Joko on liput perjantaille?Valitettavasti tulen peliin, kaikki paikanpäällä näkemäni ottelut SaiPa on hävinnyt. Sorry ;)
Sen verran pitää olla RaiPan puolella että en tule, puren kynsiä sohvalla.Joko on liput perjantaille?
Ihan sillä, että olisin viettänyt koko pelin baarin puolella taju kankaalla purkamassa kauden päätöstä. Nyt ehkä uskaltautuu katsomoon.Sen verran pitää olla RaiPan puolella että en tule, puren kynsiä sohvalla.
Ite kanssa menossa paikan päälle, tällä kaudella en ole tappiota nähnyt, joten tuskin tänääkään.Itse tulen paikalle perjantaina ja alla on kaksi voitettua peliä putkeen livenä paikan päällä, eli luotan siihen, että voittoputki jatkuu perjantaina
Siulla sen verran hyvä voitto saldo paikalla nähtyjen otteluiden suhteen, että huoletta laitoin veikkaukselle SaiPalle panokset.Fanibussissa ollaan. 81km Turkuun näyttää tienviitta.
Itse en uskalla pukea enään V.Petmanin paitaa kotipeleihin tällä kaudella. Rekordi 0 kpl kotivoittoja. Minun syytä oli eilinen tappio.Siulla sen verran hyvä voitto saldo paikalla nähtyjen otteluiden suhteen, että huoletta laitoin veikkaukselle SaiPalle panokset.
Mukavaa, ja ennenaikkea voitokasta reissua kaikille keltamustille!
Korkeahan tuo aika alkaisi jo tätä ajatellen olemaan, kaikki kivet on käännettävä. Kansa katsomoon ja helvetinmoinen mökä liiteriin, niin eiköhän se tästä. Tänäänkin saa kannustaa!Ei haittaisi jos pääty vähän testaisi että löytyykö Noa Valilta murtumispistettä.
Sauna kuumaksi ja kaikki tuki SaiPalle.