Kyllä nyt menee taas nitroille. KooKoo on todellinen loppusuoran musta hevonen. Ässät puolestaan tuntuu vähän nyt hyytyvän, sillä tänään tuli jo neljäs tappio putkeen.
Torstainen, noiden keskinäinen varmaan ratkaisee ainakin sen, kumpiki noista on lopussa toisen edellä. Mä vähän luulen, että se on KooKoo, koska olivat taas tänään erittäin vahva kotonaan. Lukko toki laukoi enemmän, mutta ei se oikeasti päässyt kunnolla sota-alueelle, vaan KooKoo uhrautuvasti blokkasi ja ohjasi nurkkiin, tukki keskialueen ja teki erittäin teräviä vastaiskuja. Aika pelottavan vahvasti. Ässien pitäisi onnistua täydellisesti Kouvolassa, jos mielivät edes pisteen saada mukaansa. Sen verran väkevästi KooKoo esiintyi taas kerran kotona ja on ollut koko kaiden väkevä kotonaan.
Entäs sitten me? Näyttää siltä, että 99,9% lähtee jo valmiiksi hävinneenä Nordikselle. Sanokaa vaan uhoajaksi, mutta kyllä mä uskon meillä olevan ihan realistiset mahkut laittaa kapuloita rattaisiin ja jopa niistää pisteitä. Jokainen kauden ottelu on ollut tosi tiukkoja ja voitot voisivat olla hyvinkin Sportille, jos sen yhden ottelun katastrofi alku oltaisiin estetty. Siinäkin me vietiin 50min ottelusta, mutta ei ihan vaan riittänyt. Pistekin huomiselta on kuitenkin sellanen loton 6+1 oikeen. Kaksi-kolme pistettä sitten todellinen jack pot. Mahdollinen silti. Ei nyt taas lähdetä rinta leuassa neppailemaan ja valmiiksi hävinneinä, vaan RAS pitää huolen, että huomennakin on kotiottelu. Deal?!
Blues pelasi myös tänään loistavasti urhautuen, mutta kyllä totuudennimissä KalPa oli vaan aivan helvetin heikko. En jaksa uskoa, että Blues meitä pääsee edes kiusaamaan kotona lauantaina. Silti, nöyryyttä peräänkuulutetaan. Tästä puolestaan kaikki paitsi kolme pistettä olisi katastrofi.
Tätä pidemmälle ei uskalla edes vielä spekuloida. Alkaa vaan pulssi kohoamaan liikaa. Katsotaan nämä kaksi ja mennään kumpaankin nöyrästi ja pelkästään omaa tekemistä suorittaen. Kolme pistettä on must, neljä -> ja ollaan jo hyvin, hyvin lähellä. Nyt nitro ka nukkumaan!