Lähdetään tänään peliin?

• 185 649
  • 1 164

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Tottakai hallille!

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Täytyy kyllä sanoa, että olen hämmästynyt miten huonosti lippuja on illan peliin mennyt. Vaikka sarjan ensimmäinen peli onkin, niin edellisistä playoff-peleistä on sen verran aikaa että odotin istumapaikkojen ainakin menevän jo hyvissä ajoin.
Perjantaina varmasti onkin sitten jo loppuunmyyty halli.

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Täytyy kyllä sanoa, että olen hämmästynyt miten huonosti lippuja on illan peliin mennyt. Vaikka sarjan ensimmäinen peli onkin, niin edellisistä playoff-peleistä on sen verran aikaa että odotin istumapaikkojen ainakin menevän jo hyvissä ajoin.
Eiköhän tänää vielä mene lippuja, eilenhän ne tuli vasta myyntiin.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Arkipeli, ihmisillä on töitä, harrastuksia yms. mitkä vaikuttaa, niinkuin esimerkiksi allekirjoittaneella. Peliä pitää tihrustaa puhelimesta kun roudaillaan jälkikasvua treeneihin.

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Monella varmaan menojakin kun vasta lauantaina tämä selvis

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt pääkaupunkilaiset huomio! Auto starttaa huomenna Keravalta 15:00 kohti Lappeenrantaa. Pelin jälkeen takaisin Keravalle.
Yksi ylimääräinen lippu löytyy ja musta saa kaverin matsiin. Kuka lähtee?
Ja jos ei käynyt selväksi niin tämä siis free of charge.

-h-
Edit. Matsikamu löytynyt

Viimeksi muokattu:

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS, sympatiat HIFK
Pelikielto lusittu, loma alkoi, matkalla kohti Lepraa ja illalla Kiimaliiteriin!

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tänään jää telkkarin varaan, mutta huomiselle ostin Keltamustien reissuun itselleni paikan, kun en ole ikinä Turussa lätkää käynyt katsomassa niin tuleepahan sekin koettua.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiimaliiterin bingoillat
Kausikortti hommattu ja kuuden vuoden tauon jälkeen vihdoin kevään pelejä. On näitä odotettu.

Tänään lähdetään todistamaan lyhyttä kolmen pelin kevättä.

Altec

Jäsen
Mie en vaan ymmärrä miksi ihmiset mene katsomaan tänään peliä? Ensimmäinen pudotuspeli ottelu moneen vuoteen! Vähintään 4500 odottaisin
Johan noita syitä tuolla oli.

Kolme peliä tulee viikkoon, tänään on tiistai, lapsilla/itsellä on harrastuksia jne.

emz1

Jäsen
Mie en vaan ymmärrä miksi ihmiset mene katsomaan tänään peliä? Ensimmäinen pudotuspeli ottelu moneen vuoteen! Vähintään 4500 odottaisin
Eipä se aina ole omastakaan halusta kiinni. Jos haluaa istua niin 30-40e/peli per henkilö ja jos menee katsomaan molemmat varmat kotipelit ja sitten tulee vaikka vielä kolmas ja sitten jos mennään jatkoon niin puolivälierissä mennään muistaakseni vielä kalliimmaksi.

En ihmettele yhtään, jos osa priorisoi perjantaille ihan taloudellisistakin syistä.

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Valitettavasti tulen peliin, kaikki paikanpäällä näkemäni ottelut SaiPa on hävinnyt. Sorry ;)
Nyt mietit tarkkaan kuinka olit pukeutunut viimeisessä tappiomatsissa. Sitten muutat pukeutumistasi. Ei ole välttämättä isosta muutoksesta kyse. Tämä on kuitenkin herkkä laji.

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaudella 2014-2015 runkosarjassa yleisökeskiarvo oli 3800 ja ensimmäinen säälipleijari Ässiä vastaan keräsi Kisapuistoon 2800 (!) katsojaa. Tänään mentäneen siitä sentään yli.

Mystisiä juttuja. Onhan nyt toki tiuhaan pelejä, niin ymmärrän itsekin, että perjantaita priorisoidaan ja se näyttäisikin vetävän täyteen.

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, sympatiat KiviKova!
Nyt mietit tarkkaan kuinka olit pukeutunut viimeisessä tappiomatsissa. Sitten muutat pukeutumistasi. Ei ole välttämättä isosta muutoksesta kyse. Tämä on kuitenkin herkkä laji.
Ja jos tilanne vaatii niin vaikka alasti. Silloin todennäköisesti et pääse edes sisään ja homma hoidettu.

Camo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaudella 2014-2015 runkosarjassa yleisökeskiarvo oli 3800 ja ensimmäinen säälipleijari Ässiä vastaan keräsi Kisapuistoon 2800 (!) katsojaa. Tänään mentäneen siitä sentään yli.

Mystisiä juttuja. Onhan nyt toki tiuhaan pelejä, niin ymmärrän itsekin, että perjantaita priorisoidaan ja se näyttäisikin vetävän täyteen.
Ei mene minun järkeen tämä. Itse rupesin jo pari viikkoa sitten järjestelemään omia aikatauluja siten, että pääsen katsomaan näitä pelejä. Runkosarjan peleillä ei ole itselle niin väliä, että pääseekö vai ei. Näissä peleissä vain omat hautajaiset olisivat esteenä.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei mene minun järkeen tämä. Itse rupesin jo pari viikkoa sitten järjestelemään omia aikatauluja siten, että pääsen katsomaan näitä pelejä. Runkosarjan peleillä ei ole itselle niin väliä, että pääseekö vai ei. Näissä peleissä vain omat hautajaiset olisivat esteenä.
Kyllä meikäläisen mielestä olisi kohtuullista kantaa arkku Kaukaan päätyyn. Siinä on ne yhden kaverin kengänjäljet ylhäällä, niin pistää koko paskan siihen pystyyn ja kansi auki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy