Olen kyseisen henkilön nähnyt tulosruudussa luistimet jalassa, joten lisätään hänetkin listaan, vaikka on ehkä tunnetumpi jostain muusta kuin lätkästä:
Kimi "Hallintopäällikkö" Räikkönen.
Vai hallintoministeri..? Molempia on taidettu käyttää.
Olen kyseisen henkilön nähnyt tulosruudussa luistimet jalassa, joten lisätään hänetkin listaan, vaikka on ehkä tunnetumpi jostain muusta kuin lätkästä:
Kimi "Hallintopäällikkö" Räikkönen.
Miika "Miika Wiikman" Wiikman
Toivottavasti ei ole jo tässä ketjussa aiemmin:
Petteri Nummelin (Maajoukkue) = Cartman
Eikös se Cartman ollut Nurmisen Pasi? Sai nimensä siitä kun oli lyhyt ja leveä ja vähintäänkin yhtä kiukkuinen kuin Eric Cartman. Minä en ainakaan ole kuullut tuota tarinaa että Nummelinia olisi Cartmaniksi kutsuttu.
Jaa-a, enpä mene varmaksi sanomaan. On tuo Nummeliinin poika niin ikään yhtä pitkä, leveä kuin syväkin :)
Toivottavasti ei ole jo tässä ketjussa aiemmin:
Teemu Laine (Tappara) = Virmanen
Tämän alkuperä olisi kiva tietää, lähinnä että kuka sen keksi.
Vanhempaa Lukko osastoa: Pakkipari Älä ja Ala elikkäs Pasi "Älä" Huura ja Timo "Ala" Kulonen.
Huuraa kutsuttiin myös "Huuran hukaksi" miehen kiekollisten taitojen ansiosta. Kulonen puolestaan oli jossain vaiheessa "Punakuono", taisi nimittäin keppana maistua vähän enemmänkin ja nokka punotti sen mukaan.
Saiko muuten tuo Huuran "Huuranhukka"-nimi alkunsa siitä Radiomafian jokasunnuntaisesta kiekkopakinasta, jossa näyttelijä Raimo Grönberg luki Timo Kanervan kirjoittamia "Reiska"-juttuja? Tämä "Reiskahan" oli varsinainen jääkiekon asiantuntija, tunsi jokaisen pelaajan ja oli jokaisen kanssa pelannut jossain vaiheessa ja oli myös parempi kuin yksikään sen aikaisista pelaajista. Tuossa ohjelmassa minä ensimmäistä kertaa kuulin Huurasta tätä nimitystä käytettävän, kun "Reiska" ruoski Huuraa jostain alimpana miehenä tapahtuneesta kiekonmenetyksestä. Oma osansa oli tottai kai tuon aikaisella Joel Hallikaisen jättihitillä "Kuurankukka", josta "Huuranhukka" on helppo vääntää.
Kerhon aikoina Kulosta kutsuttiin yleisesti "pizzalapioksi".Kulonen puolestaan oli jossain vaiheessa "Punakuono", taisi nimittäin keppana maistua vähän enemmänkin ja nokka punotti sen mukaan.