"Mä pelailen täällä HIFK:ssa sen aikaa kun ne antaa mun pelata ja sen jälkeen todennäkösesti laitan hokkarit naulaan."
Itse tavallani toivon, että Jere narrilaan matkaa, se osoittaisi täysin sen, kuinka selkärangaton hame Jere on. Narrivastaisia kommentteja on tullut vuosien varrella niin paljon, että ei voi muuta kuin itkeä (ilosta), kun Helsingin jäähalliin luistelee numerolla X Jere Karalahti, joka on antanut ennen peliä jopa halventavia kommentteja malliin "mennään tänään laittamaan niille julleille paskat housuun", joita Jere antoi Jokereista pelatessaan meillä. Mikäli Jere narreihin menee, itse haluaisin nähdä Nielikäisen tms. "vartioimaan" Karalahtea niin, että ei jätä hetkeksikään rauhaan kaveria ja vittuilee tälle ja saa Jeren raivon partaalle ja tekemään jotain tyhmää. Tai vaikka otetaan kauden alkuun ensimmäiseen Jokeripeliin joku VandenBussche tai Tibbets hiillostamaan Jereä. Hirson ja Peltosen siirtymisen ymmärrän ja hyväksyn omalla tavallani ja hyväksyn heidät vielä jopa takaisin HIFK:hon pelaamaan, mutta Jereä en ikinä. Vittu mies joka uhosi Kimin siirron jälkeen että pitää kaveria muistuttaa. Jere on kussut kaveriensa muroihin niin monta kertaa, että sen verran kunnioitusta omia sanoja kohtaan ja sen verran kunnioitusta HIFK:ta kohtaan. Mitä Jere olisi ilman HIFK:ta, ei mitään? Kuollut? Vankilassa? Ilman perhettään asumassa jossain nistiluolassa? Jere ei kunnioita mitään eikä ketään, ei todennäköisesti edes itseään, kuten eivät muutkaan alkoholistit.
Pointti ei ole se, että Jere (tai joku muu) ei saisi siirtyä Jokereihin tai että minulle tulisi Jereä ikävä/haluaisin pitää hänet HIFK:ssa, vaan pointti on siinä, että Jeren puheiden/uhojen jälkeen itse en ainakaan kehtaisi siirtyä juuri siihen joukkueeseen, jota läpi uran olisin haukkunut. Saatika jos olisin Jokereissa päättävä elin, en suostuisi ottamaan Karalahtea joukkueeseeni tämän puheiden jälkeen.
Tietysti jos tämä menee näin: Jere -> Jokerit, Väänänen -> HIFK, niin sitten tämä paskaa puhuva tuleva Jokeri-ikoni saa mussuttaa aivan mitä huvittaa.
Itse kylläkin epäilen tätä huhua JokeriJerestä todella vahvasti.