Lähde mukaan vierasmatsiin, täältä tietoa muista menijöistä ja kuljetuksista

  • 59 234
  • 294

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ouluun menijöitä? Jos on niin hankkikaapa lippunne N-katsomoon, seisomakatsomo on kyseessä, sinne on suunnistamassa porukkaa Turusta ja hienoa olisi, että sinne saisi mahdollisimman paljon mustavalkoisia yhteen kasaan kannustamaan TPS voittoon.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kuinkas runsaasti mustavalkoista väriä tänään on nähtävissä Patria-areenalla? Lähtö on nyt vähän kahden vaiheilla.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tule nyt ihmeessä, minäkin olen paikalla!

Lisäksi Sissiryhmästä varmaan vähän alle 10 tyyppiä ja B2-porukkaa päälle?

Sehän ratkaisi asian...;) Viimeksi Patrialla oli ihan hyvä henki sielä pienessä seisomakatsomossa vierasnurkkauksessa(tosin lauantai-peli), harmi vain että aluksi oltiin sikakatsomon keskellä.

Tajusin että TPS:llä ja allekirjoittaneella on yhtäläiset putket päällä, TPS voittanut 4 otteluaan putkeen ja minä olen todistanut 4 TPS:n vierasvoittoa tällä kaudella putkeen....putkia olisi hyvä jatkaa.
 
Viimeksi Patrialla oli ihan hyvä henki sielä pienessä seisomakatsomossa vierasnurkkauksessa(tosin lauantai-peli), harmi vain että aluksi oltiin sikakatsomon keskellä.

Viimeksi Patrialla oli myös hyvä peli. TPS pelasi hyvin -minunkin standardeillani- ja viihdyin todella katsomossa. Minulla tosin oli istumapaikka, kuten on nytkin. Sielläkin saa välillä kaikenlaista kestää vieraskannattaja.

Nyt kiinnostaa pelin lisäksi valmis uusi halli.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Noniin, onko perjantaina Synergia-areenalle(tunnetaan myös Jyväskylän nuorisovankilana) lähtijöitä?

Tietääkseni Sissiryhmällä oli ainakin tapana kokoontua päätyyn josta pelaajat menevät pukuhuoneisiin, eiköhän kaikki tarpeellisen massan kokoamiseksi oteta paikat sieltä?
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Noniin, onko perjantaina Synergia-areenalle(tunnetaan myös Jyväskylän nuorisovankilana) lähtijöitä?

Itselläni on jokotai-tilanne: Joko perjantaina vieraisiin, tai lauantaina kotona. Mielummin ehkä lauantaina kun on taas sen tason kotikiimaa luvassa. Näin "autottomana stadilaisena" molemmat vaihtoehdot yhdessä tuottaisi liikaa vaivaa ja rahanmenoa.
 

12961

Jäsen
Lähtö varmistui nyt. Ja ilmeisesti Ry on järjestämässä Turggusesta pelimatkaa http://hc.tps.fi/index.php?page=37dae8af08169d477380dd0effa9d56

Perjantaina tavataan!

Itse lähden ainakin tuonne RY:n reissulle, kun sai koko paketin aika edullisesti. Osasyynä myös ettei kukaan kolmen/neljän porukastamme halua olla kuskina eikä no-smoking-teamin kotikylästä pääse takaisin Turkuun millään julkisella välineellä enää pelin jälkeen.

Pikkuvelikin "joutuu" nyt pitämään uunituoretta Suomisen paitaa päällänsä koko loppukauden kun IFK tipahti eikä uskonut. :)
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Jees. Pakko tuonne lähteä. Toivottavasti pari bussilastillista tonne saataisiin lähtemään.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
RY:n reissulla on vielä jonkin verran tilaa, jos kiinnostaa niin kannattaa soittaa aamulla hc.tps.fi sivulla olevan reissuuutisen puhelinnumeroon.
 

Sabe36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuopiosta peliin?

Jos joku on menossa tänään Kuopiosta Jyväskylään katsomaan matsia, niin multa löytyisi autosta neljä paikkaa tilaa. Ottakaa yhteyttä vaikka YV:llä jos on kiinnostusta lähteä mukaan jakamaan bensakuluja.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Niille joita TPS kiinnostaa kesälläkin ja kesäisessä lajissa eli jalkapallossa olisi tarjolla Espoossa Tapiolan urheilupuistossa 6.7. tarjolla Honka - TPS. Mitä enemmän porukkaa lähtee reissuun sen halvemmalla pääsee joten nyt kaikki kiinnostuneet ilmoittautumaan www.TPS-kannattajat.net osoitteessa ja sieltä vierasmatkat -> jalkapallo. Näillä näkymin lähtö matsiin on Onnelan edestä klo 16.00.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Onkos Hämpton Towniin lähdössä ketään liiga-avaukseen? Plihalin tulo nosti kiinnostusta lähteä matkaan, vaikkakin uskon että rajun kesätreenin jälkeen ensimmäiset kierrokset ovat vielä aika hakemista.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Onkos Hämpton Towniin lähdössä ketään liiga-avaukseen? Plihalin tulo nosti kiinnostusta lähteä matkaan, vaikkakin uskon että rajun kesätreenin jälkeen ensimmäiset kierrokset ovat vielä aika hakemista.


Kyllähän meitä SC:n jannuja ainakin löytynee seisomakatsomosta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pitääkö tuo oikeasti paikkansa, että la 19.09.2009 PEL-TPS -matsi alkaa vasta klo 18:30? Kyseessä on kuitenkin lauantai-matsi (= 17:00-).

Näillä näkymin olen la:na Helsingissä n.16:00-17:00, joten matsihan olisi aivan optimaaliseen aikaan. Yöpaikkakin olisi (luultavasti) vain puhelinsoiton päässä. Lahden Jäähallikin olisi vielä sopivasti bongaamatta...
 
Suosikkijoukkue
TPS
Pitääkö tuo oikeasti paikkansa, että la 19.09.2009 PEL-TPS -matsi alkaa vasta klo 18:30? Kyseessä on kuitenkin lauantai-matsi (= 17:00-).

Näillä näkymin olen la:na Helsingissä n.16:00-17:00, joten matsihan olisi aivan optimaaliseen aikaan. Yöpaikkakin olisi (luultavasti) vain puhelinsoiton päässä. Lahden Jäähallikin olisi vielä sopivasti bongaamatta...

Kyllä tuo paikkaansa pitää. Alkaa myöhemmin, koska on tv-peli.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Muita menijöitä huomenna Traktorikylään, vai joudunko yksin kiillottamaan itkevän Duffmanin kaljua?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muita menijöitä huomenna Traktorikylään, vai joudunko yksin kiillottamaan itkevän Duffmanin kaljua?
Allekirjoittanut on ainakin menossa ihmettelemään Immosen syysvirettä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Se olisi sitten ensi kuun 21 päivä Lappeenrannassa kiekkoilua. Itse olen paikalle tulossa ja muutama muukin, meillä on pikku-bussi jo täynnä ja tarkoitus olisi jäädä hotelliin yöksi. Kyselisin että onko muita palstaveljiä/siskoja tulossa katsomaan itä-rajalle kiekkoa kun Suikkanen tulee suojatteineen katsastamaan SaiPan vireen? Samalla jos muita on tulossa ja meinaavat myös yöpyä kyseisellä paikkakunnalla, voisi kysyä ryhmä-alennusta Sokos-Hotel Lappeesta jonne meidän porukkamme on ainakin majoittumassa. Yv:tä kehiin jos on muitakin paikalle tulijoita, ja jos myös yöpyminen mielessä.

-Stouni-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös