ja katsota, miten kaksi kenttäpelaajille tullutta uutta kategoriaa vaikuttaa maalivahtien arvostukseen draftissa.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Maalivahdeille olisi ollut aihetta lisätä torjunnat, eli repen kanssa samoilla linjoilla.

Terveisin nimimerkillä toissakaudella mestaruuteen liigan toiseksi paskimmalla maalivahtikaksikolla (Columbuksen Mason/Garon), viime kaudella ensimmäisen veskarinsa vasta yhdeksännellä kierroksella varannut ja siitä huolimatta mestaruuden voittanut sekä maalivahtien lepuuttamisesta itkua heti viime kauden ensimmäisellä kierroksella kuunnellut manageri.
 

Särki

Jäsen
Juurikin näin.

Eiköhän siis pidetä säännöt tällaisina ja katsota, miten kaksi kenttäpelaajille tullutta uutta kategoriaa vaikuttaa maalivahtien arvostukseen draftissa.

Mikä näissä maalivahtien arvostuksessa on ollut vikana, kun moisilla kategorialisäyksillä pitää hakea muutoksia?
Huono ratkaisu, Boscon, Repen (ja monen muiden?) kanssa torjuntojen kannalla.

Ei nyt aleta hölmöilemään ja pilaamaan hienoa liigaa :(

Jostain syystä noita "tuurimaalien" tekijöitä arvostetaan NHL:ssä valtavasti ja voittomaalin tekijä on usein ottelun ykkös- tai kakkostähti, vaikka ottelu päättyisikin 6-2.

Kategoriat ja säännöt on kuitenkin kaikille samat ja jokainen saa panostaa draftissa mihin itse haluaa.

Mutta näillä lisäyksillä ohjataan draftausvalintoja liiaksi suuntaan jossa maalivahteja ei joukkueessa juurikaan tarvita.

Tämä on kyllä hassua, "oikeassa änärissä arvostetaan voittomaalin tekijöitä jne" ja pelataan muka kuin oikeat mangerit ja toisaalta penkitetään maalivahdit sivuun. Koskahan "oikeassa änärissä" on maalivahdit availleet luukkuja?
 
Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Olen tässä pohdiskellut sääntöuudistuksia ja tullut seuraavaan tulokseen.

Taklaukset: Otetaan mukaan
Blokit: Otetaan mukaan
Maalivahtien torjunnat: Jätetään pois

Viimeisen perustelen sillä, että tuo kategoria ei kerro oikeastaan mitään maalivahdin hyvyydestä, vaan tuohon vaikuttavat enemmän:
- Vastustajan joukkueen hyvyys (miten paljon laukovat)
- Oman joukkueen huonous (miten paljon antavat vastustajan pitää kiekkoa ja päästä laukomaan)

Tuo myös tasapäistää maalivahteja. Jonkun huippujoukkueen kovan puolustuksen takana pelaava kassari voi saada hyvän päästettyjen maalien keskiarvon, mutta hän häviää varmasti torjuntojen määrässä jonkun jumbojoukkueen maalivahdille, joka on kiekkosateessa joka pelissä.

Bostonia vastaan lauottiin viime kaudella toiseksi eniten NHL:ssä. Sen sijaan häntäpäähän sijoittunut Devils antoi vastustajien laukoa vähiten tätä vastaan. Thomas torjui lähes saman määrän viime kaudella kuin Kiprusoff, vaikka pelasi 14 peliä vähemmän.

Jos halutaan puhua, että torjunnat eivät kerro maalivahdin hyvyydestä mitään, niin mitä esimerkiksi aloitusvoitot tai laukaukset kertovat kenttäpelaajan hyvyydestä? Niinpä. Kenttäpelaajilla kaikki kategoriat ovat näitä, joissa määrä voittaa laadun. Maalivahdeilla niitä on ainoastaan puolet, tai käytännössä yksi, koska nollapelit kuitenkin sen verran harvinaisia ja nämä voisi laskea myös enemmän laadusta kertovaksi kategoriaksi kuin määrästä kertovaksi. Miksei maalivahdeille voisi antaa toista kategoriaa voittojen ohella, joka kannattaisi maalivahtien pelimäärän maksimoimiseen? Näin on kenttäpelaajien osalta jokaisessa kategoriassa (kenties +/- tilastoa lukuunottamatta). Mitä enemmän pelejä, sitä parempi. Veskareilla tilanne on käytännössä päinvastainen. Kolme hyvää peliä alkuviikosta (2-3 voittoa, 1 nollapeli ja hyvät tilastot) ja se on sitten siinä; turha enää peluuttaa veskareita, ei ainakaan jokaisessa pelissä vaan valikoiden, jos sitäkään.

Jos komissaari päättää, ettei torjunnat kelpaa tähän liigaan, niin sen mukaan mennään sitten, mutta en ymmärrä miksi näitä ei voisi ottaa mukaan, enkä noista perusteluistakaan niiden hylkäämiseksi ole samaa mieltä.

Torjunnat on myös tilasto joka houkuttelee kaikenmailman väliaikaismaalivahtien nostamiseen vapaista joukkueeseen jotta saa torjuntoja ja ehkä toivottavasti voittoja enemmän.
Torjuntojen mukana olo johtaa yleensä maalivahtirumbaan joka itselle ei ainakaan ole ollenkaan mieluisaa.

Toisekseen noista maalivahtien arvoista voi olla montaa mieltä mutta miettikääpähän asia näin päin että nyt näillä kategorioilla 18(+3bench?) kenttäpelaajaa vaikuttaa 13 kategoriaan ja 2(+3bench?) maalivahtia vaikuttaa 4 kategoriaan.

Jos torjunnat olisi mukana vaikuttaisi kaksi pelaajaa(+mahdollinen bench) jopa viiteen kategoriaan.

Nykyisellään tilanne on jo sellainen, että näitä kaikenmaailman väliaikaismaalivahteja nostellaan sieltä. Siitä pitää huolen maalivahdeilta vaadittava minimiottelumäärä. Siellä on usein nosteltu vähän pelaavia kakkosveskareita siinä toivossa, että heiltä saa viikon aikana sen yhden tai kaksikin lisäottelua, jotta saa edes vaadittavat kolme ottelua haalittua kasaan. Tämä tilanne ei mielestäni eroa mitenkään siitä, jos niitä veskareita nosteltaisiin sieltä torjuntamääräkategorian vuoksi. Tai no on siinä se ero, että jälkimmäisessä tapauksessa niitä nostetaan sen takia kun veskareilla katsotaan olevan jotain arvoa, ensin mainitussa sen takia kun veskareihin ei hirveästi tarvi nykyisellään (siis jo viime kauden kategoriajaolla) sijoittaa vaan riittää kun saa vaadittavat kolme ottelua kasaan. Maalivahteja siis nostellaan nykyisellään pelkästään sen takia, että pääsisivät käymään jäällä edes muutaman minuutin ajaksi.

Toisekseen siellä vapaissa pelaajissa on nykyisellään jo niin vähän pelaavia veskareita, ja torjuntakategorian myötä niitä olisi muutama vähemmän, jottei tuosta saisi minkäänlaista rumbaa aikaiseksi. Tai jos joku haluaa kierrättää Alex Auldia ja Peter Budajta, niin se on hänen oma asiansa. Tuskin näiltä yleensä pelejä saa, tai jos on päivää etukäteen tiedossa kyseisten veskojen startti, niin kyllä ne sieltä joku nykyiselläkin kategoriajaolla poimii riveihinsä saadakseen vaadittavan pelimäärän täyteen.

Vaikea nähdä torjuntojen lisäävän maalivahtirumbaa. Yksinkertaisesti 20 joukkueen liigassa se ei ole mahdollista. Aiemmin siellä on ollut jo niin vähän kakkosveskareita vapaissa, ja torjuntamäärän myötä luulisi, että siellä olisi jatkossa vielä vähemmän.

Mitä tulee tuohon kehotukseen miettiä, niin 18 kenttäpelaajaa vaikuttaa 13 kategoriaan. 90% avauskokoonpasta vaikuttaa 76% käytössä olevista kategorioista. Kertoo mielestäni, että kenttäpelaajat ovat melkoisen arvokkaita. Pelkkiin kenttäpelaajiin sijoittamalla voi voittaa kaikki ottelut, vaikkei olisi yhtään veskaria joukkueessa!!!!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Voidaan tehdä äänestys torjuntakategorioista ja mennään enemmistön mielipiteen mukaan.

Kysymys on: Otetaanko "torjunnat" -kategoria mukaan. Alla lista pelimme managereista. Lainatkaa tuo lista viestiinne ja lisätkää oma mielipiteenne listaan (lisäsin tuohon jo muutaman, kenen mielipide on tullut selville).

1. AnFa
2. TweetyLeaf
3. vilpertti
4. repe_joke (KYLLÄ)
5. #97
6. Hilmanuutti
7. InSideHockey
8. Sorppa
9. Olpa
10. Bosco (KYLLÄ)
11. Janda
12. Särki (KYLLÄ)
13. SammyD
14. finnjewel
15. mirasane (EI)
16. beerhunter
17. ozo
18. Gaff
19. Weissflog
20. Tollisko

Äänestys päättyy keskiviikkona 7.9.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mulle on ihan sama, samat säännöt ne on kaikille ja kaikilla etukäteen tiedossakin jopa.

1. AnFa
2. TweetyLeaf
3. vilpertti (ihansama)
4. repe_joke (KYLLÄ)
5. #97
6. Hilmanuutti
7. InSideHockey
8. Sorppa
9. Olpa
10. Bosco (KYLLÄ)
11. Janda
12. Särki (KYLLÄ)
13. SammyD
14. finnjewel
15. mirasane (EI)
16. beerhunter
17. ozo
18. Gaff
19. Weissflog
20. Tollisko
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
1. AnFa
2. TweetyLeaf
3. vilpertti (ihansama)
4. repe_joke (KYLLÄ)
5. #97
6. Hilmanuutti
7. InSideHockey
8. Sorppa
9. Olpa (KYLLÄ)
10. Bosco (KYLLÄ)
11. Janda
12. Särki (KYLLÄ)
13. SammyD
14. finnjewel
15. mirasane (EI)
16. beerhunter
17. ozo
18. Gaff
19. Weissflog
20. Tollisko
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
1. AnFa (Kyllä)
2. TweetyLeaf
3. vilpertti (ihansama)
4. repe_joke (KYLLÄ)
5. #97
6. Hilmanuutti
7. InSideHockey
8. Sorppa
9. Olpa (KYLLÄ)
10. Bosco (KYLLÄ)
11. Janda
12. Särki (KYLLÄ)
13. SammyD
14. finnjewel
15. mirasane (EI)
16. beerhunter
17. ozo
18. Gaff
19. Weissflog
20. Tollisko
 
1. AnFa (Kyllä)
2. TweetyLeaf (EI)
3. vilpertti (ihansama)
4. repe_joke (KYLLÄ)
5. #97
6. Hilmanuutti
7. InSideHockey
8. Sorppa
9. Olpa (KYLLÄ)
10. Bosco (KYLLÄ)
11. Janda
12. Särki (KYLLÄ)
13. SammyD
14. finnjewel
15. mirasane (EI)
16. beerhunter
17. ozo
18. Gaff
19. Weissflog
20. Tollisko
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mutta näillä lisäyksillä ohjataan draftausvalintoja liiaksi suuntaan jossa
maalivahteja ei joukkueessa juurikaan tarvita.

En ottanut viestissäni kantaa maalivahtikategorioihin, mutta voittomaalien poistamiseen kommentoin että ei missään nimessä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
1. AnFa (Kyllä)
2. TweetyLeaf (EI)
3. vilpertti (ihansama)
4. repe_joke (KYLLÄ)
5. #97
6. Hilmanuutti
7. InSideHockey (molemmat käy yhtä hyvin)
8. Sorppa
9. Olpa (KYLLÄ)
10. Bosco (KYLLÄ)
11. Janda
12. Särki (KYLLÄ)
13. SammyD
14. finnjewel
15. mirasane (EI)
16. beerhunter
17. ozo
18. Gaff
19. Weissflog
20. Tollisko
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös