Alexander Frolov - Jason Spezza - Ales Hemsky
Alexander Semin - Henrik Sedin - Bill Guerin
Ruslan Fedotenko - Martin Straka - Steve Bernier
Ethan Moreau - Todd White - Nikolai Zherdev
Valtteri Filppula
Tony Salmelainen
Paul Mara - Anton Volchenkov
Darryl Sydor - Toni Lydman
Colin White - Vitaly Vishnevski
Mattias Norstrom
Kari Lehtonen
Antero Niittymäki
Semmonen joukkue tuli tällä kertaa. Ehkäpä paras draftini tämän liigan historiassa, joka ei tosin ole mikään saavutus.
Senttereihin olen enemmän kuin tyytyväinen, vaikka Crosby ja Thornton jäikin saamatta. Noilla miehillä mennään kuuhun, ja tullaan takaisinkin.
Laitureissa on jonkun verran kysymysmerkkejä, mutta niissäkin riittää laatua kahteen kenttään, sekä potenttiaalia nostaa viime kautisia tehoja kolmanteen.
Ainoastaan Moreaun draftaamisen älykkyyttä ihmettelen, mutta kait sillekkin joku suunnitelma oli, kun olin miehen etukäteislistalle laittanut.
Pakisto ei ole huikea, mutta eipä tässä pelissä hyvällä pakistolla ole ennekään pitkälle menty. Concharin meneminen vähän ennen omaa vuoroa hieman korpeaa, mutta minkäs teet.
Maalilla on sitten vain suomalais edustusta, ja luulisi sen riittävän tällä kaudella tarvittaviin peleihin. Lehtonen on lähtökohtaisesti ykkönen, ja pelannee loistavan kauden. Niittymäki lienee kakkonen, mutta on enemmän kuin kykeneväinen ottamaan ykkösen paikan, jos saa kunnon näyttöpaikan.
Overall, mä pyyhin Teillä lattioita tällä kaudella.
P.S. Ammattilaisilta kysymys, kuka teki parhaan rosvouksen tämän kertaisessa draftissa?