Mainos

Lähdetkö tanssiin?

• 3 248
  • 30

Oletko ottanut myllyä kaukalossa?

• Olen sekä haastanut että joutunut haastetuksi nokkapokkaan

Ääniä: 27 33,8%
  • Olen haastanut kaverin tanssiin

Ääniä: 14 17,5%
  • Minut on haastettu käsirysyyn

Ääniä: 2 2,5%
  • En ole myllyttänyt kiekossa

Ääniä: 37 46,3%

• Äänestäjiä
    80

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Lyhyesti ja ytimekkäästi. Oletko ottanut myllyä kaukalossa vastustajan kanssa?

Pelin tiimellyksessä joillakin "pelimiehillä" pinna ei kestä, kun ko. riplailijaan vedetään muutama mojova pommi loppuun saakka ja seurauksena voivat parhaassa tapauksessa ottaa vielä kuokkaansa, kun tulevat hanskojaan heiluttelemaan.

Toinen tapaus on tietenkin pelaajat, jotka itse haastavat sikailijoita myllyyn.

Itse en ole ottanut myllyä kaukalossa vaikka muutaman kerran se on lähellä ollutkin. Syynä varmaan, että oma koko suojelee kaiken maailman rimpuloiden isotteluilta ja homma on jäänyt suun soiton asteelle. Hyvä niin.

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Niin, no tulihan muutaman kerran tapeltua ja olen niitä kai ennekin täälä niistä tarinoinut.

Kerran sain päähän oikein kunnolla. En olisi edes halunnut tapella tätä kaveria vastaa, koska tiesin hänen olevan kova ja olihan hän minua päätä pitempikin ja aika paljon painavampikin, no laitoin ainakin hanttiin minkä pystyin. Joukkue kaverit sanoi, että kyllä sitä ainakin yksi isku osui, kun sen pää heilahti ja huuli oli halki. No itseltäni jäin puolet varusteista kentälle. Yritin kuumentaa tätä kaveri, että saisin hänet jäähylle, mutta hän kosti minun rottamaisuuden omalla tavallaan ja loppukauden sai kuulemma kaveri pelata rauhassa, mutta niin minäkin vaikka turpaani sainkin.;)

Toinen sattui harjoituspelissä ennen kauden alkua. Vastustajan hyökkääjä ajeli meidän maalivahdin ja samainen hyökkääjä oli ilmaissut minulle halunsa tapella jo kerran aikaisemmin. Hän ajeltuaan maalivahdin lähti luistelamaan kohti keskialuetta, olin vaihdossa ja heti kun näin moken kaatuvan hyppäsin laatikkoon, luistelin häntä kohti, tiputin hanskat keskiympyrään ja siniviivalla matsattiin. Mylly oli kiivas mutta lyhyt, itselläni oli sen verran vauhtia, että kun kohtasimme hän menetti tasapainonsa ja ei kyennyt kunnolla ottamaan iskuja vastaan ja kaatui. Löin varmaan viisi kertaa, mutta vain ehkä kaksi osui. Kun vastustaja kaatusi tuli tuomarit väliin ja lähdin suosiolla pukukoppiin, toki läpyt piti vaihtoaitiosta hakea.;)

Junnuissa tuli tapeltua ainakin kahdesti, mutta tuomari tuli aina väliin siten, että ei kerinnyt edes kunnolla pääseen vauhtiin.

Olen aika rauhallinen kaveri, joten minua ei saa suuttumaan ihan helposta. Kaukalossa kuitenkin välillä päässä napsahti ja pahasti. Äiti sanoi joskus ettei voi uskoa, että hänen poikansa päässä pimenee noin.

"Äiti pojastaan pappia toivoi...."

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
^UP^

Olisin odottanut Cairnsilta tms. väkivaltajaoston kaverilta jonkinmoista avautumista omasta kaukalovasaran urastaan. Kun sitä asiantuntemusta tuntuu olevan! Vai onko "asiantuntemus" pelkkää muiden idolisointia? Melko p*rseestä jos ei itse leikkiin lähdetä ja sitten hehkutellaan ympäri kyliä tie sonnalle tappelu caseilla.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Lukuisia kertoja

Kapteenin ominaisuudessa näytin mallia miten esimerkiksi omaa maalivahtia suojellaan ym. Pelistä riippuen lähdin haastoihin melkein aina. Tärkeissä matseissa jätin väliin. Tulihan sitä penskana kärhämöityä. Nuorempana se oli vain lyöntikilpailua, koska molemmilla oli verkot ym. Jossain C-B-ikäisenä tuli nämä kypärät päästä ilmiöt ja sitten hanskaa myös pois. Ah, oli se aikaa...

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Viestin lähetti Black Adder
^UP^

Olisin odottanut Cairnsilta tms. väkivaltajaoston kaverilta jonkinmoista avautumista omasta kaukalovasaran urastaan.

Vaikka en Cairns olekaan, niin läheltä hänen otteitaan seuranneena voin kertoa, että hän on haastanut/tullut haastetuksi lyhyen uransa aikana lukemattomia kertoja.

Tässä hieman tämän kauden tilastotapahtumia ( lähteenä : www.noutajathockey.com):

16.11.02

Cairnsin hanskojen tiputtaminen sekä ulosajo.

8.12.02

Kun tästä totutusti suunsoitto alkoi, oli Huru-papan kohtalona "sisäistää" pelin luonne ja silmä-silmästä periaate. Pari iskua osui Vantaan-vaarin pärstäkertoimeen ennenkuin tuomarit ehtivät väliin. Ainakin tässä tapauksessa he hoitivat työnsä ja puhdistivat omatuntonsa

19.1.03

Todellinen jäähyilijä sekä pelin neitipalkinnon varastanut Batsien #30 aloitti oman egonsa kunnostamisen ensimmäisen kerran ajassa 15.40 ottamalla jäähyn huitomisesta. Välittömästi alkoi itkeminen ja "elvistely", mutta tämä nunnaluostarista karannut henkilö hankki itselleen varsin pian pari uutta ystävää...
Visiirinsä taakse piiloutunut #30 otti sitten ryntäyksestä jäähyn ajassa 21:01 ja itku jatkui. Rakkauskirjeen tapaisen huomionosoituksen kävi antamassa Cairns. Rintamakarkuriksi luokiteltava #30 kuitenkin oli tyypillinen tapaus; kovempi haukku kuin purenta.

10.2.03

Ketsuppitanssin jälkeen ohjelmassa oli Kilpikonnatanssi. Nimittäin Keskarien maalille ajanut Cairns ei arvostanut lähes eläkeiässä olevan vastustajan mailalla lähentelyä. Noutajille tästä tanssista henkinen voitto, sillä Keskari-pelaaja meni pystykilpikonnaksi. Suihkukomennus molemmille pelaajille tästä testosteronipurkauksesta.

Eiköhän Cairns ehdi itsekin vielä tänne kertoa, mitä kaikkea hän on ehtinyt touhuta.

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=13104 löydät lisää juttua Itä-Helsingin Noutajista

Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Harrastesarjoissa en ole jaksanut innostua tanssimiseen mukaan. Tosipeleissä on tullut matsattua pikkasen.
Kerran molarinkin kanssa.

Ja tietenkin kaukalopallossa. Se laji kaipaa uutta verta...

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Lyhyesti ja ytimekkäästi. Oletko ottanut myllyä kaukalossa vastustajan kanssa?

Kaukalopallossa olen tapellut ja lensin ulos samantien.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
^UP^

Olisin odottanut Cairnsilta tms. väkivaltajaoston kaverilta jonkinmoista avautumista omasta kaukalovasaran urastaan. Kun sitä asiantuntemusta tuntuu olevan! Vai onko "asiantuntemus" pelkkää muiden idolisointia? Melko p*rseestä jos ei itse leikkiin lähdetä ja sitten hehkutellaan ympäri kyliä tie sonnalle tappelu caseilla.

Jaa että asiantuntija ei voi olla ellei ole omakohtaista kokemusta? Eli esimerkiksi minä en voi sanoa että Ed Norton on loistava näyttelijä koska en ole itse näytellyt, tai en voi pitää Tuomo Ruutua huippukiekkoilijana koska en ole itse pelannut lätkää. Huh, huh, aika harvassa sitten taitavat olla alan kuin alan asiantuntijat.

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junnuissa tuli tapeltua tai ainakin harrastettua sylipainia lähes joka pelissä. Kapteenin pitää olla esimerkkinä... ( edit toi tappelu lähes joka matsissa on vähän liikaa mutta voisi sanoa että väkivaltaisuus jäähy tuli melkein joka matsissa )

Paras matsi oli joskus c-junnuna kun voitokkaan ottelun jälkeen loppukättelyssä vastustajan maalivahti, valmentajan käskyttämänä, löi minua kilvellä ristikkoon. Meikäläinen hyökkäsi kimppuun ja seurauksena oli joukkotappelu, jota jopa vanhemmat joutuivat rauhoittelemaan...
Itse sain tappelusta 2 viikkoa pelikieltoa, mv 3 viikkoa.
Oli onni onnettomuudessa että toinen tuomareista kuuli kuinka valmentaja huusi mv:lle " lyö sitä "

Toinen muistorikas tappelu oli erästä kanukkia vastaan, taisi olla B-junnuissa. Pienen väännön jälkeen kanukki sai minulta kypärän pois päästä ( pidin ristikkoa varsin löysällä )
Huomasi kuinka erilaista jääkiekko kultturi heillä on, välittömästi skubun putoamisen jälkeen kanukki heitti hanskan pois ja rupesi takomaan minua otsaan. Onneksi minulla on varsin kova pää enkä siitä pudonnut, ja sain jonkinlaisia uppereita vastustajaankin perille. Tosin kanukki taisi pisteet siitä matsista viedä.

Tosissaan joskus C-junnu iässä olin varsinainen kuumakalle, ja aina nyrkit ojossa. Muuten olen siviilit päällä hyvin rauhallinen ja pyrin välttämään tappeluita, mutta kaukaloon astuessa päässä vaan napsahti...

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Sitähän tuli harrastettua aina kun tilaisuus oli.Jalat ei välttämättä liikkuneet toivotulla tavalla,mutta nyrkit kohosi pienimmästäkin kolhusta.Aika on tasoittanut luonnetta ja nykyisin puulaakimatseissa saa tulla keppiä aika kovaa että viitsii edes sanoa jotain.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minä jo ensin luulin, että kyse on oikeasta tanssimisesta ja meinasin kiertää ketjun, aivan kuten kierrän tanssimisenkin, mahdollisimman kaukaa. Rohkenin kuitenkin kurkata mitä otsikon takaa paljastuukaan.

Mitähän kaikkea sitä ei olisikaan tullut tehtyä jääkiekossa, kaukalopallossa, jääpallossa koulu- ja harrasteaikoina, puhumattakaan salibandystä - "tanssiminen" ei kuitenkaan kuulu niihin joita en olisi harrastanut, eli olen matsannut, ottanut haasteita vastaan ja haastanut matsiin. Olen ottanut mutta olen myös antanut, ei niistä sen enempää.

vlad#16.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse pelasin junnuna maalivahtina, joten tappeluihin en juurikaan joutunut. Iskuja tuli joskus otettua pelitilanteessa ja myös annettua. Kerran muistan ainakin huitaisseeni HPK.n hyökkääjää kilpikädellä silmikkoon, kun tuli liian lähelle. ;)

Hollolan Kiekon joku kaveri puolestaan huitaisi meikäläistä joskus mailalla kaulaan. Onneksi oli kaulasuoja päällä. Joukkueemme 'poliisi' antoi tämän jälkeen hieman opetusta kaverille.

Ruovedellä muistelen joskus kaataneeni vastustajan joukkueen hyökkääjän mailalla. Kaveri kun oli päätä lyhempi ja soitti jatkuvasti suutaan... =)

Oi niitä aikoja.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Sistis

Oi niitä aikoja.

Mitä se mies siellä tansseja muistelee, kun samaan aikaan Kuorsaavat Kotkat valmistautuvat jälleen uuteen hurmehiseen tehtävähänhänhän.

KONDITION YELLOW

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Niin, pakkohan se on myöntää, että tulee lähdettyä naistentansseissa, jos joku hakee. Mutta itse olen melko huono hakemaan.

Että silleen...

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tosiaan, nythän pelaan siis D-junnuissa, ja häkit ovat, sekä pysyvät vielä pitkään päässä, elikkäs ei näitä kunnolla voi tappeluiksi kutsua. Kerran kuitenkin hermostuin Raumalaiselle, kun hän moneen kertaan ajoi aina maalivahdin käsille, olin häntä jo huomauttanut siitä kerran. Peliä taisi olla pari minuutti jäljellä ja hän teki sen jälleen. Sitten ei vaan mahtanut itselleen mitään, se oli kyllä kerrassaan hassu tunne, sitä vaan meni, ja pamautti nyrkillä kaveria tauluun (ristikkoon). Kaveri oli minua pienempi (minä 168cm) ja siihen se tippui selälleen, ja hitaasti lähti vaihtoaitioon päin. Kaksiminuuttisen minä siitä sitten sain, väkivaltaisuudesta. Mutta näinä jälkeenpäin hieman ehkä kaduttaa, siis sehän on selvä, että maalivahdin käsille ei ajeta, mutta kaveri oli todellakin jonkun verran pienempi, eikä varmaankaan odottanut sitä, että sieltä luuvitosta tulee. Noh, tehty mikä tehty..

Vain ainoan kerran lyönyt olen siis. Mutta kyllä sitä tottakai aina kovistelemaan mennään rinta rottingilla ja tönimään maalin edustalta vastustajan hyökkääjät pois!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Miika-90
Sitten ei vaan mahtanut itselleen mitään, se oli kyllä kerrassaan hassu tunne, sitä vaan meni, ja pamautti nyrkillä kaveria tauluun (ristikkoon). Kaveri oli minua pienempi (minä 168cm) ja siihen se tippui selälleen, ja hitaasti lähti vaihtoaitioon päin. Kaksiminuuttisen minä siitä sitten sain, väkivaltaisuudesta. Mutta näinä jälkeenpäin hieman ehkä kaduttaa, siis sehän on selvä, että maalivahdin käsille ei ajeta, mutta kaveri oli todellakin jonkun verran pienempi, eikä varmaankaan odottanut sitä, että sieltä luuvitosta tulee. Noh, tehty mikä tehty..

Eiköhän HIFK-värväri JHag tahi Senior ole pian tarjoamassa sinulle sopimusta kausille 2010- ja eteenpäin, jollei NHL jo sitä ennen kutsunut. Vai joko alustava soppari on tehty HIFK'n kanssa?

vlad#16.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti vlad
Eiköhän HIFK-värväri JHag tahi Senior ole pian tarjoamassa sinulle sopimusta kausille 2010- ja eteenpäin, jollei NHL jo sitä ennen kutsunut. Vai joko alustava soppari on tehty HIFK'n kanssa?

Kyllä ne muistaakseni on tuolla HIFK:n osastolla jo jotain siitä puhuneet.

Ja kyllä, minulta löytyy häijyä mieltä sen verran, että voin tuon punanutun päälleni pukea, siitä ei ongelmaa tule. Toivonpa vain, että The Pasi pelaisi silloinkin vielä, kun minä HIFK:ä puolustan, on jo pitkään tehnyt mieli vähän opettaa sitä karvanaamaa!

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Lätkää en ole koskaan niin tosimielellä pelannut, että hanskoja olisi tarvinnut tiputtaa muuta kuin huumorimielessä, mutta jenkkifutista pelatessani kyseisiin tilanteisiin joutumista ei voinut välttää, vaikka olisi halunnutkin. Ennen kuin polvi sanoi "thanks but no thanks" 5 sekuntia myöhään tulleen taklauksen jälkeen, yli-innokkaita DE'ta oli jatkuvasti kimpussa vaikka peli olisi ollut jo aikoja sitten vihelletty poikki. Pelkkää painiahan nekin tappelut oli, mutta sai ainakin laittaa tosissaan vastaan.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
^UP^

Sullahan on näemmä joitain patoutumia/vaikeuksia, kun yksittäisen henkilön "nostat" tuolla tavalla esiin. No, onhan se(kin) imartelevaa. Sitäpaitsi, missä minä nyt olen mitään hehkuttanut? Kirjoitan fight-jutut, enkä paskankaan vertaa edes kommentoi Tappelut kaudella xxxx-xxxx ketjussakaan.

Noutaja #9 listasi tuossa joitain yksittäisiä tapauksia, mutta ehkäpä hauskin on ehdottomasti tapaus, jossa jo mainittu Bats#30 ei uskaltanut tapella (oli kylläkin 20cm minua isompi) ja kun suunsoitto jatkui jäähyaitioiden välissä niin piti käydä läppäämässä. Rakas pakkiparini sekä Jatkoaikalainen Bigreds oli muistaakseni myös jäähyllä samaan aikaan ja voi kertoa liikuttavan kauniisti itsekin asiasta, jos jaksaa, sillä tuota kaveria (=#30) ei muistella hyvällä vaan hänet muistetaan ämmien ämmänä. vilpertti teki upean taideteoksen näistä tapahtumista

Kunnioittaen,
Noutaja #75
2001-2002: 12. 1+0=1, 70pim
2002-2003: 8. 1+0=1, 112pim

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Cairns
Sullahan on näemmä joitain patoutumia/vaikeuksia, kun yksittäisen henkilön "nostat" tuolla tavalla esiin. No, onhan se(kin) imartelevaa.

Ei patoumia, vaan haastan riitaa. Sopii hyvin ketjun aiheeseen.

Tästä tulikin mieleen, että millainen verilöyly siitä tuliskaan, jos Jatkoajan porukka järjestäis lätkän ja biisonin merkeissä viikonlopun yli kestävän turnauksen. Joukkueet vois jakaa maantieteellisesti, tai sitten ihan Liiga-joukkueiden mukaan (ei taitais riittää porukkaa siihen)...

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ei patoumia, vaan haastan riitaa. Sopii hyvin ketjun aiheeseen.

Tästä tulikin mieleen, että millainen verilöyly siitä tuliskaan, jos Jatkoajan porukka järjestäis lätkän ja biisonin merkeissä viikonlopun yli kestävän turnauksen. Joukkueet vois jakaa maantieteellisesti, tai sitten ihan Liiga-joukkueiden mukaan (ei taitais riittää porukkaa siihen)...

No älä nyt vaihda #!%¤#" puheenaihetta puolihuomaamattomalla hippijohnlennon tavalla mukahauskasti.
Ruuvaan sun pään irti............

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Juu, kannatan! x)

Mut mä en sitten varsinaisesti ole minkään joukkueen fani, enkä asu kaupungissa, missä sellainen liigajengi olisi. Kai mä sit saisin ite päättää? Siis liigasta jos jonkun puolla oon, niin se on Jokerit, mutta tuossa tilanteessa valitsisin ehdottomasti HIFKin! Niin, perusteluja ei tarvita.

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
En tietenkään. Miten mies, joka oli kaukalossa muutenkin myöhässä joka tilanteesta olisi muka joutunut tanssiin?

Kerran lämäsin aika kovaa. Ohi meni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy