Eiköhän tänää vielä mene lippuja, eilenhän ne tuli vasta myyntiin.Täytyy kyllä sanoa, että olen hämmästynyt miten huonosti lippuja on illan peliin mennyt. Vaikka sarjan ensimmäinen peli onkin, niin edellisistä playoff-peleistä on sen verran aikaa että odotin istumapaikkojen ainakin menevän jo hyvissä ajoin.
Perjantaina varmasti onkin sitten jo loppuunmyyty halli.
Arkipeli, ihmisillä on töitä, harrastuksia yms. mitkä vaikuttaa, niinkuin esimerkiksi allekirjoittaneella. Peliä pitää tihrustaa puhelimesta kun roudaillaan jälkikasvua treeneihin.Täytyy kyllä sanoa, että olen hämmästynyt miten huonosti lippuja on illan peliin mennyt. Vaikka sarjan ensimmäinen peli onkin, niin edellisistä playoff-peleistä on sen verran aikaa että odotin istumapaikkojen ainakin menevän jo hyvissä ajoin.
Monella varmaan menojakin kun vasta lauantaina tämä selvisTäytyy kyllä sanoa, että olen hämmästynyt miten huonosti lippuja on illan peliin mennyt. Vaikka sarjan ensimmäinen peli onkin, niin edellisistä playoff-peleistä on sen verran aikaa että odotin istumapaikkojen ainakin menevän jo hyvissä ajoin.
Ja jos ei käynyt selväksi niin tämä siis free of charge.Nyt pääkaupunkilaiset huomio! Auto starttaa huomenna Keravalta 15:00 kohti Lappeenrantaa. Pelin jälkeen takaisin Keravalle.
Yksi ylimääräinen lippu löytyy ja musta saa kaverin matsiin. Kuka lähtee?
Tänään tuohon tulee muutos.Valitettavasti tulen peliin, kaikki paikanpäällä näkemäni ottelut SaiPa on hävinnyt. Sorry ;)
Valitettavasti tulen peliin, kaikki paikanpäällä näkemäni ottelut SaiPa on hävinnyt. Sorry ;)
"Touche"Totta helvetissä tänään lähdetään hallille! Playoffeja onkin odoteltu jo pitkän aikaa.
Niin siis Tepsukoille? :-)Tänään lähdetään todistamaan lyhyttä kolmen pelin kevättä.
Johan noita syitä tuolla oli.Mie en vaan ymmärrä miksi ihmiset mene katsomaan tänään peliä? Ensimmäinen pudotuspeli ottelu moneen vuoteen! Vähintään 4500 odottaisin
Eipä se aina ole omastakaan halusta kiinni. Jos haluaa istua niin 30-40e/peli per henkilö ja jos menee katsomaan molemmat varmat kotipelit ja sitten tulee vaikka vielä kolmas ja sitten jos mennään jatkoon niin puolivälierissä mennään muistaakseni vielä kalliimmaksi.Mie en vaan ymmärrä miksi ihmiset mene katsomaan tänään peliä? Ensimmäinen pudotuspeli ottelu moneen vuoteen! Vähintään 4500 odottaisin
Lippuja edelleen paljon jäljellä myös hyville paikoille. Nyt kaikki kynnelle kykenevät peliin. Tämä joukkue on ansainnut sen.Mie en vaan ymmärrä miksi ihmiset mene katsomaan tänään peliä? Ensimmäinen pudotuspeli ottelu moneen vuoteen! Vähintään 4500 odottaisin
Nyt mietit tarkkaan kuinka olit pukeutunut viimeisessä tappiomatsissa. Sitten muutat pukeutumistasi. Ei ole välttämättä isosta muutoksesta kyse. Tämä on kuitenkin herkkä laji.Valitettavasti tulen peliin, kaikki paikanpäällä näkemäni ottelut SaiPa on hävinnyt. Sorry ;)
Ja jos tilanne vaatii niin vaikka alasti. Silloin todennäköisesti et pääse edes sisään ja homma hoidettu.Nyt mietit tarkkaan kuinka olit pukeutunut viimeisessä tappiomatsissa. Sitten muutat pukeutumistasi. Ei ole välttämättä isosta muutoksesta kyse. Tämä on kuitenkin herkkä laji.
Ei mene minun järkeen tämä. Itse rupesin jo pari viikkoa sitten järjestelemään omia aikatauluja siten, että pääsen katsomaan näitä pelejä. Runkosarjan peleillä ei ole itselle niin väliä, että pääseekö vai ei. Näissä peleissä vain omat hautajaiset olisivat esteenä.Kaudella 2014-2015 runkosarjassa yleisökeskiarvo oli 3800 ja ensimmäinen säälipleijari Ässiä vastaan keräsi Kisapuistoon 2800 (!) katsojaa. Tänään mentäneen siitä sentään yli.
Mystisiä juttuja. Onhan nyt toki tiuhaan pelejä, niin ymmärrän itsekin, että perjantaita priorisoidaan ja se näyttäisikin vetävän täyteen.
Kyllä meikäläisen mielestä olisi kohtuullista kantaa arkku Kaukaan päätyyn. Siinä on ne yhden kaverin kengänjäljet ylhäällä, niin pistää koko paskan siihen pystyyn ja kansi auki.Ei mene minun järkeen tämä. Itse rupesin jo pari viikkoa sitten järjestelemään omia aikatauluja siten, että pääsen katsomaan näitä pelejä. Runkosarjan peleillä ei ole itselle niin väliä, että pääseekö vai ei. Näissä peleissä vain omat hautajaiset olisivat esteenä.