Metsästäjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JVDT
Päivä päivältä lukiessani NHL-uutisia yhä todennäköisemmältä vaikuttaa, että se HIFKin Lostedt on sittenkin kuuma nimi tulevassa SM-liigassa tosin läpimurtonsa tekevän Paukkusen jälkeen tietysti.
Keyman kirjoitti:Teemu Nurmi, Tappara
Koskenkorva kirjoitti:Joni Myllykoski, Kärpät
J - M Aaltonen, Kärpät
Tomi Mustonen, Kärpät
Jos minä sain paskaa niskaan (omilta kuten aina - tai no sama sällihän se aina minulle vittuilee) kun olin vahingossa laittanut että Lehtosta lahjakkaampi ja jo kokeneempi Joensuu tekee tuon 30 pistettä (piti laittaa 20) niin toivottavasti muut Bluesfanit hiukan kertovat sinulle miten on...kkiona kirjoitti:Mikko Lehtonen, Blues. Ykkös-tai kakkoskentässä tulee kevyesti yli 30 pistettä kaudessa...
Iso Vaalee kirjoitti:Toinen varteenotettava ehdokas on KalPan puolustaja Samuli Suhonen. Mies tekee puolustajalle erinomaiset 23 pistettä, ja valitaan vuoden tulokkaaksi..
korkki kirjoitti:Jos minä sain paskaa niskaan (omilta kuten aina - tai no sama sällihän se aina minulle vittuilee) kun olin vahingossa laittanut että Lehtosta lahjakkaampi ja jo kokeneempi Joensuu tekee tuon 30 pistettä (piti laittaa 20) niin toivottavasti muut Bluesfanit hiukan kertovat sinulle miten on...
Oikeasti liigassa ei ole montaa kaveria jotka tekisivät tuon 30 pistettä kaudessa ja tuskin nuori Lehtonenkaan sitä tekee, tai ennemmin ainakin Joensuu vaikka tuskin hänkään.
kkiona kirjoitti:No kun huomasin, että täällä on huumorimiehiä enemmänkin, niin ajattelin itsekin vitsailla.. esim: tässä on yksi parhaista: Nakkisormi kirjoitti:
Daniel Widing, uskon kaverin tekevän noin 35 pistettä, jos terveenä pysyy.
hahahaha miten joku josta kukaan ei oo koskaan missään kuullut vois tehdä 35 pistettä! Melkein putosin tuolilta luettuani tuon!
Shejbal kirjoitti:Widing teki viimekaudella Pelicansissa 28 pistettä, joten ei tuos nyt kauhean pitkä matka siihen 35:n ole.
Tommy kirjoitti:Mikko Lehtonen, Blues.
korkki kirjoitti:Jos minä sain paskaa niskaan (omilta kuten aina - tai no sama sällihän se aina minulle vittuilee) kun olin vahingossa laittanut että Lehtosta lahjakkaampi ja jo kokeneempi Joensuu tekee tuon 30 pistettä (piti laittaa 20) niin toivottavasti muut Bluesfanit hiukan kertovat sinulle miten on...
Oikeasti liigassa ei ole montaa kaveria jotka tekisivät tuon 30 pistettä kaudessa ja tuskin nuori Lehtonenkaan sitä tekee, tai ennemmin ainakin Joensuu vaikka tuskin hänkään.
Koskenkorva kirjoitti:Joni Myllykoski, Kärpät
J - M Aaltonen, Kärpät
Tomi Mustonen, Kärpät
Eli tekee saman veraan pisteitä kun kahtena viime kautena junioreissa yhteensä. Mahtaa olla huikea jamppa!kkiona kirjoitti:Mikko Lehtonen, Blues. Ykkös-tai kakkoskentässä tulee kevyesti yli 30 pistettä kaudessa...
TBK kirjoitti:Eli tekee saman veraan pisteitä kun kahtena viime kautena junioreissa yhteensä. Mahtaa olla huikea jamppa!