Meikeläiset on vieraspäädyn seisomakatsomossa (katsomokartan perusteella A1 oikea ja B1 vasen ovat siinä takana ainakin). Junat on IC 175 (lähtö 14:03 Helsingistä) ja IC 186 (lähtö 20:04 Tampereelta). Noissa junissa ainakin löytyy ravintolavaunusta keltamustaa seuraa.Tänään ei lähdetä, mutta lauantaina voisi. Olisiko arvon palstakollegoilla vinkkiä mistä katsomosta kannattaa hankkia lippu Nokialle? Entä saisiko mahdollisesti muista stadin keltamustista junailuseuraa?
Tähän liittyen huomenna mennään peliin ja alkupelit on rautatieaseman Oosterissa viimeistään klo 13 alkaen, mutta ajattelin itse kyllä tähdätä tuonne noin 12:30. Ja kaikki palstaa pidempään lukeneet ainakin tietävät että nimimerkkini lukee pelipaitani selässä eikä minua kenenkään nimimerkki kiinnosta ellei itse halua kertoa (no totta kai kiinnostaa ja varmaan kännissä kysynkin, mutta ei minulle mikään pakko sitä ole kertoa).Meikeläiset on vieraspäädyn seisomakatsomossa (katsomokartan perusteella A1 oikea ja B1 vasen ovat siinä takana ainakin). Junat on IC 175 (lähtö 14:03 Helsingistä) ja IC 186 (lähtö 20:04 Tampereelta). Noissa junissa ainakin löytyy ravintolavaunusta keltamustaa seuraa.
Edit: Keltamustien sivuilta voi ilmeisesti vielä ostaa lipun matsiin meidän fanikatsomoon.
Käy siivillä ennen matsia! Sticky wingers ja leivitetyt wingssit (=huijauskoodi)Huomenna Tampereelle!!!
Käy siivillä ennen matsia! Sticky wingers ja leivitetyt wingssit (=huijauskoodi)
Kaikki käy hook ja sw - ajattele laatikon ulkopuoleltaKäy Hookissa mielummi!
Eiköhän tuo loppuun mee. Pukki on varmaan monelle tuonut lippuja lahjoiksi.4500 lippua myyty lauantain peliin. Saadanko myytyä loppuun?
Espoon Kiekkokannattajatkin ostanut liput tähän peliin ja bussejakin on lähdössä, itsehän tietysti hyppään kyytiin mukaan.Eiköhän tuo loppuun mee. Pukki on varmaan monelle tuonut lippuja lahjoiksi.
Kyllä sieltä saa seisomalippuja vielä. Istumaliput on kaikki mennyt, että niitä toki voi yrittää kysellä.Jos kellään lauantaille kahta ylimääräistä lippua niin hit me up. Terveisin hiukka myöhään herännyt etäkannattaja.
Ei valitettavasti kahta anna minun lippu.fi ostaa. Yhden ainoastaan :(Kyllä sieltä saa seisomalippuja vielä. Istumaliput on kaikki mennyt, että niitä toki voi yrittää kysellä.
Oho, näköjään. Sitten on liput mennyt aika nopeasti tänään, kun ilmoittivat 4500 olevan myytynä tähän päivään mennessä. Vai onko sit enakkoon hankittavat liput menneet ja luukulta voi sit hakea pelipäivänä. En tiiä miten toi menee.Ei valitettavasti kahta anna minun lippu.fi ostaa. Yhden ainoastaan :(
Taitaa olla taas se, että ihmiset testailee kuinka vähän lippuja on jäljellä ja samalla varaa vartiksi ison määrän lippuja.Nyt sainkin liput seisomakatsomoon. Jotain kanitti tuo lippu.fi sovellus. Selaimen kautta onnistui! Joten kyllä, lauantaina kiimaliiteriin!
Seisomakatsomoon sovelluksella varaaminen bugittaa usein...Taitaa olla taas se, että ihmiset testailee kuinka vähän lippuja on jäljellä ja samalla varaa vartiksi ison määrän lippuja.