Lähdetään tänään peliin?

  • 72 949
  • 444

Kuntz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään ensimmäistä kertaa paikanpäällä tällä kaudella, kun elämä toi sopivan ajomatkan päähän. Alkais jo!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Ehdoton kyllä !
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Tänään ei pääse Lappeenrantaan, mutta katsotaan peli illalla telkusta. Onneksi sentään jossain pelataan kun Tampereella matsi on peruttu...Täytyy myöntää, että muuten olisin varmaan katsonut Tappara vs Lukko pelin, vaikka kyllä SaiPan pelikin kiinnostaa. Nyt sitten tulee valinta tehtyä näin, pelien peruminen ei ole koskaan hyvä asia, mutta SaiPan pelien katsominen on hyvä asia, niin eihän tässä ollenkaan huonosti käynyt...
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllä peliin. Pitää muistaa laittaa nöyränä vieraspaita päälle, koska kalakukkoja pitää kunnioittaa jälleen kerran luovuttamalla omat värit heille. Fiilikseen noin -5 tästä hölmöilystä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Meillä on työpaikalla (hienot oleskelutilat ja iso skriini) tänään lätkä- ja futisilta. Ei tarvitse ainakaan miettiä kumpaa lätkämatsia katsotaan. Eli koko toimisto SaiPan puolella.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hiton rankka päiväretki tuli tehtyä Caminito del Ray paikkaan. Jaakobinpainia pään sisällä joutuu käymään, jotta jaksaako raahautua Uuteen Reflaan katsomaan peliä.
 

soeverwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
ketterä. saipa
tänään peliin, K-Espoo - Ketterä
kiva katsella, kun Tero "ylihyvä" Lehterä kävelee sen minun olutpöytäni ohi,
jalat tukevasti ilmassa, ylimielinen ilme kasvoillaan
monta kertaa on mieli tehnyt sanoa, - mie se olin
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
tänään peliin, K-Espoo - Ketterä
kiva katsella, kun Tero "ylihyvä" Lehterä kävelee sen minun olutpöytäni ohi,
jalat tukevasti ilmassa, ylimielinen ilme kasvoillaan
monta kertaa on mieli tehnyt sanoa, - mie se olin
Samaan peliin käy tieni. Viikon (ja päivän) päästä sitten SaiPan otteita seuraamaan nordikselle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tänään mennään. Ja isoimmalla porukalla ikinä. Joskus opiskeluaikana meitä oli 5 tai 6 kun mentiin Kisapuistoon synttärimatsiini (oli muuten narreja vastaan). Nyt meitä on 8 ja kaikki tältä palstalta tuttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös