Mulle on ainakin henkilökohtaisesti, yksi vitun sama mitenkä tässä pelissä pärjää. Itseäni ei kuitenkaan kiinnosta pärjätä kusettamalla.
Ongelmahan tässä "kusetuksessa" syntyy vain ja ainoastaan jos joku on niin sinisilmäinen että uskoo kaiken kyseenalaistamatta myyjän motiiveja lainkaan. Ostajan vastuu, missä pelaa?
Etenkin kun tämä sama tapaus heitti Averyn waiveriin, vain sen takia mies on nyt muutaman viikon sivussa.
Mitääh?! Oho, olipa ehtinyt jo kadota pääsivulta. Aika hurja liike, mikäs mun waiver priority olikaan?
Kaksi sanaa: David Alfonso Backes!Mulla olisi ykkösprioriteetti. Ketä tarjoat vaihdossa siihen ykkösprioriteettiin (eli että ottaisin Averyn)?=)
Mihinkä tässä voi sitten vetää rajan että mikä kauppa oli kusetus ja ryöstö ja mikä oli vain hyvä kaappaus? Kuka sen vetää? Perustetaanko treidivaliokunta tutkimaan kaikki treidit suurennuslasilla?
Etenkin kun tämä sama tapaus heitti Averyn waiveriin, vain sen takia mies on nyt muutaman viikon sivussa.
Hmmm... tässä herää kyllä väkisin ajatus, että sotkeeko tuo pelaaja noilla muuveillaan koko liigan. Mitä jos Briere loukkaantuu pariksi viikoksi ja hän heittää senkin waiversiin? Siinähän pienimmän waiver-numeron omistava pelaaja saa suhteetonta etua.
Pitänee nyt todeta, etten voi tietää, miksi Avery on heitetty waiveriin. Kuitenkin jos miettii miehen arvoa jäälle palatessaa, niin jotenkin oudolta waiveriin nakkaus vaikuttaa, etenkin kun ir-listalla olisi ollut tilaa.
Ja jottei jää kenellekkään epäselväksi, niin minähän tuosta kaupasta pistin mailia kaikille, jotta pitääkö moiset hyväksyä vai ei. Ja minusta oli ihan hyvä, että näistä jutuista tehdään joku selkeä linjanveto, ettei jatkossa moisia edes tule, tai niistä on ainakin joku ennakkopäätös olemassa.
Ja jos joku nyt pahoitti tästä mielensä, niin anteeksi.
Luotan joka tapauksessa mirasanen kykyyn toimia commissionerina.
Hyviä uutisia Skinnylta. Yahoo! aikoo vihdoinkin alkaa tosissaan panostamaan pelaajien position eligibilityihin. Lähiviikkoina meinaavat vissiin ottaa käyttöön jonkin mystisen systeemin, jonka avulla pelaajien pelipaikkatiedot päivittyvät nykyistä nopeammin. Otan tämän tiedon lähes liikuttuneessa tilassa vastaan...
Ei.Meinasikohan tämä nyt jopa sitä, ettei senttereitä olisi enää kahta kertaa enempää kuin laitureita?
Mystinen tämä heidän nykyinenkin systeemi on, sillä esim minulla Straka on yahoon omassa depth chartissa ykkösketjun vasenlaita, mutta tiukasti pelkällä sentterin lätkällä menee pelissä eteenpäin.
Huonompaan päinhän homma ei voi uudistuksessa mennä? Eihän?
Tää W-statuksien odotettu muutosprosessi voi vaikuttaa yllättävänkin paljon joukkueiden välisiin voimasuhteisiin, mikäli W-statuksia ei jaeta "tasapuolisesti."
Eipä niitä päiviä montaa ole, kun joutuu jotain tyyppiä penkillä istuttamaan. Ja lähes aina sinne penkille voi heittää jonkun 0+1 tyypin, joten vaikutus voimasuhteisiin on hyvin pieni.
Enemmän voimasuhteisiin vaikuttaa Averyn ja Sourayn tasoisten pelimiesten viskominen waiveriin.
Itseäni ihmetyttää myös managerit jotka vapaaehtoisesti aloittavat jokaisen viikon 0-4 tilanteesta eivätkä halua korjata tilannetta.
E: Nastatpojat saa näköjään Sourayn itse waiverista takaisin, jos näkevät sille tarvetta. Mutta olisi siellä omasta mielestäni turhempiakin äijiä ollut.
Pois heitettyä pelaajaa ei voi itse poimia takaisin ennenkuin pelaajalla on ollut FA-status.
Siinä tapauksessa, tyhmyydestä sakoitettaan tässäkin tapauksessa todella paljon. Hyvän matkaa yli 100 tehopistettä hävisi, ja tilalle tuli todella paskasti kauden aloittanut Coloradon maalivahti. Kovat on hinnat maalivahdeilla.
Kuten sinä itse?