Lähdetään tänään peliin?

• 186 820
  • 1 171

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
3170 katsojaa oli tänään, perjantaina varmaan lähemmäs täyttä hallia, varsinkin jos ryöstö onnistuu huomenna.

Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomiseen keskiviikon peliin paikan päälle Turkuun. Ja seuraavaksi lippu ostettu jo la 29.3. HIFK - SaiPa peliin. Kisapuistoon tod näk vasta välieriin. Näin tämä tällä kertaa menee

Unscarred

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä ja NY rangers
Itse tulen paikalle perjantaina ja alla on kaksi voitettua peliä putkeen livenä paikan päällä, eli luotan siihen, että voittoputki jatkuu perjantaina

Elliminator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Kojon-kultti
Siulla sen verran hyvä voitto saldo paikalla nähtyjen otteluiden suhteen, että huoletta laitoin veikkaukselle SaiPalle panokset.

Mukavaa, ja ennenaikkea voitokasta reissua kaikille keltamustille!
Itse en uskalla pukea enään V.Petmanin paitaa kotipeleihin tällä kaudella. Rekordi 0 kpl kotivoittoja. Minun syytä oli eilinen tappio.

Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei, en ole luovuttanut. Sarja täysin käännettävissä, kiekkoa maaliin ja huomenna W, niin paineet Turussa.

Mutta: Jos nyt käy siten, että huomenna kausi päättyy, niin toivottavasti mahdollisimman moni kynnelle kykenevä on sitä kiimaliiterissä todistamassa. Tämä joukkue ansaitsee meidän kiitokset, vaikka kausi päättyisikin tähän ja se vituttaisi, niin ei se isoa kuvaa muuttaisi silti. Vuosi sitten pelättiin konkurssia, nyt ollaan vuosien tauon jälkeen relevantti jääkiekkojoukkue. Siitä iso kiitos kuuluu tälle ryhmälle, joka kiitoksensa toivottavasti myös saa. Vaikka peli olisi ratkennut tepekselle ottelun loppuhetkillä, olisi upea kuulla lehtereiltä chantti "kiitos SaiPa".

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Täältä jää kanssa illan peli väliin sairastumisen vuoksi, niin löytyisi lippu seisomaan. Yv:tä jos kiinnostaa!

Sotkankaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koko Kaakon SaiPa
Ei haittaisi jos pääty vähän testaisi että löytyykö Noa Valilta murtumispistettä.

Sauna kuumaksi ja kaikki tuki SaiPalle.
Korkeahan tuo aika alkaisi jo tätä ajatellen olemaan, kaikki kivet on käännettävä. Kansa katsomoon ja helvetinmoinen mökä liiteriin, niin eiköhän se tästä. Tänäänkin saa kannustaa!

hojo hojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
PePo
Aurinkoinen Perjantaipäivä ja vieläpä pelipäivä! Näkyykö kaupungilla keltamustaa väriä (mahdollisesti) auki olevilla terasseilla?
Itse ei taaskaan kerkeä kiimaliiteriin.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kauden tärkein peli tähän mennessä, onko hallille lähtemiselle edes vaihtoehtoa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy